افزایش ۶۷ درصدی مستمری مددجویان در سال جاری

رئیس کمیته امداد گفت: مستمری خانواده‌های تحت حمایت در سال جاری به طور میانگین ۶۷ درصد افزایش یافته است.
به گزارش بازارکار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری با تقدیر از تلاش‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب رقم نهایی مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزایش ۲۵ مستمری مددجویان پیشنهاد شده بود که با پیگیری سازمان‌های حمایتی و نمایندگان، پس از بررسی‌های کارشناسی، در نهایت با تخصیص بودجه از محل تبصره ۱۴، افزایش ۶۷ درصدی مستمری خانواده‌های تحت حمایت به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.


رئیس کمیته امداد با تشریح جزئیات ارقام مستمری پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت در سال جاری عنوان کرد: خانواده مددجوی تک نفره سال گذشته مبلغ ۱۹۸ هزار تومان مستمری دریافت می‌کرد که این رقم در سال جاری به ۳۵۰ هزار تومان می‌رسد. همچنین رقم پرداختی برای خانواده دو نفره از ۳۳۱ هزار تومان به۵۰۰ هزار تومان و برای خانواده سه نفره از ۴۳۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.
بختیاری اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ خانواده چهار نفره تحت حمایت ۹۰۰ هزار تومان و خانواده پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری دریافت خواهد کرد.
رئیس کمیته امداد گفت: بی‌شک پرداخت این ارقام پاسخگوی تمام نیاز‌های خانواده‌های تحت حمایت نیست، اما امیدواریم با کمک مردم نیکوکار بتوانیم در حد توان مشکلات جامعه هدف را برطرف کنیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ