افزایش ۴۰۰هزار تومانی «حقوق‌»ها مشمول مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی می‌شود؟

۵ نظر

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره زمان تصویب و اعلام افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده اظهار کرد: قطعا مستمری‌ها افزایش خواهد یافت ولی چون شورای عالی کار باید برای حداقل حقوق و دستمزد تصمیم بگیرد، ما منتظر می مانیم و بعد از آن میزان افزایش مستمری‌ها را اعلام خواهیم کرد.

محمدحسن زدا در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره زمان تصویب و اعلام افزایش مستمری ها در سال آینده اظهار کرد: قطعا مستمری‌ها افزایش خواهد یافت ولی چون شورای عالی کار باید برای حداقل حقوق و دستمزد تصمیم بگیرد، ما منتظر می مانیم و بعد از آن میزان افزایش مستمری‌ها را اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: هرساله قبل از پایان سال این اتفاق افتاده و امسال هم با توجه به پشتکاری که وزیر رفاه دارد و در حال پیگیری است، تصور می کنم قطعا همین روزها به نتیجه برسد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش نرخ مستمری‌ها با توجه به حداقل دستمزد گفت: ما چون عضو شورای عالی کار نیستیم قطعا پیشنهادی نداشتیم.
زدا درباره افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده گفت: آن ۴۰۰هزار تومان مربوط به بازنشستگان کشوری است و میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فقط با مصوبه شورای عالی کار معین می‌شود.
وی درباره افزایش حقوق به نسبت نرخ تورم نیز عنوان کرد: میزان افزایش برای حداقل بگیرها یک رقم و برای سایر سطوح یک رقم است. بعد از اعلام حداقل حقوق و دستمزد در شورای عالی کار، ما برای سایر سطوح درآمدی به هیئت وزیران پیشنهاد می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای افزایش ۴۰۰هزار تومانی «حقوق‌»ها مشمول مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی می‌شود؟

  • ر
    رستم دستان
    ۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۵۹
    سلام حقوق مستمری‌بگیران چقد افزایش یافته؟
    • R
      Reza
      ۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
      ایا درسال 98 برای مستمری بگیران تامین اجتماعی همسان سازی انجام میشه یا ن؟
      • م
        مجید
        ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۰۸
        سلام دوستان مستمری بگیر،کسی حقوق اسفند روگرفته.؟؟
        • N
          Nahid.amiri
          ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۵۵
          سلام
          من خودم بیستم یابیست ویکم حقوق میگیرم،بیستم واریزشد.اما مادرم بیست وشش یا بیست وهفتم حقوق میگرفت ک هنوزواریزنکردن.فکرمیکنم تا بیست وششم حقوق همه روواریز. کنن
        • ر
          رضا
          ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷
          آخه چقدر تبعیض
          مگه مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی
          نمیخوان زندگی کنن؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ