افزایش ۱۰۰ درصدی ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال برای ۱۱ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان ایجاد شده است، گفت: تعداد فرصت شغلی ایجاد شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

عزیز سهندی در گفت‌وگو با گروه اجتماعی پایگاه خبری اروم‌نیوز، با اشاره به میزان اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهار کرد: از مجموع بودجه این اداره کل حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان صرف حوزه اشتغال شده است. وی افزود: از ابتدای سال جاری نیز، ۱۱ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی با اعتبار بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال جاری پنج دهک جامعه از خدمات اشتغال بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: امسال علاوه بر افراد تحت پوشش کمیته امداد استان به افرادی که در دهک‌های پایین قرار داشتند خدمت‌‌رسانی شده که هدف از حمایت این افراد پس از شناسایی و بررسی شرایط و توانایی آن‌ها، به توانمندی رسیدن در مسیر اشتغال و بازگشت به زندگی عادی است. وی خاطر‌نشان کرد: تعداد فرصت شغلی ایجاد شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
سهندی با بیان اینکه تعداد افراد پشت نوبت دریافت وام در استان چهارهزار نفر هستند، اظهارکرد: در سال جاری ۹ هزار و ۲۰۰ وام اشتغال با اعتبار ۸۳۰ میلیارد تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پرداخت شده است. وی ادامه داد: پرداخت تدریجی تسهیلات از طرف بانک‌های عامل و اتمام اعتبار تخصیصی به استان با توجه به معرفی‌های انجام شده علت تاخیر در دریافت وام و پشت نوبت ماندن تعدادی از افراد تحت پوشش در استان است.

منبع: بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ