افزایش سهمیه فرهنگیان تا سال آینده

۲ نظر

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۴ هزار و ۸۰۰ فرهنگی به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، قاسم احمدی لاشکی معاون وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به بافق گفت: برای رفع کمبود نیرو با سازمان امور اداری و استخدامی کشور وارد مذاکره شدیم تا سهمیه دانشگاه فرهنگیان افزایش پیدا کند.

او افزود: مجوز افزایش سهمیه ۲۵ هزار نفری صادر شده که با ۹ هزار و ۸۰۰ سهمیه‌ای که از قبل وجود داست، در مجموع ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می‌شوند.

احمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمبود بیش از ۹۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش با پرداخت اضافه کار به شاغلان و بازنشستگان تامین می‌شود.

او ادامه داد: بیش از هشت هزار نفر به صورت سرباز معلم در آموزش و پرورش فعالیت دارند و حدود ۲۲ هزار نفر نیز به وسیله نیرو‌های خدمات آموزشی تامین می‌شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در بخش نیرو‌های خدماتی حدود ۴۷ هزار و ۹۰۶ نفر کمبود نیرو داریم که منتظر صدور مجوز آن هستیم و امیدواریم با بودجه سال ۱۴۰۱ این موضوعات حل شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به بافق، علاوه بر بررسی مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان مانند کمبود فضای آموزشی، کمبود دبیر، بیمه تکمیلی، حقوق نیرو‌های خدماتی، بلاتکلیفی برخی از معلمان حق التدریسی و...، از مدارس طالقانی و ۲۲ بهمن این شهرستان نیز بازدید کرد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای افزایش سهمیه فرهنگیان تا سال آینده

  • ا
    الی
    ۳ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۰۵
    کاش به فرزندان فرهنگیان هم در آموزش و پرورش سهمیه میدادن
    • ن
      ناشناس
      ۹ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹
      امره دیگه ای باشه ؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ