افتتاح ۵۰۰ طرح اشتغال مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ طرح اشتغال مددجویی در زمینه های مختلف امروز دوشنبه و به مناسبت دهه فجر در این استان به بهره برداری رسید.


قباد مبشریدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از رسالت‌ های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش با اجرای طرح ‌های اشتغال است.

وی افزود: تمامی همت و تلاش مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد کمک و حمایت لازم از مددجویان زیر پوشش با اقدام های موثر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اجرا شده و امید است که این تعداد تا پایان سال به چهار هزار مورد برسد.

مبشری عنوان کرد: دعوت می شود آن عده از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد که توانایی کار دارند با مراجعه به این نهاد حمایتی و دریافت تسهیلات اشتغالزایی علاوه بر ایجاد شغل برای خود زمینه اشتغال‌ دیگران را نیز فراهم کنند.

وی ابراز داشت: مراحل مهم اجرای طرح ‌های اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد شامل ارائه آموزش ‌های فنی و حرفه ‌ای متناسب با شغل و نظارت مستمر بر طرح‌ های اجرا شده است.

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ