اعلام زمان افزایش حقوق معلمان

۱ نظر

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: حکم افزایش حقوق معلمان ۲۳ اردیبهشت صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا علیزاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به روند رتبه‌بندی معلمان در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با اجرای طرح رتبه بندی، معلمان و نیروهای ستادی از شهریورماه سال گذشته، مدارک خود را بارگذاری کردند. رتبه یک و دو شاغلان و یک تا سه بازنشستگان در استان و رتبه‌های سه، چهار و پنج شاغلان در وزارتخانه بررسی شد و نتایج اعلام شد که متاسفانه ۲۵ درصد همکاران که ثبت نام کرده‌ بودند اعتراض داشتند.

وی گفت: تعداد ۱۰ هزار و ۵۲۷ نفر رتبه یک(۲۵ درصد)، ۸۴۱۱ نفر رتبه دو(۲۰ درصد)، ۱۸ هزار و ۴۳۹ نفر رتبه سه (۴۴ درصد) ۳۹۱۵ نفر رتبه چهار (۹ درصد) و ۱۲۵ تفر نیز رتبه پنجم را کسب کردند.

علیزاده گفت: تعداد ۳۵ هزار و ۳۰۴ نفر از معلمان استان در این طرح رتبه بندی شده و یک هزار و ۲۹۰ نفر نیز فاقد رتبه شدند که از ۱۹ اردیبهشت ماه سالجاری بررسی مجدد معلمان آغاز می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هرگونه افزایش دریافت شهریه نسبت به شهریه سال گذشته در مدارس غیرانتفاعی ممنوع است، گفت: جلساتی با حضور نمایندگان مدارس غیرانتفاعی و موسسات برگزار و اخطارهای لازم در خصوص افزایش غیرمجاز شهریه ها اعلام شده است.

وی از برخورد با ۱۲ مدرسه غیرانتفاعی در استان که شهریه غیرقانونی دریافت کرده بودند، افزود: مدارسی که نسبت به تذکرات و اخطارها بی توجهی کنند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد که در این صورت با جریمه‌های میلیاردی مواجه خواهند شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: شهریه ثابت باید طبق قانون باشد اما شهریه متغییر اختیاری است و مدرسه تعیین می کند و اولیا در پرداخت آن مختار هستند و موسسه حق اجبار ندارد.

منبع : خبرگزاری فارس

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اعلام زمان افزایش حقوق معلمان

  • م
    محسن
    ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
    سایت استخدام نوشته حقوق معلم پایه 1 حدود 11میلیون و پانصد ... این خالص دریافتیه یا بیمه و مالیات ازین مبلغ کم میشه؟ برا مناطق بد اب و هوا چقدر بیشتره؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ