اعتبار اشتغال مددجویان ایلامی ۱۸۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: اعتبار اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری ۱۸۰ درصد افزایش یافته است.

ضیا رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش این نهاد اختصاص یافته که صرف پرداخت تسهیلات به مددجویان زیر پوشش شده است.

وی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات تاکنون سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اعتبار سال گذشته این نهاد برای اشتغال مددجویان را ۵۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود اعتبار اشتغال مددجویان این نهاد تا پایان سال جاری افزایش یابد.

رضایی یادآور شد: همچنین با رایزنی به عمل آمده و به منظور ارایه خدمات هرچه مطلوبتر به مددجویان، بخشی از اعتبارات امدادی سایر استان ها جذب و صرف خدمات دهی به مددجویان زیرپوشش خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگرچه روند زیر پوشش رفتن مددجویان این نهاد طی ۲ سال اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی صعودی شده ولی این نهاد همچنان در صدد توانمندسازی و استقلال مالی مددجویان از طریق فراهم کردن فرصت های شغلی برای آنان است.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ