اشتغال ۷۸۰ مددجوی ایلامی از طریق کاریابی در موسسات و شرکت‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: از سال گذشته تا امسال حدود ۷۸۰ مددجوی بیکار مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام از طریق کاریابی در موسسات و شرکت‌ها شرایط اشتغال آنها فراهم شده است.


قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از سال گذشته تا امسال حدود ۷۸۰ مددجوی بیکار مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام از طریق کاریابی شرایط اشتغال آنها فراهم شده است.
وی افزود: سال گذشته تعداد ۳۸۸ نفر و از ابتدای امسال تاکنون نیز از طریق کاریابی و فعالیت در موسسات و شرکت‌ها حدود ۴۰۰ نفر مشغول به کار شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام با عنوان اینکه میزان اشتغال ایجاد شده از طریق کاریابی امسال تاکنون بیشتر از ۵۵ درصد میزان هدف گذاری شده بوده است، گفت: اشتغال از طریق کاریابی به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال همچنان ادامه دارد.

موسی‌نژاد با بیان اینکه کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را استخدام و به کارگیری می‌کنند مورد تشویق این نهاد قرار می‌گیرند، افزود: به همین منظور بسته‌های تشویقی گوناگونی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کارفرمایان به ازای به کارگیری هر مددجو و نیز پرداخت حق بیمه سهم کارفرما تا چند سال از جمله بسته‌های تشویقی کمیته امداد در ازای به کارگیری مددجویان است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ