اشتغال ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در طرح راهبری شغلی

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای ۷ طرح راهبری شغلی، زمینه اشتغال ۲۰۰ مددجوی این نهاد فراهم می‌شود.

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه طرح راهبری شغلی با هدف معرفی نیازمندان جویای شغل به صاحبان مشاغل و کارآفرینان، آموزش و خودکفایی آنها اجرا می‌شود گفت: با اجرای ۷ طرح راهبری شغلی، زمینه اشتغال ۲۰۰ مددجوی این نهاد فراهم می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این طرح کارآفرینان موفق در فرآیند اجرای طرح‌های اشتغال، مددجویان را تا مرحله خودکفایی همراهی می‌کنند، افزود: در طرح راهبری شغلی نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال، تامین لوازم مورد نیاز، ارائه تسهیلات و آموزش به متقاضیان توسط این نهاد با مشارکت راهبران شغلی انجام می‌شود.
وی با اشاره به بررسی و تصویب ۷ طرح اشتغال توسط هیئت نظارت بر راهبران شغلی کمیته امداد استان ادامه داد: با اجرای طرح پرورش مرغ تخم‌گذار خانگی و طیور زمینه اشتغال ۴۰ نفر، طرح پرورش بلدرچین تخم‌گذار زمینه اشتغال ۲۰ نفر و طرح پرواربندی بره زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم می‌کند.
ملک‌پور با بیان اینکه با اجرای طرح پنل‌های خورشیدی زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم می‌شود، اضافه کرد: طرح سرمه‌دوزی با اشتغال ۵۰ نفر، طرح خدمات مسافری با اشتغال ۲۰ نفر و طرح گلخانه‌های مقیاس کوچک نیز با اشتغال ۲۰ مددجوی این نهاد توسط هیئت نظارت بر راهبران شغلی استان به تصویب رسیده است.
وی تصریح کرد: از تمامی فعالان حوزه اشتغال و کارآفرینان استان دعوت می‌شود تا جهت مشارکت در طرح راهبری شغلی، طرح‌های خود را به معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان جهت بررسی و ایجاد زمینه همکاری ارائه کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ