اشتغال‌زایی ۱۵۵ مددجوی چالدران

رضایی گفت: ۹ ماهه سال‌جاری برای ۱۵۵ مددجوی چالدرانی زمینه اشتغال‌ فراهم شده است.
به گزارش بازارکار «التفات رضایی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه ، اظهار کرد: ۹ ماهه سال‌جاری برای ۱۵۵ مددجوی چالدرانی زمینه اشتغال‌ فراهم شده است.


رییس کمیته امداد چالدران افزود: این میزان اشتغال‌زایی ۹ ماهه کمیته امداد این شهرستان نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۹۰ درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: برای ۱۵۵ مددجوی چالدرانی در ۹ ماهه امسال با پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات، اشتغال پایدار ایجاد شده است.
رییس کمیته امداد چالدران با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۳۴ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی با اعتباری نزدیک به یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان در این شهرستان احداث و تحویل مددجویان فاقد مسکن شده، خاطر نشان کرد: میزان مساکن مددجویی احداث شده چالدران در ۹ ماهه سال‌جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی همراه بوده است.
رضایی اذعان کرد: همچنین در ۹ ماهه سال‌جاری ۹۸۲ مددجو در این شهرستان با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شده‌اند.
وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۸۶۷ خانوار با جمعیتی معادل هفت هزار و ۳۹۳ نفر در چالدران تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند

منبع : بازار کار

 

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ