اشتغالزایی برای ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از طریق مشاغل روستایی در زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از پرداخت اعتبار ابلاغ شده در حوزه اشتغال روستایی به ۲ هزار و ۷۹۴ طرح خبر داد و گفت: این تعداد طرح در استان برای ۴ هزار و ۸۸۱ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نظارت دقیق بر طرح‌های اشتغال روستایی در استان در حال اجرا است و براساس دستورالعمل نظارتی، طرح‌های روستایی باید مورد بازدید قرار گیرند و گزارش آن به مراجع ذی‌ربط اعلام شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر لزوم نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات قانون اشتغال روستایی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط باید در این حوزه وارد عمل شوند.
وی افزود: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی دخیل در این طرح بر اساس ضوابط و آیین‌نامه‌های قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی باید نظارت مستمر بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات داشته باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از اعتبار ابلاغ شده به ۲ هزار و ۷۹۴ طرح پرداخت شده و این تعداد طرح در استان زنجان برای ۴ هزار و ۸۸۱ فرصت شغلی ایجاد کرده است.
یوسفی با بیان اینکه طرح‌هایی که انحراف داشته‌اند، مورد بازرسی دوباره قرار می‌گیرند، ادامه داد: پرداخت تسهیلات به طرح‌های ثبت‌نام شده در سامانه کارا همچنان ادامه دارد.
وی به بازدید از طرح‌های روستایی برای اجرای درست آنها اشاره کرد و گفت: بازدید از طرح احداث و راه‌اندازی نیروگاه گازی حرارتی با ظرفیت ۲ مگاوات، مجموعه تفریحی رفاهی ابهر، دو طرح گلخانه هیدروپونیک توت فرنگی، مجموعه ورزشی و تفریحی نیکیان از جمله اینها بوده است.

منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ