اشتغالزایی برای ۱۱ هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته کمیته امداد برای بیش از ۱۱ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.
عزیز سهندی در گفت وگو با ایسنا افزود: طبق هدف گذاری سال گذشته، کمیته امداد استان مکلف به ایجاد اشتغال برای ۱۱هزار نفر مددجوی تحت پوشش خود بود که خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته این عدد به ۱۱هزار و ۹۰۰ شغل برای مدد جویان کمیته امداد منجر شد.


وی تصریح کرد: برای اشتغال زایی ۱۱هزار و ۹۰۰ نفر تسهیلاتی به مبلغ ۳۸۹ میلیارد تومان پرداخت شده است.
سهندی با اشاره به اینکه یکی از اهداف کمیته امداد ایجاد زمینه اشتغال افراد تحت پوشش و خروج افراد از چرخه حمایتی است، خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز ۲۲ فرصت شغلی با برآورد اعتبار هزار میلیارد تومان اعتبار برنامه ریزی شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی بااشاره به تنوع مشاغل در استان یاد آور شد: تسهیلات بیشتر به مجریان طرح‌های دامداری، کشاورزی، مشاغل خانگی و خدماتی پرداخت‌ می شود.
وی با تاکید به اینکه در سال گذشته تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد افزایش یافته است، اظهار کرد: در سال ۹۹ تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان ۹۰هزار و ۹۲۳خانوار بود که در سال گذشته تعداد خانوارهای تحت پوشش به ۹۳هزار و ۴۰۸ خانوار افزایش یافت.
سهندی فوت سرپرست، از کار افتادگی و بیماری سرپرست خانوار، طلاق را از دلایل اصلی افزایش خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد دانست و افزود: ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات کم بهره بانکی جهت اشتغال می توان گام مهمی در راستای ایجاد فرصت شغلی برای این افراد باشد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ