اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای جلیل القدر انقلاب اسلامی و تبریک روز خبرنگار از تلاش‌های ارزنده همکاران این رسانه در عرصه اطلاع رسانی قدردانی کرد.


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دستاوردهای سفر ریاست جمهوری در دوم تیرماه به استان گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان برای اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد اختصاص یافت.
وی تامین مسکن ۴۰۰۰ خانوار مددجو از طرح مسکن ملی و ساخت سه هزار مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن در قالب طرح تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستاییان را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در این سفر تعمیر مسکن سه هزار خانوار و ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ فضای بهداشتی( حمام و سرویس بهداشتی) نیز مصوب شد.
الهی راد افزود: همچنین تامین سه هزار سری جهیزیه برای نوعروسان و ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد از سایر مصوبات این سفر است.
وی افزود: ۱۰ میلیارد تومان نیز برای رسیدگی به مکاتبات و مراجعه مردمی نیازمند از محل سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد در نظر گرفته شده است

منبع : قدس آنلاین

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ