اختصاص ۳۸ هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای رتبه بندی معلمان گفت: همکاران‌ ما باید سریع اطلاعات خود را ثبت کنند تا این کار با سرعت بیشتر انجام‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در رابطه با شروع اجرای رتبه بندی، گفت: همکاران من مدارک را بارگذاری نکرده‌اند، یک سری مدارک در دست آموزش و پرورش است و تعدادی از مدارک هم‌ که تکمیلی است و مربوط به صلاحیت و شایستگی عمومی، شایستگی تخصصی و حرفه ای و تجارب و‌... این مدارک در اختیار وزارت آموزش و پرورش نیست.

وی در ادامه گفت: باید این مدارک در سامانه قرار بگیرد‌. لذا درخواست تمدید داده شده است و احتمالا بازهم‌ تمدید شود. همکاران‌ ما باید سریع اطلاعات خود را ثبت کنند تا کار با سرعت بیشتر انجام‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا این تعلل به کمبود منابع ارتباطی دارد، تصریح کرد: منابع ۳۸ همت است و بین مشمولین در ۱۸ ماه توزیع خواهد شد. و این برای شروع است و برای سالهای آینده منابع اصلی براساس رتبه ها به دست می‌آید که از ابتدای سال آینده تقویمی ۱۴۰۲ به صورت استحقاقی به هر فرد و به هر رتبه پرداخت خواهد شد.

وی در رابطه با اقدامات آموزش پرورش برای پیوستن به پنجره واحد دولت، گفت: آموزش پرورش سامانه اصلی خود را مدتی است در پنجره واحد دولت قرار داده و تکلیف هم کرده است که زیر مجموعه‌های اموزش و پرورش هم بپیوندند.

منبع: خبرگزاری برنا

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ