اختصاص اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومانی در طرح رتبه‌بندی معلمان

۱ نظر

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به اختصصاص اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومانی به صورت علی‌الحساب در طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: مقدمات اولیه تعیین تکلیف ۷۰ هزار معلم کشور در طرح مهرآفرین انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی‌پور امشب در نشست اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: حضور رئیس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس در استان مازندران و بررسی مشکلات موجود آموزشی، پرورشی، بهداشت و درمان، مراکز آموزش عالی و دانشگاه می‌تواند امیدبخش روزهای خوب و رفع موانع در این استان شمالی کشور باشد.

وی با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان، افزود: تمام کارهای این طرح پس از جلسات و نشست‌های مختلف انجام شد همچنین همه اقدامات لازم برای تایید مصوبات در مجلس صورت گرفت که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جزئیات طرح در دستور کار دولت قرار دارد، بیان کرد: در حوزه معاونت نیز طرح‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، مدیریت سازمان استخدامی وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک پایان می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش آمادگی کامل بر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را دارد، گفت: هم‌اکنون مسئله تامین بودجه طرح مطرح بوده که با ابلاغ و تصویب به صورت علی‌الحساب بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان حقوق معلمان واریز شده است همچنین باقیمانده اعتبارات نیز در آینده نزدیک محقق می‌شود تا از این پس با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان براساس رتبه‌بندی دریافتی داشته باشند.

حاجی‌پور با اعلام اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در کنار معلمان پرتلاش کشور است، بیان کرد: با توجه به اینکه دولت موظف به اجرای این طرح در آموزش و پرورش است امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات اولیه تعیین تکلیف ۷۰ هزار نفر از معلمان در طرح مهرآفرین انجام شد، ادامه داد: امید داریم در این مورد معلمان نگرانی نداشته باشند زیرا معلمان هنگام جذب دارای ردیف و کد استخدامی نبودند ولی با توجه به برگزاری آزمون استخدامی کد مورد نظر با برگزاری آزمون به معلمان اختصاص داده می‎شود.

حاجی‌پور با اعلام اینکه در این آزمون هیچ معلم رد یا حذف نمی‌شود، گفت: برگزاری آزمون برای اختصاص کد استخدامی و دریف مورد نظر براساس قوانین سازمان استخدامی و ایجاد ساختار قانونمند برای معلمان است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اختصاص اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومانی در طرح رتبه‌بندی معلمان

  • آ
    آقا معلم
    ۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰
    باسلام!
    حقوق مهرماه بدون هیچ تغییری واریز شد ! نه خبری از افزایش 1میلیون و 300 هزار تومان بود و نه خبری از اجرای رتبه بندی معلمان !!!!! چرا ؟؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ