اجرای ۱۲۶۹ طرح اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال هزار و ۲۶۹ طرح اشتغال برای مددجویان مستعد اشتغال و اقشار نیازمند اجرا شد.


به گزارش بازارکار به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سید حسین کرابی با عنوان اینکه علاوه بر مددجویان، فرزندان و اعضای خانواده آنها و اقشار نیازمند می توانند از تسهیلات اشتغال زایی این نهاد بهره مند شوند، بیان کرد: برای این تعداد طرح بیش از ۳۹ میلیارد و ۹۴۸ میلیون تومان اعتبار از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی و امدادی فراهم و پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه مشاغل ایجاد شده شامل بخش های کشاورزی، دامپروری، صنفی صنعتی، صنایع دستی، خدمات و شیلات می شود، ادامه داد: طرح های اشتغال کمیته امداد با کمترین انحراف همراه است و تحت نظارت ۵ ساله کارشناسان اشتغال قرار دارد تا به خودکفایی وخوداتکایی لازم برسند.
کرابی با اشاره به اینکه مجریان در صورت نیاز می توانند از دوره های آموزش فنی و حرفه ای به صورت رایگان بهره مند شوند، اظهار کرد: تعداد افراد آموزش دیده از آموزش های مهارتی ، پایدارسازی و مقدماتی در نیمه نخست امسال چهار هزار و ۷۵۰ نفر بودند.
معاون اشتغال و خودکفایی خراسان رضوی بخش دیگری از خدمات اشتغال در این واحد را کاریابی برای مددجویان جویای کار خواند و افزود: ۲۶۲ مددجو توسط این نهاد و با همکاری اداره کاریابی اداره کل فنی و حرفه ای نیز شاغل شدند.
وی اعلام کرد: در مدت ذکر شده با ۲۲۷ دار قالی فعال هزار و ۷۹۱ مترمربع قالی بافته شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ