اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان معطل آیین‌نامه اجرایی است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با ابراز ناخرسندی از اجرا نشدن قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: این قانون به تصویب نمایندگان رسیده و برای اجرای آن در بودجه امسال ۳۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده ولی در هیات وزیران آئین‌نامه اجرایی آن هنوز تصویب نشده است.

به گزارش روز دوشنبه دفتر نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد صالح جوکار افزود: احکام فرهنگیان تا تاریخ ۲۳ خردادماه جاری قرار بود که در اختیار آنها قرار گیرد که هنوز اقدام به دلیل تصویب نشدن آیین نامه اجرایی آن در هیات وزیران اجرا نشده است.

وی همچنین با بیان اینکه مردم استان یزد همچنان امید به نگاه کریمانه دولت دارند، ادامه داد: روزانه هزاران میلیارد تومان سنگ از معادن استان یزد استخراج می‌شود و پایه رشد اقتصادی استان‌های دیگر را فراهم می‌آورد ولی در استان یزد چیزی جای آن را پر نمی‌کند.

نماینده یزد در مجلس: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان معطل آیین‌نامه اجرایی است

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سفر استانی رئیس‌جمهوری به یزد قرار بود درآمد حاصل از یک معدن به‌ جای انتفاع توسط شرکت‌های خصولتی، برای انتقال آب به استان واگذار شود، گفت: نمی‌دانم کدام مدیر، مسئول یا وزیری مخالف این دستور رئیس‌جمهوری است و انتظار می‌رود که در اسرع وقت برای حل این مشکل اقدامات لازم صورت پذیرد.

جوکار در خصوص مصوبه شورای عالی کار و بر اساس ماده ۹۶ و تصویب افزایش ۳۸ درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هیات وزیران برداشت را به صورت پلکانی مصوب کرده اما بر اساس نظام پرداخت در حق بازنشستگی در این زمینه عدالت رعایت نشده است که ضرورت دارد به این مسئله به شکل جدی پرداخته شود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۲۷۰ هزار دانش‌آموز و ۲۰ هزار معلم دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ