اجرای قانون ترمیم حقوق و صدور احکام فرهنگیان ظرف ۷۲ ساعت آینده

۱ نظر

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که همه همکاران جدیدالاستخدام که از مهرماه ۱۴۰۱ بکارگیری شدند و همه همکاران مهرآفرین نیز مشمول رتبه‌بندی می شوند.


به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، در جلسه هیئت ممیزه مرکزی با هیئت‌های ممیزه استان‌ها که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، بر فرآیند تعیین امتیاز نهایی و رتبه نهایی مشمولان آنهم با جدیت، سرعت و دقت که باید توسط هیات‌های ممیزه و کارگروه‌های ذیربط دنبال شود، تاکید شد.
همچنین تعیین امتیاز نهایی و رتبه ۱و ۲ در ادارات مناطق و شهرستانها، تعیین امتیاز نهایی و رتبه ۳ در ادارات استان، تعیین امتیاز نهایی و رتبه ۴ و ۵ توسط هیات ممیزه مرکزی نیز از دیگر نکات تاکید شده در جلسه مذکور بود.
بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، جهت جلوگیری از تضییع حقوق فرهنگیان، بر رعایت مفاد مقرر در قانون و آیین‌نامه اجرایی آن در فرآیند رتبه‌بندی تاکید شد. همچنین در این جلسه تاکید شد که همه همکاران جدیدالاستخدام که از مهرماه ۱۴۰۱ بکارگیری شدند و همه همکاران مهرآفرین نیز مشمول رتبه‌بندی می شوند.
بر اساس این گزارش، صدور احکام استخدامی نیروهای جدید الاستخدام برای اعمال در حقوق آبانماه و تسریع در اجرای قانون ترمیم حقوق و صدور احکام همکاران ظرف ۷۲ ساعت آینده نیز از دیگر نکاتی بود که مورد تاکید واقع شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اجرای قانون ترمیم حقوق و صدور احکام فرهنگیان ظرف ۷۲ ساعت آینده

  • A
    Afra
    ۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
    ببخشید معلمی که امسال استخدام بشه با مدرک فوق لیسانس، حقوقش چقد خواهد بود؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ