آمادگی تامین اجتماعی برای پرداخت‌های جبرانی به بازنشستگان

۱ نظر

سرپرست وزارت تعاون، از آمادگی این سازمان برای پرداخت‌های جبرانی به بازنشستگان در قالب متناسب‌سازی حقوق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد هادی زاهدی وفا با اعلام این خبر، فرآیند طی شده برای تصویب میزان افزایش حقوق بازنشستگان را غیر شخصی بلکه مستدل و قانونمند توصیف کرد و افزود: در تصمیم گیری‌های دولت همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و جزئیات حقوقی و کارشناسی لحاظ می‌شود.

وی با تاکید براینکه مقامات عالی رتبه همچون رئیس جمهوری، معاون اول و اعضای دولت همواره مدافع حقوق و منافع اقشار مختلف جامعه هستند برخی شایعات طرح شده به ویژه در فضای مجازی را رد کرد.

زاهدی وفا در ادامه تصریح کرد: در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهوری، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب سازی حقوق اقدام کند.

وی همچنین یادآور شد:در این مدت تامین بودجه و اقدامات فنی و نرم افزاریِ لازم در خصوص جبران این مبالغ صورت گرفته و اعضای جلسه و ذینفعان این موضوع را پذیرفته و درباره آن توافق کرده اند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آمادگی تامین اجتماعی برای پرداخت‌های جبرانی به بازنشستگان

  • ع
    علی‌محمد
    ۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱
    وقتی صحبت از جبران به میان می‌آید برابر ماده 96که میگوید براساس افزایش هزینه زندگی مستمری افزایش پیدا کند. 90درصد بازنشستگان در شرایط تهیه جهیزیه برای دختران و اندک طلا برای عروس تا برابر سنت ایرانی دست دختر و پسر را دست هم بدیم تا بیش از این مرتکب گناه نشویم نیاز هست آقایان دولتمردان فکر می‌کنند فقط زندگی سیر کردن شکم است وقتی با همین 38درصدومبلغ 515000تومن ومانده متناسب سازی سال گذشته با حساب سقف مجاز و حداکثر را هم بدهید با کل مستمری باصطلاح سقف بگیر میشود دو تا سکه خرید حال همه دستشان تو خرج هست هیچ طوری جبران تورم و بی ارزشی پول نمیشود و جبران زمانیکه مستمری یه سقف بگیر هشت،نه عدد سکه میشود خرید حالا چطور میخواهند جبران کنند

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ