آرشیو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۱ نظر

آرشیو  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبر ۳۰ شهریور ۹۸ - اطلاعیه پذیرفته شدگان استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع به اطلاع پذیرفته­ شدگان محترم آزمون استخدامی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌­رساند:

نظر به اینکه براساس قوانین و مقررات جاری پذیرفته­ شدگان برای طی مراحل گزینش به هسته مرکزی گزینش این وزارت معرفی خواهند شد، بنابراین به­ منظور تسهیل در امر گزینش و سهولت انجام کار و جلوگیری از مراجعه حضوری به تهران، خواهشمند است از تاریخ ۱/۷/۹۸ لغایت ۱۰/۷/۹۸ با مراجعه به اداره­کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محل سکونت خود، مدارک ذیل را تحویل نمایید.

بدیهی است جهت طی مراحل گزینش از طرف هسته مرکزی گزینش با هریک از پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد و از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با ستاد وزارتخانه خودداری فرمایید.

ضمناً پذیرفته­ شدگانی که در استانی به غیر از استان محل سکونت خود پذیرفته شده­اند، می­توانند در صورت تمایل مدارک خود را به ستاد وزارت­خانه به آدرس: تهران- میدان بهارستان - خیابان کمال­ الملک تحویل و در غیر این­صورت با مراجعه به آدرس اداره­ کل استان محل تقاضای استخدام تحویل دهند.

مدارک مورد نیاز:

۱. تکمیل فرم اطلاعات فردی ( اخذ شده از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان)

۲.تصویر مدرک تحصیلی

۳.چهار قطعه عکس ۴*۳

۴.تصویر شناسنامه از تمام صفحات

۵.تصویر کارت پایان خدمت

۶.گواهی فعالیت در بسیج و یا سابقه ایثارگری (در صورت دارا بودن )

۷.تصویر کارت ملی

خبر ۱۰ شهریور ۹۸ - آخرین خبرها از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی در ارتباط با نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی گفت : ابتدا باید دستگاه‌های اجرایی نتایج مصاحبه شفاهی شرکت‌کنندگان در آزمون را به ما اعلام کنند و بعد ما میانگین امتیاز افراد را بر اساس نتایج آزمون کتبی آن‌ها محاسبه کنیم و پس از این مرحله، نتایج نهایی بایستی به تایید سازمان اداری و استخدامی کشور برسد و قبل از تایید این سازمان اجازه انتشار نتایج نهایی را نداریم.

وی با بیان اینکه نتایج نهایی آزمون فراگیر استخدامی دو دستگاه اجرایی دیگر (علاوه بر نتایج ۸ دستگاه اجرایی که پیش‌تر منتشر شده بود) را به سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده‌ایم و پس از تایید آن‌ها قابل انتشار خواهد بود، خاطرنشان کرد: به محض اینکه نتایج نهایی این دو دستگاه و نیز سایر دستگاه‌ها بر روی سایت مرکز آزمون قرار گیرد، این موضوع از طریق پیامک به افراد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱ تیر ۹۸ - استخدام ۱۰۲ نیروی جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جذب ۱۰۲ نیروی استخدامی در قالب برگزاری آزمون سازمان اداری استخدامی کل کشور خبر داد و گفت: ‌این تعداد نیرو پس از طی مراحل اداری، مصاحبه و گزینش بزودی فعالیت خود را در این وزارتخانه و ادارات شهرستان‌ها و نمایندگی‌های تازه تاسیس آغاز خواهند کرد.

«لادن حیدری» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره و تشریح جزئیات برگزاری این دوره از آزمون استخدامی، اظهار داشت: با عنایت به برگزاری آزمون اسفندماه ۹۷ سازمان اداری استخدامی کل کشور، سه برابر ظرفیت وزارت‌خانه متبوع در مرحله اول معرفی شدند که از یکم تا دوازدهم تیرماه ۹۸ پس از انجام مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش جذب خواهند شد.

با تورم نیروی انسانی مواجه ایم

وی درمورد شرایط استخدامی سال ۹۸ این وزارتخانه هم توضیح داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموع با شش هزار و ۹۰۰ نفر نیروی انسانی رسمی، پیمانی، قراردادی و مجموعاً چهارهزارو۵۲۰ پست سازمانی با تورم نیروی انسانی مواجه است.

وی افزود: اشکالی که در این رابطه وجود دارد توزیع نامناسب نیروها در سطح شهرستان، مرکز استان و سایر شهرستان‌های استان‌ها است، به شکلی که در تعداد زیادی از شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته با کمبود نیرو مواجه هستیم، این در حالی است که در شهرستان‌های بزرگ و مراکز استان‌ها نتیجه کاملاً برعکس است.

موافقت با جذب ۱۰۲ نیرو

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: سازمان امور اداری استخدامی باتوجه به اینکه نیروهای وزارت متبوع بیش از حد نصاب است؛ با پیگیری‌های متعدد از طریق این اداره کل با تخصیص ۱۰۲ سهمیه استخدامی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت کرده است.

به گفته وی طبق توافق مذکور با سازمان اداری استخدامی این سهمیه صرفاً برای ادارات شهرستان‌ها و نمایندگی‌های تازه تاسیس است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درعین حال یادآورشد: از سوی اداره کل امور اداری این وزارتخانه اعلام شده که صرفاً سهمیه‌ها برای اداراتی باشد که بدون نیرو بوده یا با یک یا دو نیرو اداره می‌شوند، بنابراین طبق مکاتبات با اداره کل‌های استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سهمیه‌ها براساس اعلام نظر مدیران استانی و براساس کمبود نیرو تخصیص داده شده است.

حیدری یادآورشد: آزمون استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۷ اسفندماه ۹۷ به صورت متمرکز و همراه با دستگاه‌های اجرایی دیگر از طریق سازمان اداری استخدامی کشور و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون برگزار و نتایج اولیه آزمون سه برابر ظرفیت پذیرش در اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام شد.

اسامی تائیدشدگان در سایت وزارتخانه بارگذاری می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اداره تامین نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مدارک معرفی‌شدگان را بررسی و پس از تطبیق مدارک با شرایط شغلی و احراز هویت افراد؛ اسامی تاییدشدگان را جهت ارائه مصاحبه در سایت وزارتخانه متبوع بارگذاری کرد.

حیدری در ادامه سخنان، گفت: در مرحله مصاحبه از مدیران استانی و نمایندگان آنها برای حضور در جلسات مصاحبه دعوت به عمل آمده است، همچنین برای مصاحبه از اساتید متخصص در زمینه‌های فرهنگی_هنری و روان‌شناسی استفاده خواهیم کرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهارداشت: از تعداد سه برابر ظرفیت راه‌یافته به مرحله دوم در حدود یک و نیم برابر بعد از مصاحبه تخصصی و طی کردن مراحل اداری و گزینش؛ جذب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند شد.

استخدام نیروهای جدید پیمانی است

حیدری در عین حال خاطرنشان کرد: قرارداد افراد انتخاب شده برای استخدام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت پیمانی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، جنوب کرمان، کردستان، گلستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و یزد به عنوان استان‌هایی که شرایط جذب نیرو دارند نام برد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۲۸ خرداد ۹۸ - اطلاعیه قابل توجه معرفی شدگان امتحان مشترک دستگاه های اجرایی جهت مصاحبه تخصص

در اطلاعیه ای از سوی اداره کل امور اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ زمان مصاحبه تخصصی معرفی شدگان امتحان مشترک دستگاه های اجرایی اعلام شد

در اطلاعیه ای از سوی اداره کل امور اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ زمان مصاحبه تخصصی معرفی شدگان امتحان مشترک دستگاه های اجرایی اعلام شد
اداره کل امور اداری و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای زمان مصاحبه معرفی شدگان امتحان مشترک دستگاه های اجرایی را اعلام کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه

«قابل توجه معرفی شدگان امتحان مشترک دستگاه های اجرایی جهت مصاحبه تخصصی»

به اطلاع آن دسته از افرادی که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت مصاحبه تخصصی به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی معرفی شده اند می رساند:

مصاحبه تخصصی از روز شنبه تاریخ ۹۸/۰۴/۰۱ آغاز و تا تاریخ ۹۸/۰۴/۱۱ ادامه خواهد یافت. ( زمان و تاریخ دقیق مصاحبه هر فرد از طریق ارسال نامه به آدرس محل سکونت و همچنین تماس تلفنی اطلاع رسانی می شود.)

لازم به ذکر است عدم مراجعه در زمان و تاریخ مشخص شده به منزله انصراف داوطلب از ادامه فرایند استخدام تلقی می گردد و داوطلب هیچگونه حق اعتراضی نخواهد داشت. ضمناً در روز مصاحبه همراه داشتن اصل و کپی مدارک مشروحه ذیل الزامی است.

۱-اصل وکپی شناسنامه و کارت ملی.

۲- اصل و کپی مدرک تحصیلی.

۳- گواهی معتبری که معدل مدرک تحصیلی داوطلب در آن ذکر شده باشد.

۴- در صورت داشتن مدرک زبان معتبرTOLIMO , MSRT , TOFEL , IELTS)) .

۵- برگزیدگان علمی دانشجویی: مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه کنند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری است.

۶- گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی – پژوهشی (داخلی و خارجی)، علمی – ترویجی (داخلی وخارجی) ، مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در ( CIVILICA ویا ISC) و همایش های بین المللی.

۷- کتاب تالیفی و یا ترجمه ( درصورت دارا بودن ).

۸- ثبت اختراع: گواهی ثبت اختراع مورد تائید مراجع ذیصلاح ( سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان).

۹- کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری: کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی(خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی).

۱۰- گواهینامه بین المللی کاربرد کامپیوتر ( ICDL ) از مراکز و موسسات تائید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور.

۱۱- درصورت دارا بودن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ اریبهشت ۹۸ - ایجاد ۴۷ شغل در حوزه فرهنگ و هنر استان سمنان

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ازایجاد ۴۷ شغل در حوزه فرهنگ و هنراین استان خبر داد و گفت: اشتغال ایجاد شده توسطاین اداره کل بیش از سهمیه تعیین شده است.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۸ - اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد در خصوص شرکت کنندگان ششمین آزمون فراگیر

پذیرفته شدگان مرحله اول ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی از روز شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ۱ خرداد برای ارائه مدارک خود به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت بررسی روند استخدام فرصت دارند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای شرایط و مهلت مقرر برای بررسی مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی را اعلام کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع آن دسته از افرادی که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت بررسی مدارک به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده اند، می رساند:

جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز شنبه مورخ ۹۸/۰۲/۲۱ لغایت حداکثر روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۳/۰۱ با همراه داشتن مدارک ذیل به آدرس : تهران_ میدان بهارستان- خیابان کمال الملک- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- طبقه چهارم- اداره کل امور اداری- اتاق ۴۲۱ مراجعه نموده و پس از تحویل مدارک، رسید دریافت نمایند.

۱- ۶ قطعه عکس ۴*۳که در سال جاری گرفته شده باشد.

۲- اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن.

۳- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن.

۴- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان.

۶- اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولین.

۷- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران ۲۵ درصد.

۸- اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه ۵درصد.

مراجع ذیصلاح جهت تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه برای رزمندگان با سابقه حداقل۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزند آنها عبارتند از:

· معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

· معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

· معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۹- ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی‌ربط، جهت اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند.

۱۰-ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قران (طبق مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، تبصره سه، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر می‌باشد.)

۱۱- از پذیرفته شدگان نهایی آزمون ، تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست جابجایی محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد.

بدیهی است عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده وداوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط (بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آنها توسط دستگاه مربوطه تایید می‌گردد، جهت شرکت در مصاحبه استخدامی، متعاقباً معرفی خواهند شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۸ - اعلام نتایج ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی به اطلاع میرسانیم،نتایج این آزمون اعلام گردید.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت اینجا کلیک نمایید

 برای بازیابی کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده کارنامه های ارسالی کاربران اینجا کلیک کنید

کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید
جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۳ اسفند ۹۷ -دریافت کارت ششمین آزمون استخدام مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی فعال گردید.

داوطلبین گرامی ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷ تا پایان روز پنجشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۷ فرصت دارند تا از طریق سامانه ثبت‌نام و مراجعه به پروفایل خود، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. داوطلبینی که کد رهگیری خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از بخش «بازیابی کد رهگیری» نسبت به دریافت دوباره کد رهگیری خود اقدام نمایند.

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید 

برای بازیابی کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده محل باجه های رفع نقص اینجا کلیک نمایید

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای فراگیر و ... به همراه آزمونهای سال ۹۷)

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی فراگیر شامل سوالات سال ۸۹ الی ۹۷ + تمامی آزمونهای سال ۹۷)

دانلود نمونه سوالات تخصصی دستگاه اجرایی،سازمانهای دولتی 

نمونه سوالات تخصصی رایج آزمونهای استخدام بانکها و سازمانهای دولتی با پاسخنامه تشریحی

دانلود سوالات تخصصی رشته کامپیوتر ویژه آزمون بانکها و سازمانهای دولتی

خبر ۱ دی ۹۷ - ۲۰ هزار فرصت شغلی در بخش فرهنگی ایجاد می شود

تفاهم نامه «برنامه تولید و اشتغال در بخش فرهنگ و هنر» برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی، صبح امروز(شنبه) بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید 

خبر ۲۵ آذر ۹۷ - صدور مجوز استخدامی نیرو در ادارات ارشاد شهرستان های تازه تاسیس

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت : مجوز استخدام در ادارات تازه تاسیس شهرستانهای استان کرمان صادرشد و به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمان ، محمدرضا علیزاده امروز در ریگان گفت: در شهرستان های تازه تاسیس کهصدور مجوز استخدامی نیرو در ادارات ارشاد شهرستان های تازه تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن ها راه اندازی شده است با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم .
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

خبر ۱۷ آذر ۹۷ - ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی در حوزه فرهنگ و هنر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس توافق این وزارتخانه با سازمان برنامه و بودجه زمینه اشتغال ۳۰ هزار نفر در حوزه فرهنگ و هنر از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی فراهم می شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۲ مهر ۹۷ - جذب ۱۰۰ درصد سهمیه اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از جذب ۱۰۰ درصد سهمیه اشتغال این اداره کل در سالجاری خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۹ خرداد ۹۷ - پیش بینی معاون وزیر ارشاد از ایجاد ۴۷ هزار شغل در حوزه فرهنگ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برنامه های بالادستی در هشت کلان پروژه فرهنگی از زیر مجموعه برنامه‌های ششم توسعه طراحی شده است،پیش بینی کرد طی این دوره ۴۷ هزار شغل در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید 

خبر ۹ اسفند ۹۶ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی

با توجه به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳، نتایج نهایی آزمون استخدامی مربوط به استانداری استان البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اداره کل منابع طبیعی استان البرز، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، بانک سپه، سازمان بنادر و کشتیرانی، سازمان حسابرسی، سازمان دامپزشکی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام می گردد ، براین اساس داوطلبان لازم است برای اطلاع از انجام سایر مراحل استخدامی از روز شنبه ۹۶/۱۲/۱۲ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خبر ۱۴ آبان ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۰۴ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج درکارنامه آنهاجهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه‌معرفی گردیده‌و مدارک واطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی استان‌البرز، سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور، سازمان‌دامپزشکی کشور، وزارت‌امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، ، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال‌خون ایران، سازمان‌حسابرسی و موسسه‌آموزش عالی‌علمی- کاربردی‌صنعت آب‌وبرق) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه اقدام لازم معمول دارند. همچنین با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاههای فوق‌الاشاره‌از ابتدای هفته‌آینده شروع‌خواهد شد، لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند در طول هفته جاری با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

توجه:

• عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.
• از آن جایی که در مرحله بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تعداد محدودی از افراد معرفی شده فاقد شرایط احراز مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین آزمون متمرکز فراگیر بوده‌اند، لذا در هریک از شغل‌محل‌ها و سهمیه‌های استخدامی مربوط، نفرات بعدی با توجه به ترتیب نمرات فضلی و رتبه مکتسبه در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، انتخاب و جهت بررسی مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک و اطلاعات ثبت‌نامی آنها امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه ثبت‌نامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب می‌باشد.
• بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.
تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابرظرفیت موردنیازاعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می توانند سوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند واز مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۱۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

با توجه به سوالات برخی از داوطلبان در خصوص درج عبارت «داوطلب گرامی با توجه به نمره مکتسبه در آزمون علی‌رغم کسب حد نصاب نمره لازم، بدلیل محدودیت سهمیه پذیرش، در رقابت با سایر داوطلبان در اولویت معرفی برای بررسی مدارک قرار نگرفته‌‌اید.» در کارنامه آنان، به اطلاع می‌رساند:

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

شرکت کنندگان در شغل محلهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

به اطلاع آن دسته از معرفی شدگان(سه برابر ظرفیت معرفی) در چهارمین آزمون مشترک دستگاههای اجرایی در سال ۱۳۹۶ (ویژه شهرستان های تابعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز) میرساند ضروری است با همراه داشتن مدارک ذیل :
۱ - مدرک تحصیلی )رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی فرد باید با عنوان رشته تحصیلی، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج
در آگهی یکی باشد با شرایط احراز رشته شغلی انتخابی مطابقت داشته باشد. همچنین عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید
در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه درج شده باشد)
۲ - گواهی ایثارگری (ویژه مشمولین ۵ درصد سهمیه ایثارگری)
۳ - گواهی معلولیت برای افراد معلول از مراجع ذیربط
۴ - کپی شناسنامه و کارت ملی عسکدار(جهت بررسی سن ، احزار هویت و تطیق مدارک )
۵ - کپی پایان خدمت
۶ - سایر مدارک دال بر بومی بودن، سوابق مربوط به سنوات خدمتی کارکنان قراردادی برای احتساب سن، و مدارک مربوط به
حافظان قرآن کریم مطابق با شرایط مندرج در آگهی استخدامی
در بازه زمانی ۱۰ / ۷ / ۱۳۹۶ لغایت ۱۸ / ۷ / ۱۳۹۶ از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر براساس حروف الفباء و جدول زمانی بشرح ذیل به واحد
امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی استان البرز کرج
- میدان آزادگان ، خیابان شهید مطهری ، نبش شاهد ۲ ، اداره کل فرهنگ وارشاد مراجعه فرمایند.

حروف الفباء ابتدای نام خانوادگی تاریخ مراجعه
از حرف "الف" تا حرف "ح" ۹۶/۷/۱۰ تا ۹۶/۷/۱۲
از حرف "خ" تا حرف "ش" ۹۶/۷/۱۳ تا ۹۶/۷/۱۵
از حرف "ل" تا حرف "ی" ۹۶/۷/۱۶ تا ۹۶/۷/۱۸

خبر ۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

برای دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی فراگیر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه و نتایج اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۳ بهمن ۹۵ - صدور مجوز استخدام در وزارت ارشاد برای گسترش فعالیت‌های قرآنی

خبرگزاری مهر : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه گسترش فعالیت‌های قرآنی از برنامه‌های اصلی این وزارتخانه است از دریافت مجوزهای لازم برای استخدام در معاونت امور قرآنی خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۸ مهر ۹۵ - اشتغال ۲۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی در کارهای فرهنگی

خبرگزاری فارس : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اشتغال افراد زیادی به فعالیت‌های فرهنگی وابستگی دارد و بیش از ۲۰ هزار نفر درگیر کارهای فرهنگی هستند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


۱۵ اسفند ۹۴ - ایجاد ۱۰۰۰فرصت شغلی جدید

خبرگزاری ایسنا : فاز اول شبکه ملی فرهنگ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا، در قالب مراسمی که روز گذشته همزمان با برگزاری آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در وزارت ارشاد برگزار شد، سید مرتضی موسویان با اشاره به پایان یافتن فاز اول شبکه ملی فرهنگ، اظهار کرد: بدین ترتیب امکان ایجاد ۴۰۰ خانه فرهنگ دیجیتال و مجتمع‌های فرهنگی شهری و استانی فراهم شده است.
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین عنوان کرد: بحث اقتصاد فرهنگی موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و اکنون با راه‌اندازی فاز اول شبکه ملی فرهنگ به نوعی این مهم صورت گرفته و بدین ترتیب با سرمایه‌گذاری اندک ۱۰۰۰ شغل ایجاد شده است.
وی با اشاره به آغاز به کار اجرایی سازی فاز دوم این شبکه اظهار کرد: با راه‌اندازی فاز‌های دیگر این شبکه تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های مختلف به سمتی پیش رویم که هر نفر عضوی از شبکه ملی فرهنگ باشند. در واقع با تعریف سرای دیجیتال که به زمان و مکان بستگی ندارد مردم می‌توانند به طور دائم در خانه‌های خود از محصولات دیجیتال تولید شده استفاده کنند.
رییس مرکز رسانه‌های دیجیتال در عین حال گفت: همچنین امکانی فراهم شده تا افراد برای دریافت مجوز درخواست خود را در قالب سامانه مطرح کنند و بعد روند پیگیری این موضوع در این قالب مشخص باشد تا وزیر و معاونان در هر لحظه بتوانند ببینند که چه تعداد مجوز ارائه شده و چه تعداد در راه است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ساماندهی فضای مجازی را هدف عمده مرکز رسانه‌های دیجیتال دانست و افزود: قطعا تا پایان سال ۱۳۹۵ تمام نرم‌افزارهای کاربردی دارای یک کد مشخص خواهند بود و کدهای مخصوص خود را دریافت می‌کنند که این موضوع می‌تواند بستری برای فراهم شدن مالکیت فرهنگی باشد.
موسویان در پایان نیز از تلاش برای سهوت اعطای مجوز کسب‌وکار الکترونیک در سال ۱۳۹۵ خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۵۰ نفر در صف دریافت مجوز برای آغاز کسب‌وکارهای مربوط به این بخش هستند.
به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم علاوه بر رونمایی از فاز اول شبکه ملی فرهنگ، برگزیدگان جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال، جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی و مسابقه فیلم و عکس محرم نیز معرفی و تقدیر شده و در عین حال از نرم افزار آوا نما و بازی رایانه‌ای کلاه قرمزی نیز رونمایی شد


خبر ۵ بهمن ۹۴ - استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۴

به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی در قالـب دسـتیاران سـتادی و در چـارچوب تصـویب نامـه شـماره ۲۰۶/۴۸۸۹۲ مورخ ۱۳۹۴/۴/۶ شورایعالی اداری با عنوان «ضوابط تامین دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور»، در نظر است تعداد ۹۱۳ نفر از متقاضیان واجد شرایط، از طریق امتحان کتبـی در دو حیطـه عمـومی و تخصصـی، مصـاحبه هـای اسـتخدامی و گزینش به صورت پیمانی جذب گردند. در ادامه توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد.

در بخـش نخسـت، توضـیحاتی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، فرآیند ثبت نام و پذیرش افراد، زمان و نحوه برگزاری آزمون، مواد آزمون و در بخـش دوم، خوشه ها، شغل محل های مربوط به هر دستگاه اجرایی آورده شده است.

برای مشاهده شرایط استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۴ اینجا کلیک نمایید

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در سال ۹۳ در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده استخدامهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آرشیو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  • م
    منتظر
    ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۲
    سلام لطفا،کسی شماره داره فردا تماس بگیره خبر بگیره اسامی قبول شده ها معلوم شده یانه وایا کی تو سیستم جهاد میفرستن !!

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ