آرشیو استخدام استانداری بوشهر

خبر ۱۷ آذر ۹۷ - ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی در دشتی

فرماندار دشتی گفت: در سال جاری ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در سطح شهرستان پرداخت شده که ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۵ آذر ۹۷ - اختصاص ۱۳۴ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی گفت: در اجرای این پروژه‌ها تاکنون ۱۳۴ میلیارد تومان از سوی بانک‌های عامل به طرح‌های خدماتی، تولیدی و اقتصادی در روستاهای استان بوشهر پرداخت شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲ آبان ۹۷ - جذب کل سهم اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری استان بوشهر

بوشهر - استاندار بوشهر از توسعه تولید و بهبود وضعیت اشتغال در روستاها خبر داد و گفت: کل سهم اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری استان بوشهر جذب شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۶ مهر ۹۷ - طرح‌های مهارت‌افزایی استان بوشهر بر اساس ظرفیت‌های اشتغال‌زایی ارائه شود

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تاکید بر نقش مهم مهارت در حل مشکل بیکاری گفت: طرح‌های مهارت‌افزایی استان بوشهر بر اساس ظرفیت‌های اشتغال‌زایی ارائه شود

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۳ مهر ۹۷ - نرخ بیکاری در استان بوشهر کاهش یافت 

استاندار بوشهر از بهبود وضعیت تولید و اشتغال در سطح روستاهای استان خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته نرخ بیکاری در استان بوشهر از ۱۱.۷ درصد به ۱۰.۹ درصد کاهش یافته است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱ مهر ۹۷ - ۱۳۰۰ فرصت شغلی در روستاهای استان بوشهر فراهم شد

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: با پرداخت ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری ارزان قیمت به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی یک‌هزار و ۳۵۰ فرصت شغلی در روستاهای استان بوشهر فراهم شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۰ فروردین ۹۷ - اشتغال روستایی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

استاندار بوشهر از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی ارزان‌قیمت در روستاها خبر داد و گفت: باید از این ظرفیت در ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان بیش از پیش بهره برد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۳ اسفند ۹۶ - اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال فراگیر در استان بوشهر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، برای طرح اشتغال فراگیر و توسعه مشاغل روستایی ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر اختصاص‌ یافته است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۱ مهر ۹۶ - اشتغال ۱۳۰۰ نفر دربخش فرآوری آبزیان در بوشهر

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر گفت: یکهزار و۳۰۰ نفر به صورت مستقیم در واحدهای بسته بندی و فرآوری آبزیان مستقر در شهرک‌های صنعتی استان مشغول فعالیت هستند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۶ شهریور ۹۶ - ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی در استان بوشهر

خبرگزاری تسنیم : رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: بر اساس ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تدوین طرح‌ها، دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر موظف هستند امسال ۱۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۹ مرداد ۹۶ - اولویت اشتغال برای جوانان استان بوشهر

خبرگزاری مهر : نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان استان بوشهر در اولویت اشتغال صنایع باشند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۷ دی ۹۵ - خبر خوش استخدام برای نیروهای بومی در عسلویه

خبرگزاری فارس: فرمانداری عسلویه گفت: با تصمیمات اخیر توسط کمیته‌ای که به دستور استاندار بوشهر تشکیل شده است به زودی خبرهای خوشی برای استخدام نیروهای بومی استان بوشهر و شهرستان عسلویه اعلام می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۴ دی ۹۵ - فراهم شدن اشتغال ۱۰ هزار نفر در صدرای بوشهر

خبرگزاری تسنیم : مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران گفت: شرکت صدرای بوشهر آمادگی ساخت کشتی‌ها و سکوهای بزرگ نفتی و گازی را دارد که قابلیت اشتغال در این شرکت تا ۱۰ هزار نفر فراهم می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۵ آبان ۹۵ - جذب ۵۰ درصد نیروی بومی استان در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس : امام جمعه خورموج خواستار جذب ۵۰ درصد نیروی بومی استان بوشهر در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۰ شهریور ۹۵ - وعده صالحی به بوشهری‌ها برای استخدام نیرو

خبرگزاری ایلنا : رییس سازمان انرژی اتمی خطاب به بومیان استان بوشهر اینگونه وعده داد که عزیزان بوشهری در چندسال آینده آماده باشند که بیش از چندین هزار متخصص و افراد حرفه‌ای اینجا مشغول به کار شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۸ شهریور ۹۵ - اجرای ۸۰۰ طرح اشتغال‌زایی در استان بوشهر

خبرگزاری تسنیم : مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر گفت: ۸۰۰ طرح اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال در ۵ ماه نخست امسال با ۲ هزار نفر اشتغال در استان بوشهر اجرایی شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ تیر ۹۵ - فرصت اشتغال ۵ هزار نفر در منطقه ویژه شمال استان بوشهر فراهم می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نیمه نخست امسال عملیات زیرساخت‌های منطقه ویژه شمال استان بوشهر ایجاد که با استقرار صنایع مختلف فرصت اشتغال برای ۵ هزار نفراز نیروهای بومی فراهم می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۵ تیر ۹۵ - توسعه اشتغال در گناوه

خبرگزاری مهر : فرماندار گناوه با تاکید بر لزوم توسعه اشتغال در این شهرستان، گفت: بیکاری جوانان از مهمترین دلایل افزایش معضلات اعتیاد و طلاق در جامعه است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۲ خرداد ۹۵ -اشتغال ۸۰۰۰ نیروی جوان بوشهری فراهم می‌شود

خبرگزاری تسنیم : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت نفت و مهارت افزایی جوانان زمینه اشتغال ۸ هزار نفر در صنایع مختلف استان بوشهر فراهم می‌شود

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۰ اردیبهشت ۹۵ - اشتغال ۶۰۰ نفر در پرورش ماهی در قفس بوشهر

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: با اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در این استان زمینه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر فراهم می شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۸ اردیبهشت ۹۵ – ۸ هزار نیروی مهارتی نیروگاه اتمی بوشهر در مدت ۴ سال تامین می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه آموزش فنی و حرفه‌ای با سازمان انرژی اتمی در مدت ۴ سال ۸ هزار نفر نیروی مهارتی نیروگاه اتمی بوشهر تامین می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۵ بهمن ۹۴ – استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۴

به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی در قالـب دسـتیاران سـتادی و در چـارچوب تصـویب نامـه شـماره ۲۰۶/۴۸۸۹۲ مورخ ۱۳۹۴/۴/۶ شورایعالی اداری با عنوان «ضوابط تامین دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور»، در نظر است تعداد ۹۱۳ نفر از متقاضیان واجد شرایط، از طریق امتحان کتبـی در دو حیطـه عمـومی و تخصصـی، مصـاحبه هـای اسـتخدامی و گزینش به صورت پیمانی جذب گردند. در ادامه توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد.

در بخـش نخسـت، توضـیحاتی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، فرآیند ثبت نام و پذیرش افراد، زمان و نحوه برگزاری آزمون، مواد آزمون و در بخـش دوم، خوشه ها، شغل محل های مربوط به هر دستگاه اجرایی آورده شده است.

برای مشاهده شرایط استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۴ اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ آذر ۹۴ - اشتغال ۱۰۰ نیروی بومی عسلویه در صنعت نفت

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری صبح امروز در نشست با امام جمعه و روحانیون شهرستان عسلویه با اشاره به خدمات مهم و ارزنده دولت اظهار داشت: اینکه عده‌ای بخواهند کارها و خدمات دولت را ساده‌انگارانه و کوچک توصیف کنند قابل قبول نیست و دور از اخلاق و انصاف است. فرماندار عسلویه با اشاره به عقلانی بودن نگاه دولت در انجام امور خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات و تحریم‌های ظالمانه که علیه نظام جمهوری اسلامی بسته شده است، دستگاه اجرایی کشور توانسته با  اتخاذ سیاست‌های مناسب نقش موثری در کنترل تورم و ایجاد سرمایه‌گذاری برای همگان فراهم کند. وی با بیان اینکه عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای قابل تقدیر و ستایش است تصریح کرد: با تایید مقام معظم رهبری، برجام به یک قانون تبدیل شده است و همه باید به قانون احترام بگذارند ظاهرا هنوز عده‌ای در کشور قانون را قبول ندارند. فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه اشتغال به عنوان اولویت اصلی در برنامه‌های مسئولان عسلویه مطرح است یادآور شد: در چهار ماه اخیر تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای بومی در مجموعه صنعت مشغول به کار شده‌اند که ۲۶ نفر از آنان به صورت رسمی به کار گرفته شده است. نادری به تلاش در راستای توسعه متوازان بخش‌های مختلف شهرستان با بخش صنعت گفت: سرمایه‌گذاری در امور زیربنایی از قبیل راه، بهداشت و سلامت و آموزش تنها بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان در دو سال اخیر بوده است که انجام این قبیل کارها باعث تقویت نشاط و شادی در بین مردم شده است و افزایش رضایت‌مندی را در پی داشته است. وی با تاکید بر جایگاه مهم روحانیت در رشد و توسعه فرهنگ اظهار داشت: نقش‌آفرینی علما در ترویج حقوق شهروندی و آشنایی مردم با قوانین و مقررات موجود در جامعه، بیانگر پایگاه مهم روحانیت در اجتماع است.

خبر ۲۹ شهریور ۹۴ - سهم ۵۰ درصدی استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در پتروشیمی‌ها لحاظ می‌شود

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، یوسف امینی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت به شمار می‌رود و تلاش برای اعتلای این منطقه مورد تاکید قرار دارد. وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از اقدامات موثر سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی است و تاکنون به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم. مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از لحاظ کردن سهم نیروهای بومی استان بوشهر در تمامی آزمون‌های استخدامی پتروشیمی‌ها خبر داد.

امینی از تمدید ثبت‌نام استخدامی پتروشیمی انتخاب خبر داد و گفت:‌ در تمامی آزمون‌های استخدامی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ویژه پارس سهم ۵۰درصدی نیروهای بومی لحاظ خواهد شد. وی با اشاره به آگهی استخدامی شرکت پتروشیمی انتخاب برای تکمیل کادر اداری و فنی خود یادآور شد: نیروهای بومی و متقاضی اشتغال استان بوشهر می‌توانند برای ثبت نام در آزمون استخدامی تا تاریخ سوم مهرماه با مراجعه به سامانه الکترونیکی ثبت‌نامه این آزمون به نشانی http://eazmoon.com مراجعه کنند. مدیر کار و خدمات اشتغال پارس جنوبی تصریح کرد: پیرو تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس این مدیریت با استفاده از تمامی ابزار خود بستر لازم را برای حضور موفق نیروهای بومی در آزمون‌های مختلف در سطح منطقه مهیا خواهد ساخت. امینی بیان کرد: متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بومی استان بوشهر می‌توانند در طول فرآیند جذب برای آگاهی از اطلاعیه‌ها و نتایج مراحل مختلـف به صورت مستمر به آدرس پایگاه اینترنتی ثبت‌نـام و یـا وب سـایت گـروه توسـعه سـرمایه گـذاری انتخـاب بـه آدرس(www.entekhabgroup.ir) مراجعه کنند.

خبر ۲۴ مرداد ۹۴ - کمبود ۱۸۰۰ نیرو در آموزش و پرورش استان بوشهر 

خبرگزاری  تسنیم : به گزارش خبرگزاری  تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها با بیان اینکه خبرنگاران هم‌پای معلمان در آگاهی‌بخشی جامعه گام برمی‌دارند، اظهار داشت: همان‌گونه که معلمان در راستای پیامبران الهی گام برمی‌دارند، خبرنگاران  نیز در همین راستا در جامعه تلاش می‌کنند، چرا که هر دو قشر در آگاهی‌بخشی جامعه فعالیت می‌کنند. وی با بیان اینکه فعالیت رسانه‌های گروهی تاثیر بسیار زیادی در روشنگری و توسعه جامعه دارد، گفت: خبرنگاران زمینه‌ساز تحقق همدلی و هم زبانی دولت و ملت می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: حضور پر رنگ و اثر گذار اصحاب رسانه و خبرنگاران در عرصه فعالیت‌های آموزش و پرورش سبب تعالی هر چه بیشتر و شناسایی جایگاه حقیقی این نهاد در بین مردم می‌شود. کرمی، با اشاره به اینکه ۵ هزار نفر جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند گفت: از سهمیه تعیین شده در استخدام ، سهمیه آموزش و پرورش استان بوشهر۸۵ نفر است. مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه آزمون استخدامی ۲۷ شهریور برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ثبت‌نام استخدامی وزارت آموزش‌ و پرورش تا ۲۱ مرداد انجام و آزمون آن ۲۷ شهریور برگزار می‌شود. وی بیشترین نیاز آموزش‌ و پرورش استان بوشهر را در رشته آموزش ابتدایی و هنرستان کارودانش دانست و تصریح کرد: در هر یک از این مقاطع سهمیه‌هایی در نظر گرفته‌ شده و به استان‌ها تخصیص می‌یابد. کرمی با بیان اینکه ۱۸۶ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند، گفت: این دانش‌آموزان در ۲ هزار و ۱۰۰ آموزشگاه و ۸ هزار و ۷۰۰ کلاس درس سال تحصیلی را آغاز می‌کنند. وی تعداد نیروهای فرهنگی استان بوشهر را  ۱۴ هزار و ۱۰۰ نفر دانست و گفت: امسال ۸۳۰ فرهنگی در استان بوشهر بازنشسته می‌شوند و این در حالی است که آموزش و پرورش استان بوشهر با یک‌ هزار و ۸۰۰ نفر کمبود نیرو مواجه است. مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر وضعیت کلاس‌های درس را تشریح کرد و با بیان اینکه هم‌اکنون یک هزار و ۳۳۰ کلاس درس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد، بیان کرد: هر چند برخی مناطق که تعداد دانش‌آموز از حدنصاب پایین می‌آید ممکن است، تجمیع صورت گیرد ضمن اینکه در استان ۳۰ مدرسه ابتدایی ۲ تا ۷ نفره داریم که عمده این کلاس‌ها روستایی و عشایری هستند. مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان از مهرماه اجرایی می‌شود گفت: با اجرای این طرح به‌ تناسب رتبه‌های مختلف ۱۲۰ تا ۵۳۰ هزار تومان افزایش حقوق برای ارتقا رتبه معلمان در پی دارد.

خبر ۱۸ مرداد ۹۴ - سهمیه ۸۵ نفری برای استخدام در آموزش‌وپرورش بوشهر

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ناصر کرمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد سهمیه استان بوشهر در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش تا ۲۱ مرداد انجام می‌شود و این آزمون ۲۷ شهریور سال جاری برگزار می‌شود. وی بیان کرد: سهمیه استان بوشهر برای جذب نیز از طریق این آزمون ۸۵ نفر است اما پیش از این سهمیه استان با احتساب سهمیه شاهد ۱۵۰ نفر بود که با کشوری شدن جذب نیروها سهمیه استان بوشهر به ۸۵ نفر کاهش یافت. مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر تصریح کرد: بیشترین نیاز آموزش‌وپرورش استان بوشهر در رشته آموزش ابتدایی و هنرستان کارودانش است که در هر یک از این مقاطع سهمیه‌هایی در نظر گرفته‌شده و به استان‌ها تخصیص خواهد یافت.

 ۱۸۶ هزار دانش‌آموز در استان بوشهر راهی مدرسه می‌شوند

کرمی در ارتباط با آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، بیان کرد: سال تحصیلی جدید را در استان بوشهر با ۱۸۶ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در ۲ هزار و یکصد آموزشگاه و ۸ هزار و ۷۰۰ کلاس درس آغاز خواهیم کرد. مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۱۴هزار و ۱۰۰ همکار فرهنگی وظیفه تعلیم و تربیت و امور اداری را بر عهده خواهند داشت، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در اول مهر اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم نیز انجام‌شده است.

وجود ۱۳۳۰ کلاس درس تخریبی در استان بوشهر

وی اضافه کرد: هم‌اکنون یک هزار و ۳۳۰ کلاس درس تخریبی در استان بوشهر داریم اما کلاس تجمیعی نداریم هرچند برخی مناطق که تعداد دانش‌آموز از حدنصاب پایین می‌آید ممکن است، تجمیع صورت گیرد ضمن اینکه در استان ۳۰ مدرسه ابتدایی ۲ تا ۷ نفره داریم که عمده این کلاس‌ها روستایی و عشایری هستند. مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در ارتباط با طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: این طرح از دولت گذشته مطرح‌شده بود و با سازوکارهایی که داشته از اول مهرماه اجرایی خواهد شد. کرمی افزود: با اجرای این طرح به‌تناسب رتبه‌های مختلف ۱۲۰ تا ۵۳۰ هزار تومان افزایش حقوق برای ارتقا رتبه معلمان خواهیم داشت. وی در ارتباط با نظارت بر آموزشگاه‌های غیرانتفاعی به‌ویژه درباره شهریه و مکان مدارس گفت: مجوز این مدارس در شورایی صادر می‌شود که صلاحیت آن از طرف حراست آموزش‌وپرورش بررسی می‌شود. کرمی اظهار داشت: برای تایید مکان هم کارشناسان نوسازی مدارس و اماکن عمومی باید نظر داده و تایید کنند و پس‌ از این کار، پرونده برای تایید نهایی موردبررسی قرار خواهد گرفت. مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه هیچ نیروی آزاد بدون معرفی و تایید گزینش اداره‌کل آموزش‌وپرورش به‌عنوان مدیر مدارس معرفی نمی‌کنیم، ادامه داد: شهریه‌ها بنا به پیشنهاد مدارس و میزان هزینه‌ای که دارند و با توجه به رتبه‌بندی مدارس تدوین می‌شود و این مدارس بر اساس ابلاغ وزارتخانه اجازه افزایش شهریه بین ۲۰ تا ۳۰ درصد است.

امسال ۸۳۰ فرهنگی در استان بوشهر بازنشسته می‌شوند کرمی بیان کرد: با کمبود نیروی انسانی در بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش مواجه هستیم، اکنون ۴ سال است نیروی جدید وارد آموزش‌وپرورش نشده اما نیروهایی بازنشسته شدند به‌طوری‌که امسال ۸۳۰ نفر بازنشسته می‌شوند. مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: نیروهای استخدامی جدید نیز باید یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره‌های لازم را طی کنند و از مهرماه ۹۵ مشغول به کار شوند. وی بیان کرد: د عسلویه و جزیره خارگ کمبود شدید نیروی انسانی داریم و برای حل این مشکلات اضافه تدریس و نوبت دوم تدریس را مدنظر داریم.

خبر ۷ مرداد ۹۴ - بکارگیری ۱۸ هزار نفر نیروی بومی در صنعت نفت بوشهر

خبرگزاری مهر : بوشهر- استاندار بوشهر از به بکارگیری ۱۸ هزار نیروی بومی در صنعت نفت و سازمان انرژی اتمی این استان در طول چهار سال خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر سه شنبه در همایش روز ملی کارآفرینی و آموزش‎های فنی و حرفه‎ای بر ضرورت آموزشهای با کیفیت تاکید کرد واظهار داشت: استان بوشهر در حوزه های مختلف دارای ظرفیت و استعدادهای فراوانی است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

سالاری افزود: آموزشهای ارائه شده در سطح استان باید بر اساس ظرفیت های استان باشد و در این خصوص نیز باید پذیرش هنرجویان کنترل شده باشد. وی با اشاره به بکارگیری ۱۸ هزار نیروی بومی در صنعت نفت و سازمان انرژی اتمی در طول چهار سال بیان کرد: براساس تفاهم‎نامه‎ای که با صنعت نفت و سازمان انرژی اتمی منعقد شد، در صنعت نفت ۱۰ هزار نفر در طول سه سال و در سازمان انرژی اتمی هشت هزار نفر در طول چهار سال از نیروهای بومی در صنایع استان به‌کارگرفته می‌شود. سالاری تصریح کرد: برای آموزش این نیروها ۶۰۰ میلیارد ریال در قالب هزینه‎های جاری و تجهیزات به امکانات اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای افزوده می‎شود که فرصت مناسبی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش‎ها در این زمینه است. وی خاطرنشان کرد: متحول شدن و اجرای صنایع پتروشیمی درگناوه و برازجان، رونق گردشگری، تعریف پروژه های نیروگاهی جدید، تراکم چینش پروژه های صنعتی درجنوب استان، اجرای پروژه های متعدد پارس شمالی درمحدوده اراضی ساحلی شهرستانهای دیر، دشتی و تنگستان از جمله طرحهای این استان است که برای این پروژه ها نیازمند نیروی متخصص و فنی هستیم. استاندار بوشهر گفت: وضعیت در شهرستان‌های عسلویه و کنگان نیز خاص بوده و فشردگی پروژه‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که فضای فیزیکی برای توسعه و طرح‌های تکمیلی وجود ندارد و در کنار پیوند شهرستان جم با مجموعه گاز، شاهد اجرای پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی پارس شمالی در شهرستان‌های دیر، دشتی و تنگستان هستیم. وی یادآور شد: نیروهای استان نباید به تصدی پست های خدماتی در تاسیسات و صنایع بزرگ موجود در استان بسنده کنند.

خبر ۴ مرداد ۹۴- ۶۶۵ طرح مشاغل خانگی در استان بوشهر اجرا شد

 خبرگزاری مهر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: از اجرای طرح‌های مشاغل خانگی تاکنون ۶۶۵ طرح مشاغل خانگی در سطح استان اجرا شده است به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر شنبه در جمع مدیران استان بوشهر اظهار داشت: خود کفایی خانواده های مددجویان یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر است.

وی افزود: تاکنون با تلاشهای صورت گرفته گامهای خوبی در این زمینه برداشته شده و تلاش می کنیم با پرداخت تسهیلات کم بهره خانواده ها را در توانمند سازی کمک کنیم. لطفی یادآور شد: به حمد الله مددجویان نیز از این طرحها استقبال کردند و در سال گذشته نیز اعتبار خوبی به این امر اختصاص یافته که امیدواریم این اعتبارات افزایش یابد. وی بیان کرد: از اجرای طرح‌های مشاغل خانگی تاکنون ۶۶۵ طرح مشاغل خانگی در سطح استان اجرا شده که در این زمینه بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است. لطفی خاطر نشان کرد: این طرحها در زمینه های مختلفی است و همواره بر نظارت جدی از طرحهای یاد شده تاکید می کنیم تا این اعتبارات در مسیر خود هزینه شود. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر برای مهارت افزایی مددجویان ۳.۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. لطفی با اشاره به اینکه آموزش مددجویان همواره در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: مددجویان برای افزایش مهارت افزایی به مراکز آموزشی معرفی می‌شوند و پس از دریافت گواهینامه پایان دوره زمینه اشتغال آنان در حوزه‌های مختلف فراهم می‌شود.

خبر ۱۷ تیر ۹۴ - استفاده از ظرفیت گردشگری عسلویه برای رفع معضل اشتغال

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری سه‌شنبه شب در نشست مشترک مسئولان شهرستان عسلویه و مدیران ارشد پارس جنوبی در سالن منطقه ویژه پارس جنوبی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب ۲۱ ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه میهمانی خداست و باید از شب‌های قدر نهایت استفاده معنوی را ببریم. فرماندار عسلویه با تقدیر از مسئولان پارس جنوبی در برپایی این نشست مشترک و شورای اداری شهرستان افزود: هدف از تشکیل شورای اداری شهرستان‌ها، همگرایی و برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در هر منطقه است و بر اساس قانون همه مسئولان ادارات موظفند در این جلسات شرکت کنند.

نادری تصریح کرد: همه مسئولان موظف هستند با همه توان و ظرفیت موجود برای رفع و کاهش مشکلات و معضلات مردم در مناطق مختلف کوشا باشند و هیچ کس نباید کم‌کاری و اهمال کند. فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه فرصت‌هایی که در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد حق‌الناس است، گفت: قطعا ما در مقابل مردم پاسخگو هستیم و این مردم نیز از ما سئوال خواهند کرد که چقدر از فرصت‌های در اختیار در راستای خدمت به مردم، نظام و کشور استفاده شده است. وی افزود: داشتن نظم و برنامه برای رسیدن به هدف از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و لازم است هر اداره در شهرستان برنامه یک ساله خود را ارائه دهند که در این برنامه باید به طور دقیق به وضعیت موجود و وضعیت مطلوب اشاره شود تا بتوان ارزیابی دقیقی در این زمینه داشت. نادری اضافه کرد: فعالیت‌های مثبت و تاثیرگذاری در زمینه اشتغال صورت گرفته است و قطعا حل کامل مشکل بیکاری جوانان امری غیرممکن است اما ما خواهیم توانست با ظرفیت‌های بالایی که در منطقه مانند حوزه گردشگری و تجارت وجود دارد بتوانیم در راستای رفع این مشکل گام برداریم.

خبر ۳۱ خرداد ۹۴ - اشتغال ۶۷۴ نفردرتنگستان بوشهر محقق شده است

خبرگزاری ایرنا : بوشهر- ایرنا - معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری تنگستان استان بوشهر گفت: تعهد اشتغال دستگاههای اجرایی این شهرستان درسال گذشته ۶۶۳ نفر بود که با تلاش و پشتکار مسوولان زمینه اشتغال ۶۷۴ نفر فراهم شد. به گزارش ایرنا، پرویز شعبانی روزیکشنبه درجلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان تنگستان افزود: این شهرستان دارای ظرفیت های مهم درحوزه اشتغال و مشاغل خانگی است که با پرداخت تسهیلات شکوفا می شود. وی با بیان این که مشاغل خانگی و ترویج کسب و کار خانگی یکی از راه های موثر در توسعه طرح های اشتغال زایی است اضافه کرد: طرح های مشاغل خانگی یکی از راه های موثر و کم هزینه برای حل مشکلات اشتغال است. شعبانی بیان کرد: برای این که تسهیلات پرداختی به این طرح ها درجای خود هزینه شود نظارت بر اجرای آنها ضروری است تا سبب رونق اقتصادی خانه و خانواده و کشور شود. وی افزود: واحد مجتمع نان صنعتی از محل اعتبارات بنگاه های اقتصادی با اعتبار پنج میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده که در حال خدمات دهی به شهروندان است. معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان یادآورشد: درسال گذشته پنج میلیاردو۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی درحوزه مشاغل خانگی تنگستان پرداخت و زمینه اشغال ۱۲۰ نفر فراهم شد. شهرستان تنگستان با بیش از ۷۰هزار نفرجمعیت در جنوب شرقی بوشهر واقع است.

خبر ۲۹ خرداد ۹۴ - اشتغال ۸۲۰ نفر از جوانان در شهرستان دیلم فراهم شد 

خبرگزاری تسنیم : به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیلم، محمد طاهری بعدازظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری دیلم با بیان اینکه شهرستان دیلم دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه سرمایه‌گذاری است اظهار داشت: این شهرستان علاوه بر سرمایه‌گذاری در دهکده‌های گردشکری در حوزه‌های کشاورزی و تجارت و بازرگانی دارای قابلیت‌های مهمی است که طرح‌های آن تدوین شده است. وی با اشاره به راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر گفت: این منطقه ویژه ظرفیت‌های مهمی برای سرمایه گذاری در دیلم فراهم کرده که اکنون طرح‌ها و پروژه‌های مهم صنعتی دراین منطقه برای اجرا طراحی شده است. معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه وام‌های اشتغال‌زایی نقش مهمی در ساخت و ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های اشتغال‌زایی دارد افزود: بانک‌های عامل دراین مهم مشارکت خود را بیشتر کنند تا شاهد تحول اقتصادی و معیشتی در شهرستان دیلم باشیم. طاهری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال  در دیلم۱۵۰ درصد رشد داشته است بیان کرد: سهم ایجاد اشتغال برای شهرستان دیلم ۵۲۶ نفر در سال گذشته تعیین شد که با برنامه‌های گوناگون این میزان به ۸۲۵ نفر افزایش یافت که رشد ۱۵۰ درصدی دارد. وی با تاکید بر نقش مهم صندوق توسعه روستایی در ایجاد مشاغل خانگی گفت: صندوق توسعه روستایی با تصویب طرح‌های اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی استان از این طرح‌ها حمایت می‌کند و آن‌را به تصویب می‌رساند.

خبر ۱۲ خرداد ۹۴- اجرای ۱۳۰۰ طرح خود اشتغالی در بوشهر

خبرگزاری مهر : سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: اعتبارات طرح‌های خود اشتغالی در استان بوشهر برای اجرای یک‌هزار و ۳۴۴ طرح هزینه می‌شود. احمد لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته تلاش‌های خوبی در راستای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفت و طرح‌های مختلفی اجرا شد. وی افزود: در سال گذشته از محل بند « د » تبصره ۱۷ قانون بودجه در دو سر فصل مشاغل خانگی و خود اشتغالی تسهیلاتی در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر قرار گرفت. لطفی به وام‌های خود اشتغالی اشاره و تصریح کرد: پارسال بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال به طرح‌های خود اشتغالی اختصاص یافت که تاکنون بالغ ۱۸۹ میلیارد ریال آن جذب شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۹ درصد این اعتبارات جذب شده است، تصریح کرد: این اعتبارات برای یک‌هزار و ۳۴۴ طرح خود اشتغالی در سطح استان هزینه خواهد شد. لطفی اضافه کرد: تلاش داریم که مابقی اعتبارات نیز تا فرصت باقی مانده جذب و در اختیار متقاضیان قرار دهیم. سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: تاکنون تنها ۲۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات خود اشتغالی به استان بوشهر ابلاغ شده ولی در خصوص اعتبارات مشاغل خانگی در حال حاضر ۱۰۰ درصد آنها ابلاغ شده است.

خبر ۲۱ اردیبشهت ۹۴ - ایجاد اشتغال برای هزار نفر در قالب پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در بوشهر

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا شهابی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های بسته‌بندی در شهر بوشهر با اشاره به اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مخاطبین عام دارد و آن مردم هستند، اظهار کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به طور خاص برای ادارات و دولت تهیه نشده بلکه برای اقتصاد ایران و همچنین معطوف به عامه مردم است. شهابی به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی برای مقابله و متوقف کردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز دشمن برای توقف نظام ایران اسلامی حربه اقتصادی و فرهنگی بکار گرفته و راهی جز این برای رسیدن به خواسته‌های خود نمی‌بیند و در عرصه‌های دیگر شکست خورده است. وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی متعلق به دوره، شخص خاص و یا دولت نیست، گقت: اقتصاد مقاومتی تنها مختص به دوران تحریم نیست و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش تصدی‌گری‌های دولتی، سپاه تلاش‌های خوبی را در این زمینه انجام داده تا بتواند از ظرفیت بسیج برای پیشبرد برخی از اهداف استفاده کند. جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه خانواده نقش جدی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی دارد و موضوع پرهیز از خرید کالاهای خارجی امری است که باید خانواده‌ها به آن توجه کنند، بیان کرد: خانواده‌ها باید به دنبال فرهنگی باشند که از اسراف پرهیز کرده و اقتصاد مقاومتی در محور اصلی زندگی‌شان قرار گیرد. شهابی با اشاره به اینکه باید تولید داخل تقویت شود تا افراد جامعه نسبت به خرید آن رغبت داشته باشند، تصریح کرد: خانواده‌ها باید به سوی خرید کالاها با تولید داخلی بروند و این امر به عنوان فرهنگ از سوی خانواده نهادینه شود. وی با بیان اینکه امسال بیش از ۲۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان بوشهر ایجاد خواهد شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود در این پروژه‌ها بیش از هزار نفر مشغول به کار شوند.

استخدام در آتش نشانی های استان بوشهر

استانداری بوشهر (دفتر امور شهری وشوراها) برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل آتش نشانی از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۲۶۷۲/۹۳/۲۲۵ مورخ ۱۳۹۳/۰۹/۲۳ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و مصوبه مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ سورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداریها و دهیاریهای کشور و نامه شماره ۵۷۲۵۶ مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ رئیس محترم سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی و عملی و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان به شرح ذیل استخدام نماید.

برای مشاهده آگهی و شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ فروردین ۹۴ - آگهی استخدام در آتش نشانی های استان بوشهر

استانداری بوشهر (دفتر امور شهری وشوراها) برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل آتش نشانی از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۲۶۷۲/۹۳/۲۲۵ مورخ ۲۳/۹/۹۳ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و مصوبه مورخ ۱۵/۱۱/۹۳ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداریها و دهیاریهای کشور و نامه شماره ۵۷۲۵۶ مورخ ۱۹/۱۲/۹۳ و نامه شماره ۵۲۸۵۵ مورخ ۲۹/۱۱/۹۳  رئیس محترم سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی و عملی و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر ، برازجان ، سیراف ، شنبه ، دیر به شرح ذیل استخدام نماید.

کاربران عزیز به محض شرایط استخدام در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد

خبر ۲۵ فروردین ۹۴ - استخدام ۲۴۰ نفر امسال در استان بوشهر

شرکت کنندگان در آزمون استخدامی ۹۲ - ۹۱ بوشهر تا سه ماه دیگر جذب می شوند. معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر گفت : افرادی که در آزمون استخدامی ۹۲ - ۹۱ شرکت کرده و فرایند استخدامی آنها انجام شده است تا ۳ ماه دیگر جذب سازمان های مربوط می شوند. آقای عوض پور افزود : این افراد ۲۴۰ نفر هستند که مراحل مصاحبه و گزینش را گذرانده اند و شماره استخدامی گرفته اند. وی گفت : اعتبارات لازم برای جذب این افراد به سازمان های مربوط ابلاغ شده است. معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر همچنین درباره اعتبارات استان گفت : پارسال هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که تا کنون هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است. آقای عوض پور افزود : اعتبارات سال ۹۳ استان بوشهر چهار برابر سال ۹۲ بوده است. وی گفت : در جریان سفر استانی هیات دولت در دی پارسال نیز هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد که ۲۵ میلیارد تومان آن تا کنون پرداخت شده است و بقیه اعتبارات هم امسال و سال آینده هزینه خواهد شد.

خبر ۲۷ اسفند ۹۳ - تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی‌ ادارات بوشهر

خبرگزاری فارس : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: تکلیف قبول‌شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اوایل سال آینده مشخص خواهد شد. به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین‌فر پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: باید از تلاش و همت مدیران اجرایی در سال ۹۳ قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این روند در سال آینده نیز ادامه داشته باشد. وی بیان کرد: مدیران اجرایی استان برای هماهنگی در ایام نوروز، وضعیت حضور خود در استان را مشخص کرده و در صورت اینکه در مرخصی باشند معاون یا شخصی که نماینده مدیر است را به استانداری معرفی کنند. زرین‌فر با اشاره به موضوع حضور خودروهای پلاک اداری در ایام نوروز در سطح شهر و یا جاده‌ها افزود: این موضوع از بحث‌های جدی است و نباید کاری کنیم که اعتماد مردم سلب شود لذا باید در نحوه استفاده از خودروهای پلاک اداری در ایام تعطیلات نهایت دفت را داشته باشیم. معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی مسافران نوروزی از نمازخانه بین راهی، انتظار است مسئولان متولی امر، نمازخانه‌های بین راهی را ساماندهی کنند. وی با تاکید بر توسعه خدمات دولت الکترونیک در استان بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه با جدیت وارد عمل شوند و از فناوری روز برای توسعه خدمات الکترونیک نهایت بهره را ببرند. زرین‌فر گفت: با توجه به اینکه برای شروع به کار قبول شدگان استخدام سال ۹۱ مشکلات اعتباری وجود داشت با تلاش‌های صورت گرفته مشکلات بر طرف شده و تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اوایل سال آینده مشخص خواهد شد. معاون استاندار بوشهر با اشاره به تصویب طرح منطقه آزاد بوشهر در دولت و ارسال به مجلس گفت: این اقدام یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در سال جاری در استان بوشهر انجام شده در حالی که بر اساس اسناد موجود و گفته‌های یکی از شهرداران قدیمی بوشهر موضوع منطقه آزاد بوشهر سابقه ۶۰ ساله دارد و حتی در دوران دولت دکتر مصدق هم مطرح بوده که با کودتای ۲۸ مرداد این طرح مسکوت ماند. وی بیان کرد: حال این طرح امسال در دولت تدبیر و امید به تصویب رسیده و به مجلس رفته و امیدواریم با همت نمایندگان مردم در مجلس این طرح اجرایی شود.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ