اختصاص ۱۳۴ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی گفت: در اجرای این پروژه‌ها تاکنون ۱۳۴ میلیارد تومان از سوی بانک‌های عامل به طرح‌های خدماتی، تولیدی و اقتصادی در روستاهای استان بوشهر پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تبریک میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت و بسیج مستضعفین روند اجرایی طرح‌های عمرانی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: برای تسریع در اجرای طرح‌های سد باغان و دشت پلنگ ۴۸ میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو تخصیص یافت که به ۷۸ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی، از انتخاب پیمانکار اجرای طرح آب شیرین‌کن وحدتیه دالکی خبرداد و بیان کرد: مجری این پروژه برای تسریع اجرای طرح و تکمیل بر اساس برنامه زمان‌بندی قول مساعد داده است.

استاندار بوشهر با اشاره به آب شیرین‌‌کن برازجان افزود: برای حل مشکل تامین آب آشامیدنی برازجان وزارت نیرو با شیرین‌سازی آب دریا برای این شهر موافقت کرد که برای ساخت آن پس از مکان یابی عملیاتی می‌شود.

 

گراوند آغاز عملیات خط راه آهن بوشهر به شیراز، افتتاح کارخانه سیمان مند دشتی، پروژه پرورش ماهی در قفس، افتتاح فاز نخست مجتمع بندری نگین بوشهر را از طرح‌های مهم امسال در استان دانست.

وی، از اجرای طرح‌‌های اشتغال‌زایی روستایی خبرداد و تصریح کرد: در اجرای مرحله نخست طرح اشتغال‌زایی ۱۳۴ میلیارد تومان از سوی بانک‌های عامل به طرح‌های مستقر در روستاهای استان بوشهر پرداخت شده است و به زودی مرحله دوم اجرای این طرح‌ها آغاز می‌شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری بوشهر اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ