استخدام بدون آزمون معلمان حق‌التدریس و شرکتی

۱۴۷ نظر

استخدام بدون آزمون معلمان حق التدریس و شرکتی سید جواد حسینی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: آموزشیاران نهضت سواد آموزی برای جذب در آموزش و پرورش نیازمند شرکت در آزمون استخدامی هستند.


وی افزود: مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی و معلمان شرکتی مشمول استخدام در آموزش و پرورش هستند، اما ظرفیت پذیرش این معلمان بر اساس جنسیت و نیاز هر استان و منطقه متفاوت خواهد بود.
وی تاکید کرد: این دسته از معلمان باید قبل از استخدام دوره آموزشی و توانمند سازی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.
حسینی افزود: بیش از ۳۲ هزار معلم حق التدریس در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند و دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان را در ضمن تدریس خواهند گذراند.
وی گفت: بر اساس مصوبه پارسال مجلس شورای اسلامی آئین نامه استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی تدوین شده است و این دسته از معلمان به زودی ساماندهی خواهند شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: بیش از ۱۰۵ هزار معلم مشمول مصوبه مجلس خواهند شد.
حسینی ادامه داد: تا مهر امسال بیش از ۶۰ هزار معلم بازنشسته می‌شوند که ۲۰ هزار معلم از طریق استخدام از دانش آموختگان سایر دانشگاه ها، ۵ هزار نفر از نیرو‌های خدماتی و بقیه از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان جایگزین معلمان بازنشسته خواهند شد.
وی گفت: مهر امسال جشن حذف مدارس خشت و گلی را در همه استان‌ها به غیر از استان سیستان و بلوچستان و جشن حذف بخاری‌های نفتی را خواهیم داشت.
وی به ثبت نام دانش آموزان در مدارس اشاره و تصریح کرد: حتی یک دانش آموز نیز از ۱۰۷ هزار مدرسه ما محروم نخواهد بود و ثبت نام همه دانش آموزان انجام خواهد شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما ۲۴ نوع مدرسه داریم که تعدادی از این مدارس مانند مدارس استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی، هیات امنایی و شاهد از خانواده‌ها شهریه دریافت خواهند کرد و ثبت نام سایر مدارس به غیر از مدارس غیر دولتی بدون دریافت شهریه خواهد بود.
وی یادآور شد: تیم‌های نظارتی برای روان، آسان و بدون تخلف ثبت نام مدارس در آموزش و پرورش شکل گرفته است و ثبت نام همه دانش آموزان در مدارس امسال به خوبی انجام خواهد شد.

 منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۴۷ نظر برای استخدام بدون آزمون معلمان حق‌التدریس و شرکتی

  • ا
    احمد
    ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۷
    دوستان اگه کسی ابلاغ کامپیوتری نداشته باشه ولی درعوض سندحسابداری داشته باشه کدپرسنلیش هم داخلش نواشته باشه مشکلی نداره
    • ح
      حقی
      ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۵
      مشکلی نداره
    • ا
      احمد
      ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۷
      دوستان اگه کسی ابلاغ کامپیوتری نداشته باشه ولی درعوض سندحسابداری داشته باشه کدپرسنلیش هم داخلش نواشته باشه مشکلی نداره
      • ح
        حق التدریس غیر مستمر
        ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
        سلام.مشخص نیسته کی می خوان ساعت بدن،دوستان اگه بخشنامه ای تو اداره استان یا شهرستانشون اومد،اطلاع رسانی کنند،تا تکلیفمون رو زودتر بدونیم.
        • ع
          علیرضا
          ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۳
          سلام دوستان من 35 سال دارم امسال احتمالا بعنوان نیروی حق التدریس جذب بشم سوالی که برام پیش امده اینه که اگه چند سال دیگه بخوان پیمانی یا رسمی کنن به سنم که بالای 35 سال میشه ایراد نمیگیرن متشکرم لطفا راهنماییم کنید
          • ت
            تلاش
            ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹
            سلام نه همه ماشرایط شما را داریم..
            • ع
              علیرضا
              ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۳
              ممنون دوست عزیز
          • م
            مهرزاد
            ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲
            سلام خدمت دوست عزیز درمورد پست بندی پرسیده بودی ، بله الان نیروها دارن پست بندی میشن اگه میخوای بفهمی که امسال پست بهت میدن یا نه حالا اقدام کن
            • ح
              حق التدریس
              ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸
              سلام دوست عزیز ماکه فعلا هیچیمون معلوم نیست غیرمستمر هستیم .فعلا که خبری نشده.راستی اگه بشه همون موظفی24ساعتو میدن یامیتونی بیشتربرداریدر ضمن اگه نرخ ساعتشم بگی ممنون میشم ساعتی چقدر میگن.سپاس
              • ت
                تلاش
                ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۸
                ممنون لطف کردین
                • ع
                  علیرضا
                  ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
                  سلام حق التدریس ساعتی چند میدن ؟
                • ت
                  تلاش
                  ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۷
                  سلام دوستانی که سالهاست حق التدریس هستن لطفا بگن همیشه تو چه ماهی از تابستان براشون حکم میزنن؟یعنی در کدوم ماه مدرسه ایی که باید تدریس کنن را مشخص میکنن؟ما جا مانده های حق التدریس غیر مستمر منتظریم تکلیفمون را مشخص کنن ایا امسال سر کلاس میریم یا نه.بلاتکلیفیم نمی دونیم تا کی منتظر باید باشیم.
                  • ح
                    حق التدریس غیر مستمر
                    ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۰۱
                    سلام.خواهشا اگه کسی اطلاع یافت از حق التدریس غیر مستمر،اطلاع رسانی کنه،تا تکلیفمون مشخص بشه.
                  • ب
                    بی نشان
                    ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۶
                    سلام علیکم ..من شنیدم دوستام رفتن اداره و اسم اونا نوشتن برا استخدامی حق التدریسی والان هم فرم پر میکنن
                    آیا این جا که گفتن استخدام حق التدریسی یعنی برا پیمانی یا اینکه به عنوان حق التدریسی امسال وارد کار میشن؟؟؟؟خواهشا کسی جواب بده
                    • ح
                      حق التدریس
                      ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
                      سلام کسانی که قبل از سال91سابقه حق التدریس ونهضت وپیش دبستانی داشتن وفعلا مشغول به تدریس نیستن طبق قانون امسال براحق التدریسی فرم پر کردن البته فعلا حق التدریسی هستش طبق همان قانون باید بدون آزمون حق التدریسها تبدیل وضعیت بشن وپیمانی بشن.ماها هم که اینجا اینقدر حرص وجوش میخوریم بخاطر تاخیر در اجرای قانون مصوب مجلس هستیم .اگه توضیحات کامل نبود سوالاتتون را بپرسین.شماهم برا ورود به آپ باید از طریق آزمون استخدامی که فکر کنم شهریور باشه وارد بشید.چون آپ میخاد پرونده حق التدریسی را ببندد.ماها را هم فراخوان داده که اتمام حجت کنه واز این به بعد از طریق دانشگاه فرهنگیان نیرو جذب کنه.
                      • ن
                        نرگس
                        ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۶
                        سلام علیکم آپ چی هست که باید وارد بشم؟؟؟؟؟؟میشه کامل توضیح بدید ممنونم میشم
                        • س
                          سلام
                          ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۰۸
                          آپ مخفف آموزش وپرورش
                        • ن
                          نرگس
                          ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۹
                          ولی دوستم‌میگه دارن اسم برا حق التدریسی مینویسن. اما مال شهرستان دیگه هست که نزدیک ماست اما شهرستان ما میگن نمینویسن؟
                          به نظرتون اگه شعرستان دیگه ثبتنام کنم آیا از نظر شرعی جایز هست؟؟؟؟؟
                      • م
                        محمد
                        ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰
                        سلام دوستان من سال89و90نیروی شرکتی مربی بهداشت بودم و رشتم هم مرتبط هست و لیسانس بهداشت هستم.بهم زنگ زدن گفتن بیا تشکیل پرونده بده.اما متاسفانه ما شرکتی ها کد پرسنلی نداشتیم و برگه ابلاغ هم تو بایگانی مدارس نبود.اما برگه قراردادی که با شرکت پیمانکار بسته بودم و پیرینت سابقه بیمه تامین اجتماعی رو هم هم دارم که گذاشتم رو پرونده.به نظرتون شامل استخدامی میشم؟
                        • ب
                          بی نشان
                          ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۸
                          منظورتون استخدامی برا پیمانی ورسمی؟؟؟یا استخدام برا حق التدریس شدن امسالتون؟
                          • م
                            محمد
                            ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷
                            منظورم واسه استخدامی پیمانی امسال هست.ایا شامل من میشه؟
                            • ن
                              نرگس
                              ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹
                              خب شما که حق التدریسی هستید به بندا بگید چکار کنم حق التدریسی بشم؟؟؟؟؟میرم اداره میگن خانم فعلا نیست ....اما از دوستانم میشنوم دارن جذب میکنن وفرم پر میکنن
                              نمیدونم کجا برم وچکار کنم بیزحمت راهنمای ام کنید باور کنید ثواب میبرید دستم تنگه مجبورم دارم دوندگی میکنم
                          • ح
                            حق التدریس
                            ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
                            سلام فکر نکنم از شرکتی ها کد پرسنلی بخان.کد پرسنلی برا حق التدریسها وپیش دبستانی ها بوده.پیگیر پرونده خودتون باشید .اگه ناقصی داشته باشه بهتون میگن .برین اداره ودرباره کامل وناقص بودن پرونده خودتون پرس وجو کنید.انشالله شامل استخدام میشیم البته اول باید حق التدریس بشیم بعدا به تدریج استخدام.موفق باشین
                          • ا
                            احمد
                            ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹
                            یعنی کاردانی داشته باشی ویاررشته تحصیلی مرتبط نباشه مشکلی نداره لطفا راهنمایی کنید
                            • ح
                              حق التدریس
                              ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۲
                              تشکیل پرونده دادین؟
                              • ا
                                احمد
                                ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
                                تشکیل پرونده دادم
                                • ا
                                  احمد
                                  ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
                                  تشکیل پرونده دادم
                                  • ا
                                    احمد
                                    ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
                                    تشکیل پرونده دادم
                                  • ح
                                    حق التدریس
                                    ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸
                                    کاردانی مشکلی نداره .رشته مرتبط هم چیزی فعلا نگفتن
                                  • ا
                                    احمد
                                    ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶
                                    سلام من سربازمعلم بودم 6ماه هم حق التدریس سال85 خواستم ببینم شراطش چطوره مدرکم هم کاردانی مشکلی نداره بنظرتان
                                    • ا
                                      احمد
                                      ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶
                                      سلام من سربازمعلم بودم 6ماه هم حق التدریس سال85 خواستم ببینم شراطش چطوره مدرکم هم کاردانی مشکلی نداره بنظرتان
                                      • ح
                                        حقی
                                        ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷
                                        کاردانی مشکلی نداره
                                      • ح
                                        حق التدریسی منتظر رسمی شدن
                                        ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۰:۲۷
                                        آیا این انصاف هستش که من حق التدریسی بیام اون کسی که با آزمون قبول شده رو راهنمایی کنم که چطوری تدریس کند و چطور با دانش آموزان برخورد کند که کلاس رو بتونه کنترل کنه !!!!!!!!!!!خواهشا کسانی که از دنیا خبر ندارن برا همکارای حق اتدریسی نظر ندن این حق التدریسی ها خیلی بهتر از صفر کیلومترهای تازه به دوران رسیده بهتر هستن !
                                        • ا
                                          اکبری
                                          ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۱
                                          فکر کنم بیشترشان شاگردای حق التدریسی باشند که الان نظر میدن بنده بیست ساله تدریس میکنم رسمی نشدم اونوقت امثال اینا بیان رسمی بشن خجالت هم خوب چیزیه
                                        • م
                                          مهرزاد
                                          ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۰:۰۰
                                          سلام برآیدا خانم ، خواهرم اگه سابقه تدریس داری باید به اداره شهرت میرفتی وگرنه باید ازطریق آزمون ماده 28 که مرداد امتحان هست واردبشی
                                          • K
                                            Kian darbandi
                                            ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۴۷
                                            سلام دوستان حق التدریسی .لطفا این استخدام حق التدریسی پیمانی هس یا فقط حق التدیسی ؟من الان تو یه شرکت مشغول بکار هستم ولی قبلا حق التدریس بودم و مدارک تحویل دادم فقط الان نمیدونم کار خودم ادامه بدم یا بیام حق التدریس لطفا اگه کسی اطلاعی داره جواب بده
                                            • ح
                                              حق التدریس
                                              ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۰:۳۹
                                              دوست عزیز منم شرایطم عین شماست منم نمیدونم واقعا اگه کسی ازحقوق حق التدریسی اطلاعی داره چنده لطفا بگه لیسانس بارشته ی فنی هنرستان ماهی چقدر بهش میدن
                                              • ح
                                                حقی
                                                ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۲
                                                1200000,یک میلیون دوبست
                                              • ر
                                                رضا
                                                ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵
                                                اگه حقوق بالایی میگیری و متاهل هستی همونجا بمون چون اولا حقوق حق التدریس در حدود یک میلیون هست ثانیا موقع سازماندهی اول رسمی ها پیمانی ها قراردادی ها سازماندهی میشوند و بعدش اگه مازاد نشی جاهای دور افتاده میدن بدون هزینه ایاب ذهاب . خیلی ها به خاطر شغل فعلی شون که دارند و مشمول هم شدند نیومدن.اگه به فکر پز دادنی آره بیا ولی کل سال همش استرس داری که فردا پول میدن یا نه سال بعدش مازاد میشم یا نه و.....معلمی خوبه ولی رسمیش بیست ساله هر سال وعده میدن رسمی میشید ولی همش کشکه...
                                              • آ
                                                آیدا
                                                ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۱۸
                                                سلام دوستان یه سوال دارم اونم اینکه برای استخدام معلم حق تدریسی باید چیکار کنم به چه صورت استخدام میکنن؟
                                                باید برم آموزش پرورش یا از طریق سایته؟؟
                                                • م
                                                  مهدی
                                                  ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۰۴
                                                  دوستان کسی میدونه این طرح شامل هنرآموزان هنرستان هم میشه یا نه؟ واسه 24 ساعت تدریس هفتگی 400 تومن دادن اونم مالیات کم کردن. سال تحصیلی قبل رو دادن سال تحصیلی جدید هیچی ندادن فعلا!
                                                  • ح
                                                    حقی غیر مستمر
                                                    ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
                                                    معلمین حقی عزیز چند هفته آینده قرار ساماندهی بشیم، لطفا اطلاع رسانی کنید
                                                    • ف
                                                      فقط خدا
                                                      ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶
                                                      ماها که جامانده حق التدریسیم وهنوز مجوز حق التدریسی هم بهمون ندادن را شامل میشه؟
                                                      • ه
                                                        هو
                                                        ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲
                                                        سلام.کسی خبری داره،
                                                        • ا
                                                          اکبری
                                                          ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۲
                                                          بله
                                                        • ن
                                                          ن
                                                          ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
                                                          شما این خبرا از کجا میارید چند هفته دیگه یعنی کی همش باید حرص و جوش بخوریم همش انتظار همش انتطار خب تکلیفمون مشخص کنید روزی صدبار دارم وارد سازت میشم خبر بخونم که تکلیفمون مشخص بشه .
                                                          • ف
                                                            فقط خدا
                                                            ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵
                                                            چند هفته؟؟؟
                                                          • ن
                                                            ناشناس
                                                            ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰
                                                            توروخدااا این شرط معدل امسال بردارین برای ازمون ماده 28بخداچندین ساله که‌حذف شده شرط معدل .اقای وزارررررت سرپرست محترم که تازه به کاراومدین شرط معدل حذف شدست چندین ساله نیومده شرایط برای جوانان سخت نکنید هرباریه قانونی تصویب می کنید
                                                            • ح
                                                              حق التدریس
                                                              ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰
                                                              این سرپرست جدید در جریان نیست شرط سنی فک نم نداره
                                                            • م
                                                              مونا
                                                              ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۳
                                                              چرا یسری افراد باید بدون. آزمون جذب. شن یسری بیکار بمونن؟؟
                                                              باید پیگیری کنیم
                                                              • س
                                                                سپهر
                                                                ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۳
                                                                این 32 هزار ظرفیت حق التدریس باید با 16 هزار ماده 28 جمع بشه و 48 هزار نفر از طریق ماده 28 و در شرایط برابر آزمون بدن.
                                                                حق التدریسی که نتونه بین 48 هزار نفر قبول بشه قطعا سواد و لیاقت معلمی رو هم نداره.
                                                                این جذب بدون آزمون ظلمه به جمعیت میلیونی قشر بیکار و علاقه مند به معلمی
                                                                • م
                                                                  مجید
                                                                  ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶
                                                                  اینطور هم نیست که همه حق تدریسی ها بدون آزمون باشن. مثلا من با آزمون وارد شدم ولی به دلیل کمی حقوق انصراف دادم و الان میخوام برگردم.
                                                                  • ر
                                                                    رمضان سرقلی
                                                                    ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۳
                                                                    به نظرم ایشون درست میگن همه باید ازمون بدن چه حق تدریس چه بقیه.چون نمره علمی هم ملاکه
                                                                    • ح
                                                                      حق التدریس
                                                                      ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۷
                                                                      آزمون ما بعد دوره یکساله هست جناب
                                                                    • ح
                                                                      حسین
                                                                      ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۸
                                                                      شما علاقه داشتی به معلمی اول تربیت معلم میخوندی.
                                                                      اگرم خودت سواد و لیاقت داری از طریق ماده 28 قبول شو.
                                                                      • ح
                                                                        حق التدریس
                                                                        ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۲۵
                                                                        لایک داری
                                                                        • م
                                                                          معلم ماده 28
                                                                          ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶
                                                                          اینجوریم نیست .من خودم اون سالی که کنکور میدادم تربیت معلم جذب نیرو نداشت فقط استثنایی میگرفت بخاطر همین تربیت معلم نخوندم
                                                                          • ا
                                                                            اکبری
                                                                            ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶
                                                                            وای حسین آقا چرا سر ما حق التدریسی ها داد میکشی جانم.بخدا بیست ساله بدون بیمه بدون عیدی بدون حقوق تابستان تدریس کردم.شده مدیر مدرسه وسط سال معلم رسمی رو نخواسته ده سال همون مدرسه من موندم تدریس کردم.خود وزیر میدونه ما حقمونه.ما عاشق معلمی بودیم که ماندیم و با شرایتش ساختیم داداش بنده بی عرضه بی سواد نیستم لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه دولتی دارم بنده عاشق تدریسم
                                                                            • ح
                                                                              حق التدریس
                                                                              ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۰
                                                                              البته فکر کنم سوءتفاهم شده حسین آقا در جواب سپهر ودر دفاع از حق التدریسها پاسخ داده
                                                                              • ح
                                                                                حسین
                                                                                ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۳۱
                                                                                من نوکر شما هم هستم آقای اکبری
                                                                                بنده در جواب اون بنده خدایی که اونطور گفته بود عرض کردم.
                                                                                سال 81 من دبیر ریاضی داشتم حق التدریس بود و خیلی با سواد و زحمت کش.بعد از 10 سال رسمیش کردن و 8 سالشم هاپولی کردن.بخدا قسم چنان سوادی داشت که هر کی که تو تربیت معلم خونده بود به گردش نمیرسید. اینم بگم اقایی که میاد میگه حق التدریس لیاقت نداره تو خودت میتونی بری کلاس کار و دانش ها یلحظه فقط کنترشون کنی؟فقط ساکتشون کنی ؟نمیخواد تدریس کنیا.انوقت معلوم میشه کی لیاقت داره؟!!!
                                                                            • م
                                                                              منتقدمعلمین رسمی
                                                                              ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۸
                                                                              منم موافقم

                                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                            ثبت پاسخ