استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۷۰۰۳ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۷٬۰۰۳ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ب
    به حجت نان
    ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۱۷
    سلام دوست عزیز. شما در صفحه قبل سوالی رو که راجع به حذف برخی محصولات از خط تولید بود رو خیلی کامل برام توضیح دادین( تایر خودرو) . باز هم ممنونم از شما. راستش من مدرس دانشگاه هستم و خیلی دوست دارم به همراه مباحثی که به صورت تئوری واسه دانشجوها ارائه میدم ، بتونم دانشجوها رو با کاربرد این مباحث در حیطه کاری آشنا کنم. امکانش هست سوالاتم رو از شما بپرسم و لطف کنید راهنماییم کنید.
    سپاسگزارم
    • ح
      حجت نان
      ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸
      سلام. حتمن خوشحال میشم کاری انجام بدم.
      • م
        مرسی
        ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷
        خیلی ممنون. خدا خیرتون بده. فقط چون سوالاتم زیاده، شما تا جایی که فرصت و وقت داشتین جواب بدین. چون نمیخوام مزاحم وقتتون بشم و حوصله تون سر بره. من درس حسابداری صنعتی تدریس میکنم. از جمله مباحثی که در این درس مطرح میشه محاسبه انحرافات فروش و بهای تمام شده و سود ناخالص هست. میخوام بدونم که در کارخانه شما آیا بودجه تهیه میشه؟(مثلا بودجه تولید و فروش)؟ و آیا در طی دوره مالی در بخش حسابداری کارخانه، انحرافات محاسبه میشن؟ دو مورد از انحرافات فروش، انحراف سهم بازار و انحراف اندازه بازار هست، سهم محصولات تولیدی شما در بازار چند درصده؟ و اگه سهمتون کم باشه مدیریت کارخانه برای افزایش فروش در بازار و دستیابی به سود، چه تصمیماتی رو اتخاذ میکنه؟
        ممنون دوست عزیز
        • ح
          حجت نان
          ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴
          بودجه فروش و تولید تهیه میشه. انحرافات از بودجه هم مشخص میشه. سهم ما تقریبا ۸ درصده بازاره ( اطلاعات ناموثق). در صورت کاهش فروش که از قضا الان درگیرش هستیم از تخفیف در خرید برای مشتری استفاده می کنن. البته اگه میزان خرید از یه حد بیشتر باشه.
          • س
            سلام
            ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱
            ممنون. خیلی لطف کردین.
      • a
        arad
        ۷ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۴۲
        سلام.
        باتوجه ب رکودی ک درحال حاضر تو بخش خصوصی باهاش درگیریم شرکتها مجبورن تو خیلی از سیاستهاشون تغییر ایجاد کنن.
        بطور مثال شرکت ما ک سال 92بالاترین میزان فروش در کل گروه تولیدی خودش درکشور رو داشت در دوسال اخیر با کاهش فروش و سود مواجه شده.
        تا حدی ک مجبور ب تعدیل نیرو شدیم.
        بازبینی بودجه سال 93 و همچنین بستن بودجه 94 با شیوه محتاطانه هم از اثرات رکود بوده.
        بازبینی بودجه مالی و میزان فروش بصورت هر سه ماهه انجام میشه.
        جلسات مداوم روزانه و هفتگی هم ک بسیار ضروری و لازمه.
        درمورد فروش هم، ایجاد تنوع درمحصولاتمون، فروش با استفاده از برندهای جدید و ایجاد برندهای جدید بومی مناطق مختلف کشور برای بازاریابی در اون مناطق ،
        ارائه تخفیفات پله ای با توجه ب میزان خرید مشتریانمون، ایجاد شبکه بازاریابی قوی، افزایش صادرات محصولاتمون، شرکت در نماشگاههای منطقه و خارجی، فروش مدت دار و تهاتر با مواد اولیه و خیلی روش های دیگه رو بکار گرفتیم تا بتونیم شرکت رو از رکود خارج کنیم .
        اما بازهم مجبور شدیم یک شیفت کاری رو تعطیل کنیم.
      • ذ
        ذخیره ب فرناز
        ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۳۸
        سلام فرناز خانم؛
        خیلی وقته خبری ازتون نیست این جا....
        راستش نمیدونم چی باید گفت ولی شاید اون رقیبتون بیش تر از شما ب این کار نیاز داشته....خصوصا این ک شما ظاهرا همسرتون هم شاغل هستن و تا این سن ب آرزوهاتون تو زندگی شخصیتون رسیدین شاید....
        برای دخترایی ک ب دنبال ی زندگی عالی هستن موقعیت های شغلی میتونه تاثیر بسیار زیادی تو خوشبختی آیندشون داشته باشه....
        خوشحال باش ک شاید این خوشبختیو نصیب رقیبت کردی....
        و دعا کن ک کار هممون بعد این همه چشم انتظاری ب بهترین نحو ممکن حل بشه....
        • ذ
          ذخیره خوش خبر
          ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۷
          سلام.به نظر من برای یه خانم خوشبختی یعنی یه زندگی بی استرس و برای یه آقا یعنی یه درآمد مکفی برای آسایش خانواده اش.اگه توییه خونه های ما زن حس خوشبختی کنه و مرد شرمنده زن و بچه اش نباشه جامعه آرامش داره مهمه چیز خوبه
          • ذ
            ذخیره
            ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰
            زندگی عالی برای ی دختر یعنی همون همسر خوبی ک شما ازش حرف میزنی،یعنی همون آرامشی ک هممون دنبالش هستیم و این روزا خیلی کم رنگ شده...
            منظورم اینه بعضی دخترا خیلی خیلی خوبن اما فقط ب خاطر موقعیت های خانوادگیشون و این که در جامعه حضور ندارن نمی تونن خودشونو اون طور ک هست نشون بدن و داشتن ی کار خوب میتونه براشون داشتن ی آینده زیبارو ب ارمغان بیاره....
            دیگه پیج داره میشه مملو از بحث های روانشناسی!!!
        • ذ
          ذخیره ب فرناز
          ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۳۷
          سلام فرناز خانم؛
          خیلی وقته خبری ازتون نیست این جا....
          راستش نمیدونم چی باید گفت ولی شاید اون رقیبتون بیش تر از شما ب این کار نیاز داشته....خصوصا این ک شما ظاهرا همسرتون هم شاغل هستن و تا این سن ب آرزوهاتون تو زندگی شخصیتون رسیدین شاید....
          برای دخترایی ک ب دنبال ی زندگی عالی هستن موقعیت های شغلی میتونه تاثیر بسیار زیادی تو خوشبختی آیندشون داشته باشه....
          خوشحال باش ک شاید این خوشبختیو نصیب رقیبت کردی....
          و دعا کن ک
          • م
            مهتاب
            ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۵
            سلام دوستان حقوق ومزایا چنده؟ وبعدچندماه بهمون حقوق میدن؟
            • د
              دوست
              ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴
              سلام دوستان حقوق ومزایا چنده؟ وبعدچندماه بهمون حقوق میدن؟
              • ف
                فرناز... ذخیره
                ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷
                امروز اتفاقی بانک سپه شهرمون رفتم و دیدیم که رقیبم که نفر اول شده بود و من نفر دوم پشت باجه نشسته و داره کار می کنه. انگار یه پارچ آب داغ رو سرم ریختن. همش امیدوار بودم که چون بومی یه شهر دیگه است و باید همش تو گرما و سرما رفت و آمد کنه انصراف بده ولی نشد.
                وای اینو هم بگم که قیافش خیلی آشفته بود. صورتش قرمز قرمز شده بود. اصلا معلوم بود که فشار کاریش خیلی زیاده. خب بیچاره مجبوره هر روز پنج صبح پاشه بیاد سرکار و تا بعد از ظهر بمونه ولی اگه من بودم همون هفت و ربع می رفتم آخه فاصله خشونسمون تا شعبه فقط ده دقیقه است.
                خدایا هر چی صلاح می دونی همون بشه. فقط کمک کن که آرزو به دل نمونیم. من لیسانس و سی و یک سالمه. دیگه هیچ جا نمی تونم شرکت کنم.
                خدایا خودت یه فکری به حال من تاریخ گذشته ها بکن.
                • 1
                  123
                  ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۷
                  عزیزم خب اون بنده خدا هم به کار نیاز داشته که این همه راهو می کوبه میاد. آدم که نباید همه چی رو فقط برا خودش بخواد.
                • ا
                  امید
                  ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۵۴
                  سلام کارلازم داداش باعث افتخاره دوست تحصیل کرده مثل شمااشناشدم
                  • ک
                    کارلازم
                    ۸ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۴۰
                    مخلصم امید جان.
                  • ا
                    امید
                    ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
                    سلام برهمه ی دوستان کسی خبری بزاره دلمون پوسیدبالاخره استخدام هست یانیست امسال اگه نیست بریم تهران کارگری؟
                    • ک
                      کارلازم
                      ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۵۱
                      داداش عاقبتمون همون کارگری جان تو هروقت رفتی تهران.خبرکن منم بیام باهم بریم کارگری..منم زنگ زدم گفتن اصلا مشخص نیست.ظاهرا نمیخان فعلا چیزی لو بره..
                    • ذ
                      ذخیره ب دو خاهر شاهرودی
                      ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱
                      سلام خانم؛
                      با این حال من فردا زنگ نمیزنم و میذارم برای شنبه آینده تا شاید خبری بشه....
                      هیات مدیره هم معمولا 2شنبه ها جلسه دارن،ک احتمالش ضعیف هست امروز ب بررسی مشکل ما پرداخته باشن و بنابراین زنگ زدن فردای من همون صحبتایی رو در پیش خواهد داشت ک ب شما گفتن....
                      شنبه تماس میگیرم....
                      • د
                        دو خاهر شاهرودي
                        ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۲۳
                        اره منم میخاسم همینو بکم ی هفته در میون بزنکیم
                      • ح
                        حجت نان به آراد
                        ۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴
                        سلام آراد جان.
                        من نمی دونم چرا این بزرگوارانه پشته تلفن در تهران احساس می کنن که نباید جواب درستی به بنده حقیر بدن!
                        دفعات قبلی می گفتن که نمی دونن دوره کی برگزار می شه الان دیگه قطع می کنن روی آدم.
                        شما اگه اطلاعاتی در خصوص زمان برگزاری دوره بدست آوردی بگو برادر.
                        من خیلی تلاش می کنم موفق نمی شم.
                        • a
                          arad
                          ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳
                          سلام.
                          طی این چند روز چندین بار تماس گرفتم.
                          متاسفانه تعداد افراد برای تشکیل دوره به حد نصاب نرسیده و زمان برگزاری دوره تا اطلاع بعدی به تعویق افتاده.
                          حتی تو تماسی که همین امروز هم داشتم، با وجود همکاری و پاسخگویی بسیارخوب پرسنل بانک، زمان دقیقی برای دوره بعد اعلام نشد.
                          همه چیز بستگی به این داره که تعداد متقاضیان چه زمانی به حد نصاب برسه.
                          چاره ای جز صبر کردن نیست.
                          موید باشید.
                        • د
                          دو خاهر شاهرودي
                          ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳
                          سلام هم اکنون زنک زدم ساختمون نکین و همون خانومه کفتن هنوز هیج بیشرفتی نداشتن و لیست هنوز از اداره هم خارج نشده
                          • ذ
                            ذخیره
                            ۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰
                            سلام؛
                            آخه چرا ان قد بدقولی میکنن....
                            از اداره خارج نشده یعنی چی؟!منظورتون اینه ک هنوز برای تایید هیات مدیره هم نرفته؟!!!
                            خسته شدم دیگه خدا.....
                          • م
                            محسن
                            ۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۳۷
                            سلام.آقا عادل جای ناراحتی نداره چون منم قبول نشدم..شاید جای بهتری با کلاس کاری بهتری برید.
                            • آ
                              آنا
                              ۱ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۴۱
                              سلام دوستان حقوق بعد چند ماه میریزن و چقدره ممنون میشم جواب بدین
                              • س
                                سوال
                                ۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۳۹
                                سام دوستان طرح پویش چه طرحیه؟
                                اگه از دوستان کسی میدونه توضیح بده ممنون میشم
                                • س
                                  سوال
                                  ۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۴۳
                                  سلام دوستان این طرح پویش چه طرحیه؟
                                  ممنون میشم اگه دوستانی که رفتن سرکار و میدونن توضیح بدن
                                  • a
                                    arad
                                    ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۸
                                    امروز هم گذشت و خبری از دوره نشد.
                                    با این تفاسیر اگر قرار باشه ک دوره هفتم آبان برگزار بشه و روز یکشنبه یا دوشنبه بهمون خبر بدن، اونوقت دیگه هیچ فرصتی برای برنامه ریزی و جمع و جور کردن کارام نخواهم داشت.
                                    :-(
                                    هنوز حتی مرخصی هم نگرفتم.
                                    • ح
                                      حجت نان
                                      ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۶
                                      منم موندم چه کنم!
                                      ما که خیلی هم دوریم ا زتهران.
                                    • a
                                      arad
                                      ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۱
                                      امروز هم گذشت و خبری از دوره نشد.
                                      با این تفاسیر امرسی.
                                      میخوام وقتی اومدم تهران بیام حال کنیم.
                                      باشه اگر قرار باشه ک دوره هفتم آبان برگزار بشه و روز یکشنبه یا دوشنبه بهمون خبر بدن، اونوقت دیگه هیچ فرصتی برای برنامه ریزی و جمع و جور کردن کارام نخواهم داشت.
                                      :-(
                                      هنوز حتی مرخصی هم نگرفتم.
                                      • ذ
                                        ذخیره ب دو خاهر شاهرودی
                                        ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۰
                                        راستی عزیزم شما جای دیگه ای قبول نشدین تو این ی سال؟چن وقته فارغ التحصیل شدین؟من خیلی نسبت ب آیندم نگرانم....نمیدونم چرا آرامشمو تو این ی سال و نیم از دست دادم....فک کنم دیگه از بس کامنتای ناامیدکننده گذاشتم این جا فهمیدین حال و روزم چ جوریه....من ی اداره برق قبول شدم اما انصراف دادم،ب هرکی میگم سرزنشم میکنه،خودمم میدونم کار درستی نبود اما محیط کاریشو دوس ندارم اصلا،هیچ فرصتیم برای پیشرفت کاری نداره....دیوان محاسباتم که امیدم صفره....تنها جایی ک بهش امیدوارم بانک سپه هست...خدا کنه ب حق این ایام عزیز خدا ی رحمی تو دل هیات مدیره بندازه و با جذب امثال ما موافقت کنن....
                                        راستی من ی سال دانشگاه شاهرود درس خوندم،واقعا ی استادش فوق العاده بود و هنوزم ب یادشم....ی آدم فوق العاده باسواد بود....
                                        • د
                                          دو خاهر شاهرودي
                                          ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۲۲:۱۸
                                          من هیج ازمون دیه ای با شرایطم جور نشد که شرکت کنم 25سالمه و بهمن بارسال فوق لیسانس کرفتم منم خیلی ناامید شدم بیشتر بخاطر بیکاریه ولی شما خیلی شرایطت خاصه اینکه ارشد قبول شدی انصراف دادی یا اداره برق خاهشا دفه بعد وقتی شانس در خونتو زد یکم عجله نکن واسه بروندنش
                                          • ذ
                                            ذخیره
                                            ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۲۳:۱۹
                                            آره همیشه تصمیماتی تو زندگیم گرفتم ب امید بهتر شدن اوضاعم در آینده اما بعدها حسرتشو میخورم خیلی و اینم یکی از اونا بود....
                                            همیشه عجولانه تصمیم گرفتم....
                                            نمیدونم والا....
                                            برات از ته قلبم آرزوی بهترین ها رو میکنم دوست خوبم....
                                            • د
                                              دو خاهر شاهرودي
                                              ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱
                                              منم ارزوی بهترینها رو برات دارم ایشا.. حل بشه مشکلت زودتر
                                        • ذ
                                          ذخیره
                                          ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۲
                                          امروز روز خیلی بدی بود....سخنگوی دولت اعلام کرد ک آزمون فراگیر دومی امسال ندارن....
                                          نمیدونم واقعا چیکار کنم؟!!!
                                          این روزا همش کارم شده زار زار گریه کردن....نمیدونم چرا هرچی صداش میکنم انگار خدا نمیشنوه.....ب خاطر سپه از ارشدم افتادم،دیوانم که هیچ امیدی دیگه ندارم،نمیدونم چیکار کنم....تو این ی سال و نیمی ک از فارغ التحصیلیم میگذره خیلی بهم فشار اومد....همه برنامه های زندگیمو براساس این ریختم ک تا ی مدت کوتاهی بعد تموم شدن درسم کار گیرم میاد ولی هیچ خبری نیس هنوز.....
                                          خیلی دلم گرفته خیلی.....
                                          • ب
                                            به ذخیره
                                            ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۰۶
                                            ناشکری نکن دوست عزیز.پس ماهایی که سی ساله شدیم و دیگه نمیشه استخدامی جایی شرکت کنیم چی بگیم!
                                            خدا بزرگه انشااله خودش همه مشکلات رو حل میکنه.بهش توکل کن
                                          • ذ
                                            ذخیره
                                            ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۹
                                            سلام؛
                                            بچه ها کسی جواب سوال منو میدونه.
                                            من جزء استعدادهای درخشان دانشگاه دولتی بودم که با این سهمیه ارشد قبول شدم اما ب خاطر قبولی تو بانک سپه از ارشد روزانم انصراف دادم البته الآن دو ترم ک نمیرم ب کلاسام و این ب منزلله انصراف تلقی میشه.میخواستم بدونم آیا استعدادهای درخشان هم در صورت انصراف 2 سال محرومیت شرکت در کنکور ارشد دارن؟
                                            ممنون میشم اگه کسی میدونه جوابمو بده....
                                            • م
                                              مانی
                                              ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰
                                              سلام، خیر چون سهمیه ی روزانه ای رو شما نسوزوندید! تعداد سهمیه بدون کنکور به اندازه ده درصد ظرفیت کنکور هست اما مازاد بر اون ظرفیت هستش
                                              • ذ
                                                ذخیره
                                                ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷
                                                ممنونم ک جواب دادین.

                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                            ثبت پاسخ