استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۷۰۰۳ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۷٬۰۰۳ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ا
    از 111 به م.م
    ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۱۴
    با سلام خدمت دوست عزیز
    میشه دلیل بیرون اومدن شما از تامینو بدونم
    چون شما الات تو تامین مشغولید؟
    حقوقش کمه
    کارش سنگینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ا
      الما
      ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۵۶
      برای بیانیات میتونید سرچ کنید یا برید به سایت اصلی رهبری
      • م
        مهتاب به بهاره
        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۴۷
        سلام بهاره جان ممنون میشم جواب سوالم رو بده
        وقتی رفتین متخصص ارتوپدی چیکار کرد متخصص؟
        و ارتوپدی شامل معاینات کدوم قسمتا میشه
        • ب
          بهاره
          ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹
          سلام
          یادمه که انگشتان دستم رو نگاه کرد . بهم گفت که دستم رو از آرنج خم کنم. گفت که دستام رو باز کنم، یکبار گفت بشینم و پاشم ، کف پاهام رو نگاه کرد که ببینه صاف هست یا نه . ستون فقراتم رو نگاه کرد. البته همه اینایی که میگم در عرض 4-3 دقیقه انجام شد. نیازی به در آوردن لباس هم نیست از روی مانتو خیلی سریع معاینات رو انجام داد. فکر نمیکنم کسی باشه که از لحاظ ارتوپدی به مشکل بخوره مگر اینکه مشکل خیلی حادی داشته باشه
          • ب
            به بهاره خانم
            ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵
            سلام بهاره خانم
            لطف می کنید در مورد معاینات چشم و دندون بفرمائید که نمره چشم ها تا چند قبوله؟ خرابی دندون چقدر براشون اهمیت داره؟
            ممنونم
            • ب
              بهاره
              ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۲۶
              سلام
              خرابی دندان براشون مهم نیست و معاینه ی دندانپزشکی ندارن، درمورد چشم هم تا اونجا که من میدونم تنبلی و قوز قرنیه نباید داشته باشید و شماره ی هر دوچشم از ۳ نباید بیشتر باشه
              • ا
                ابی
                ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰
                شماره هردوچشم باهم 3؟
                من مجموع دو چشم 6 باشه شنیدم
        • پ
          پریا به بهاره
          ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۴۵
          سلام
          من یه عمل جراحی کوچیک داشتم که جای بخیه ۳سانتیش مونده. میخواستم بدونم ایا لازمه مطرح کنم؟ یعنی پزشک تمام قسمت های بدن رو میبینه؟ این متخصص جراحی عمومی که گفتی چکار میکنه؟ مرسی
          • ب
            بهاره
            ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳
            سلام
            متخصص جراحی عمومی خانمها معاینه ی تیروئید و سبنه رو انجام میده البته شکم رو هم بررسی میکنه اما خیلی گذرا . اگر خودشون متوجه نشدن نگید چون اونا خودشون حواسشون هست که چه قسمت هایی رو باید بررسی کنن. اگر متوجه نشدن معنیش اینه که مساله ی مهمی نیست و منع استخدامی نداره
          • ع
            عطازاده
            ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۴۰
            خطاب به دوستان سهمیه داری که میگن رتبه شون با بدون شهمیه ها حساب شده:
            البته این حق شماست که پیگیری حقتون رو بکنید، ولی توی آگهی استخدام نوشته شده که از کل مجوز استخدامی تنها 5% مربوط به سهمیه استخدامی شماست، (نگفته که 5 درصد از سهمیه هر شهر) و 2 درصد هم که سهمیه بنیاد و .... مازاد بر این 30 درصد باید با بقیه رقابت کنن. به عبارتی شما سهمیه 5% بین خودتون رتبه بندی شدید و نفرات برتر بین شماها تعیین و انتخاب شدن و شما انتخاب نشدید. پس شما رفتید توی سهمیه عادی. و رتبه شما توی سهمیه آزاد شهرتون پذیرفته نشده.
            • ر
              رضوان
              ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۳:۵۲
              سلام با کامنتهایی که تا حالا ازتون خوندم می خوام منو اگه میشه راهنمایی کنین،شهر ما یک نفر میخواست ،ما سه نفر روز مصاحبه همدیگه رو دیدیم،یکی بومی استان بود و منو اون یکی رقیبم بومی شهرستان،با توجه به لیستی که تو کارگزینی دیدم جزء نفرات اول بودم،مصاحبه ام عالی بود و خیلی راحت بودم ،از لحاظ روانشناختی هم قبلا پیش روانشناس خبره ای تو شهر خودمون رفتم و تست هم دادم،با معیارهای بانک هم خونی داشت با توجه به تستی که دادم،حالا نتایج اومده و من شدم 2 و رتبه یک رو فقط برداشتن،اصلا نمیتونم قانع بشم،حالا جای اعتراضی هست؟واقعا نمره علمی درصدش بیشتر بوده؟اگه نه چرا با نظر شخصی یک روانشناس انتخاب میکنن؟هر چی هم پرسیدن عین واقعیت و همونی که بودم گفتم،لطفا منو راهنمایی کنید که میشه اعتراض داد و پیگیری کرد یا دیگه باید بی خیال بانک بشم؟با تشکر
              • ع
                عطازاده
                ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸
                شما اگر براتون سخت نیست پیگیری کنید. احتمالش هست که نمره تون رو بهتون نشون بدن و اگه دیدید عادلانه انتخاب صورت گرفته و شما رد شدید خیالتون از این بابت راحت میشه. ولی این احساسی که الان دارید یه حس طبیعیه. حتی بقیه دوستانی که پیام میذارن و میگن بی عدالتی شده و به نتایج معترض هستن. چون منم بانک دی که رد شدم همین احساس رو داشتم. همینقدر ناراحت بودم و فکر میکردن عادلانه نیست که من رد شدم.
                فکر نمیکنم اعتراضتون نتیجه رو عوض کنه. فقط میتونه به شما آرامش بیشتری بده.
            • ف
              فرهادد
              ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۱۱
              من فکر می کنم هرکی گزینش رو قبول شه دیگه استخدامه ، به عبارتی این همه آزمایشات پزشکی که یکی میگه 600 هزار تومن میشه ، پیش نیاز بیمه شدن توسط بانکه!!!
              درسته؟
              • ب
                بهاره
                ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹
                اینطور نیست. اونا هر مرحله رو با دقت خاصی انجام میدن. ممکنه در معاینات پزشکی بعضی چیزهارو با اغماض بپذیرن . من خودم به شخصه دیدم کسانی رو که سهمیه هم داشتن و تا مرحله معاینات پیش رفتن اما در این مرحله رد شدن . البته جای نگرانی نیست .اینارو نمیگم که نگرانتون کنم.
                نه پیش نیاز بیمه شدن نیست. من خودم از پزشک بانک پرسیدم که دلیل این معاینات به این وسعت چیه و اون اینطور جواب داد که : ما دید بلند مدت داریم و سلامتی متقاضی استخدام رو در 20-10 سال آینده هم مد نظر قرار میدیم تا مجبور نباشیم مثلا بعد از 16-15سال با بازنشستگیش به دلایل پزشکی موافقت کنیم.
                • ب
                  بهاره
                  ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۰
                  خود من بودم که گفتم 600 تومن میشه. البته شاید هزینه ها در تهران و شهرستان ها با هم فرق داشته باشه . من تهران هستم
                  • ن
                    نیکی
                    ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴
                    شما بیمه نداشتین؟
                    • ب
                      بهاره
                      ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲
                      ازمایشات و سونوگرافی رو میشه با بیمه انجام داد اما ویزیت پزشکان رو ازاد دریافت میکنن مگر با بیمه هایی که باهاشون طرف قرارداد باشند. البته کسانی که بیمه تکمیلی دارند میتونن قسمت زیادی از هزینه هاشون رو از بیمه دریافت کنن.
                • م
                  مجید
                  ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۰۵
                  بهاره خانم تو گزینش از شما چی پرسیدن و چند دقیقه طول کشید؟ فقط یک نفر مصاحبه کننده بود؟
                  • ب
                    بهاره
                    ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵
                    سوالاتی که از من پرسیدن رو برای دوستان گفتم لطفا به اون کامنت مراجعه کنید.
                    مصاحبه ی عقیدتی من حدود 25-20 دقیقه طول کشید و فقط یک نفر باهام مصاحبه میکرد. البته اینم بگه که نمیدونم مصاحبه ی شما هم مثل من باشه یا نه. چون مصاحبه ی اولیه ی ما باهم خبلی تفاوت داشت. مثلا مصاحبه ی بچه های سهمیه دار در ساختمان نگین برگزار شد و اصلا به اون شکلی نبود که با شما مصاحبه شد.
                    • م
                      م.دوست به بهاره خانم
                      ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۱۰
                      خانم بهارخ مصاحبه مرحله گزینش رو کجا انجام دادید؟ آدرسش کجا بود؟ 2-اگر الان مشغول بکار شدید توی بانک (بسلامتی) میتونید یه تحقیق بکنید برای بچه های تهرانی کی دعوت به مصاحبه برای گزینش میشن؟ ممنون میشیم ازتون خبرمون کنید....
                  • ر
                    رها
                    ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۵۴
                    آیا ممکنه کسی در گزینش و معانیه مردود بشه؟ یا همه قبولند؟
                    • ر
                      رد شده
                      ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۴۹
                      منم جز پنج درصد سهمیه ها بودم اما رتبم باکل اعلام شد
                      • ر
                        رد شده
                        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۴۶
                        سلام بچه ها میگم بنظرتون تارتبه چند امکان داره دوباره دعوتش کنن .پسر از تهران
                        • س
                          سیما به دوستان سهمیه 5 درصد
                          ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۳۹
                          بچه ها من از تهرانم و رتبه منم با 60 نفر دختری که ظرفیت تهران بود مقایسه شده در صورتی ک مثلا باید میگفت شما بین صد نفر سهمیه دار شدین ان ام . بچه ها خواهشن پیگیر باشیم . اینا کار خودشونو راحت کردن
                          • ۱
                            ۱۱۱۱۱۱
                            ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۰۷
                            بابا اون سهمیه رو تو آزمون کتبی اعمال کردن. چندبار بگیم اینو
                            • ع
                              علی
                              ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۱۹
                              خانم این سهمیه ها فقط در آزمون کتبی نمره داشته. سهمیه های بالای 25 جدا حساب می شن. شما با بقیه حساب می شید. اینو از اول بانک سپه گفته بود. با اون سهمیه که داشتین آزمون قبول شدین اگر سهمیه نداشتین شاید آزمونو قبول هم نمی شدید
                              • س
                                سارا
                                ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۲:۳۳
                                دقیقا سیما جون، من هم همینو میگم. این سهمیه 5 درصد جدای از بقیه هست و برای راحتی کار خودشون اصلا به بند 3 اطلاعیه ی خودشون عمل نکردند.
                                حداقل اگر کسی از سهمیه دارها رد هم شده باید رتبه شو از بین سهمیه دار ها اعلام میکردند که این شک و شبهه ایجاد نشه.
                              • ق
                                قبول شده
                                ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۳۸
                                دوستان سهمیه داری که گزینش و معاینات رو رفتن، لطفا بگن گزینش چی پرسیدن؟ خیلی سخت گیری میکردن؟ چیا بود سوالاشون؟
                                • ب
                                  بهاره
                                  ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸
                                  سلام
                                  اول از شما میخوان که یکسری از مدارکتون رو ببرید اداره ی گزینش. (همون مدارکی که اول برده بودید کارگزینی). توی گزینش براتون تشکیل پرونده میدن. دوتا فرم میدن که خیلی با دقت باید پرکنید که شامل اطلاعات شخصی و تحصیلی و اعضای خانواده میشه. اسم و آدرس 6 تا معرف هم ازتون میخوان که حتما یکی دوتاشون باید از همسایه های محل سکونتتون باشه. بعد از این مرحله باید منتظر باشید تا بیان تحقیقات محلی رو انجام بدن. اول به چندتا از معرف هاتون زنگ میزنن و در مورد شما اطلاعات میگیرن بعدش هم حضوری میان و فقط از همون همسایه هایی که اسم و آدرسشون رو داده بودید در مورد شما تحقیق میکنن.(تحقیقات محلی واسشون خیلی مهمه). بعد از اینکه تحقیقات محلی رو انجام دادن باهاتون تماس میگیرن برای مصاحبه عقیدتی. سوالات مصاحبه ی عقیدتی اصلا چیز خاصی نیست که باعث نگرانیتون بشه. مثل بقیه جاهاست، نمونه سوالات همونا رو بخونید کافیه.
                                  اما ظاهر خیلی خیلی براشون مهمه. چادری بودن یا مانتویی بودن خیلی مهم نیست اما سنگین بودن و ساده بودن خیلی اهمیت داره
                                • م
                                  مهتاب
                                  ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۳۵
                                  سلام دوستان لطفا لطفا لطفا بحث در مورد نتایج رو کنار بذارین
                                  از این به بعد اگه مطلب یا نمونه سوالی در مورد مباحث عقیدتی و سیاسی دارین بذارین تا به هم کمک کنیم ادامه مسیرو هم با موفقیت طی کنیم
                                  و اینکه آیا از مسایل سیاسی خارج از کشور هم سوال میپرسن یا نه؟ من خیلی میترسم از مسائل سیاسی استرس دارم لطفا کمک کنین ممنون
                                  • گ
                                    گلپایگان
                                    ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۱:۰۲
                                    من نه,شما چی؟قبول شدید؟
                                    • ر
                                      رویا
                                      ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۵۷
                                      دوستان آیا دوباره مصاحبه خواهیم داشت یا نه؟
                                      • ل
                                        ليلي ب بهاره
                                        ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۴۵
                                        سلام بهاره جان گزینش چیا پرسیدن؟؟
                                        • ب
                                          بهاره
                                          ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰
                                          عزیزم سوالات گزینش سخت نبود شما نمونه سوالات جاهای دیگرو بخونی راحت میتونی از پسش بر بیای. علاوه بر مصاحبه برای بانک تحقیقات محلی خیلی اهمیت داره و ظاهر شما . تا جایی که میتونی ساده برو
                                        • خ
                                          خلیلی
                                          ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۴۳
                                          با سلام
                                          بنده فوق دیپلم حسابداری و یک سال سابقه کار در صندوق مهر آیا میتونم ثبتنام کنم
                                          • ا
                                            امیر ازگیلان
                                            ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۴۳
                                            و لطفا قبول شده ها حداقل بحث درمورد نتایج کلا بزارن کنار الان موقعیتش نیست به هم دیگه کمک کنیم مثل قبل تا موفق بشیم با تشکر ازهمتون
                                            • ا
                                              امیر ازگیلان
                                              ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۳۸
                                              نکتهی میخوام بگم همتون مدنظر داشته باشین برای پیشرفت هرجامعی لازمه مردمش از رهبری ان جامعه اطاعت داشته باشن .بنابراین باید شما باید در هرموضوعی گفتارتون و رفتارتون مطابق رفتار وگفتار مقام معظم رهبری باشه و کل مصاحبه همینه بنابراین بیانات مقام معظم رهبری رو مطالعه کنید تا جواباتون مطابق فرمایشات ایشون باشه همین .چیز سختی نیست
                                              • م
                                                م.م
                                                ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۲۶
                                                واقعا ازمایشات پزشکی 600 هزار تومن می شه.....
                                                وای خدا ی من از کجا بیاریم اخه ما بیکارا؟؟؟!!!!
                                                بازم تامین اجتماعی همه چیمون رایگان بود

                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                ثبت پاسخ