دانلود بسته سوالات تخصصی استخدامی حسابداری

دانلود بسته سوالات تخصصی استخدامی حسابداری

آیا شما هم متقاضی آزمون‌های استخدامی در رشته حسابداری هستید و به دنبال منابع تخصصی این رشته می‌گردید؟ این صفحه به منظور تجمیع سوالات رایگان و بسته‌های قابل فروش و بسیار با کیفیت حسابداری برای شما متقاضیان محترم ایجاد شده است.

بسته تخصصی رشته حسابداری چیست؟ 

بسته تخصصی رشته حسابداری یک محصول ویژه و منحصر به فرد از تیم آموزش «ای استخدام» است که به منظور رساندن سطح متقاضیان به کیفیت مطلوبشان برای حضور در جلسه آزمون‌های استخدامی است. در ادامه بیشتر با این بسته و سوالات رایگان آزمون رشته حسابداری آشنا می‌شویم.

 

بسته سوالات تخصصی رشته حسابداری آزمون‌های فراگیر «ای استخدام»:

بسته سوالات تخصصی رشته حسابداری آزمون‌های فراگیر «ای استخدام»

خرید بسته تخصصی

 

 

بخش‌های اصلی آزمون استخدام رشته حسابداری چیست؟

آزمون استخدام حسابداری شامل دو بخش اصلی است. بخش اول آزمون کتبی و بخش دوم مصاحبه و گزینش عقیدتی و سیاسی. در ادوار گذشته تاثیر نمره کتبی ۶۰ درصد نمره نهایی و بخش مصاحبه ۴۰ درصد بوده است. از این رو می‌توان گفت بخش کتبی آزمون استخدام حسابداری بخش مهم آن است.

 

۱. بخش کتبی آزمون استخدام حسابداری

بخش کتبی آزمون استخدام حسابداری را می‌توان مهم‌ترین بخش فرآیند جذب در این شغل دانست. این بخش شامل ۶۰ درصد نمره نهایی و موثر هر داوطلب برای قرار گرفتن در لیست قبولی‌های نهایی است. بخش کتبی در ادوار مختلف شامل ۲ بخش اصلی است. بخش سوالات عمومی و بخش سوالات اختصاصی. بخش سوالات عمومی آزمون‌های استخدامی همانند همه آزمون‌های استخدامی دیگر شامل سنجش کلی و عمومی هر داوطلب در خصوص توانایی‌های ذهنی، کار با رایانه، اشراف بر زبان انگلیسی و... است.

 

۱.۱.منابع حیطه عمومی آزمون رشته حسابداری

 در بخش عمومی آزمون استخدام پرستاری، با هفت درس عمومی مشترک رو به رو می‌شویم. این هفت درس در تمام رشته شغل‌های آزمون استخدام وزارت بهداشت مشترک بوده و تمامی متقاضیان باید پاسخ‌گویی این سوالات باشند. از این رو برای بخش عمومی آزمون می‌توانید بسته‌های مطالعاتی و تستی که در آن این هفت درس پوشش داده شده است را تهیه و مطالعه فرمایید. این هفت درس عبارتند از:

  1. درس معارف اسلامی
  2. درس زبان و ادبیات فارسی
  3. درس آشنایی با قوانین و مقررات اداری
  4. درس اطلاعات عمومی
  5. درس زبان انگلیسی عمومی
  6. درس هوش و توانمندی‌های عمومی
  7. درس فناوری اطلاعات

تیم آموزش «ای استخدام» برای حیطه عمومی آزمون‌های استخدامی کتاب جامعی شامل درسنامه و تست به همراه پاسخ‌نامه تشریحی دارد که داوطلبان آزمون‌های استخدامی با تهیه این بسته می‌توانند خیال خود را از بابت این هفت درس راحت کنند. همچنین دو بسته دیگر با عنوان هوش و استعداد تحصیلی و کامپیوتر و فناوری اطلاعات نیز برای کسانی که می‌خواهند در این دو درس تسلط بیشتری پیدا کنند قابل دسترس است.

بسته‌های ویژه «ای استخدام»:

بسته‌ها و منابع مطالعاتی آزمون فراگیر:

خرید بسته‌های آزمون فراگیر

کتاب جامع آزمون‌های استخدامی «ای استخدام»

خرید کتاب جامع

بسته ویژه درس هوش و استعداد تحصیلی:

خرید بسته

بسته ویژه درس کامپیوتر و فناوری اطلاعات:

خرید بسته

 

۲.۱. منابع حیطه تخصصی آزمون استخدام حسابداری

حیطه تخصصی و اختصاصی آزمون استخدام رشته حسابداری را می‌توان میدان اصلی رقابت داوطلبان آزمون‌های استخدامی اعم از آزمون استخدام فراگیر، آزمون استخدام بانکی و دیگر آزمون‌های استخدامی دانست. جایی که متقاضیان باید تمام توان و بار علمی خود را به دیگر رقبا نشان داده و شایستگی‌های علمی خود برای کسب یک جایگاه شغلی را اثبات نمایند. براساس دفترچه‌های آزمون‌های پیشین رشته حسابداری مانند، عناوین حیطه اختصاصی و تخصصی آزمون استخدام رشته حسابداری را می‌توان به این صورت تقسیم بندی نمود:

  1. تست‌های درس اصول حسابداری 
  2. تست‌های درس اصول حسابداری ۱ و ۲ و ۳
  3. تست‌های درس حسابداری دولتی
  4. تست‌های درس حسابداری مالی
  5. تست‌های درس حسابداری صنعتی 
  6. تست‌های درس حسابداری شرکت‌ها 

 تیم آموزش «ای استخدام» در این بخش نیز سعی خود را نموده است تا با ارائه یک بسته مطالعاتی بسیار جدید و ویژه آمادگی متقاضیان آزمون را به حد اعلایی برساند. بسته تخصصی آزمون استخدام رشته حسابداری «ای استخدام» ویژه متقاضیان آزمون‌های استخدامی اعم از آزمون استخدام فراگیر، آزمون استخدام بانکی و دیگر آزمون‌های استخدامی توسط تیمی مجرب از متخصصین این حوزه و با بررسی سوالات چهارگزینه‌ای آزمون استخدامی ده دوره اخیر آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در دوره‌های قبل گردآوری و تدوین شده است. در این بسته سوالات چهارگزینه‌ای به همراه پاسخ‌نامه کاملا تشریحی- محاساتی به صورت گام به گام در هر درس، متقاضیان محترم را آماده حضور در جلسه آزمون می‌کند.

 

بسته سوالات تخصصی رشته حسابداری آزمون‌های فراگیر «ای استخدام»:

بسته سوالات تخصصی رشته حسابداری آزمون‌های فراگیر «ای استخدام»

خرید بسته تخصصی

 

بسته تخصصی رشته حسابداری آزمون‌های فراگیر شامل چه سوالاتی است؟

این بسته با نگاهی ویژه بر روی سوالات تخصصی رشته حسابداری آزمون‌های فراگیر دستگاه‌های اجرایی تهیه و تدوین شده است:

  1. اصل سوالات تخصصی رشته حسابداری فراگیر دوم
  2. اصل سوالات تخصصی رشته حسابداری فراگیر سوم
  3. اصل سوالات تخصصی رشته حسابداری فراگیر چهارم
  4. اصل سوالات تخصصی رشته حسابداری فراگیر پنجم
  5. اصل سوالات تخصصی رشته حسابداری فراگیر ششم
  6. اصل سوالات تخصصی رشته حسابداری فراگیر هشتم
  7. اصل سوالات تخصصی رشته حسابداری فراگیر دهم

چگونه در آزمون استخدام رشته حسابداری موفق شویم؟

برای موفقیت در آزمون استخدام رشته حسابداری همواره باید به چند نکته توجه کنید. دقت و برنامه‌ریزی و داشتن هدفی مشخص همواره در تمامی آزمون‌ها و حتی زندگی شخصی می‌تواند عاملی برای موفقیت و سرافرازی شما باشد. همیشه خرید بسته‌ها و سوالات فراوان، صرف هزینه‌های گزاف برای کلاس‌ها و دوره‌های آمادگی و... عامل موفقیت نیستند. بلکه همانطور که می‌دانید «آهسته و پیوسته» حرکت کردن و دیدن خط پایان با وضوح بالا است که می‌تواند راهی برای موفقیت شما به وجود آورد.

اما برنامه‌ریزی برای موفقیت در این آزمون به چه صورت است؟

۱. منابع مرجع را بخوانید

تمامی سوالات آزمون‌های استخدامی از همان کتب دانشگاهی مرجع تالیف و تدوین می‌شود. پس پیش از هرکار و اقدامی یک مرتبه به دوران تحصیل بازگردید. کتب منبع اصلی خود را از قفسه‌ها بیرون بیاورید و مطالب مهم و اساسی آن را مطالعه و مرور نمایید.

۲. چکیده نویسی فراموش نشود

یادداشت کردن یکی از مراحل اصلی و اساسی برای تثبیت آموخته‌ها در ذهن است. پس از مطالعه کتاب‌های مرجع‌تان، نکات اصلی آن را به هر صورت که راحت هستید یادداشت کنید. برخی از داوطلبان یادداشت به شیوه فلش‌کارت را ترجیح می‌دهند و برخی افراد نوشتن تک خط با ارجاع به کتاب اصلی را مناسب خود می‌دانند. به هر شیوه‌ای که راحت هستید، نکات اصلی کتب منبع را یادداشت نمایید.

۳. نمونه سوالات را بررسی کنید

بررسی نمونه سوالات به همراه مطالعه پاسخ‌نامه تشریحی هر سوال راهی خوب برای سنجش میزان و عمق یادگیری شما است. در این راه پس از مطالعه هر درس تخصصی و اختصاصی به صورت کامل، تست‌های آن درس را مورد بررسی قرار دهید. با اینکار مطالبی که به صورت کتبی خوانده‌اید به صورت تستی نیز برای شما تثبیت شده و به راحتی می‌توانید نکات حائز اهمیت جدیدی را در هر درس یادداشت نمایید.

نمونه سوالات تستی :

نمونه سوالات تستی با پاسخ‌نامه تشریحی- محاسباتی را بخرید

خرید نمونه سوالات

 

۴. ایجاد بستر آرامش

همه ما وقتی خود را درگیر یک آزمون می‌کنیم، تصورمان از فرد موفق کسی است که هر روز بیشتر از ۱۰ ساعت را به مطالعه کتب تخصصی و تست‌زنی می‌پردازد. اما این یک اشتباه بسیار استراتژیک در فرآیند مطالعاتی افراد است. هر شخص دارای ظرفیتی مشخص برای مطالعه است. فرض کنید گنجایش ظرفی نیم لیتر و گنجایش ظرف دیگری ۲ لیتر است. اگر بخواهیم حداکثر استفاده از هر ظرف را ببریم در ظرف نیم لیتری هر قطره‌ای که بیش از ظرفیتش به آن اضافه کنیم از داخل ظرف سرریز می‌شود و اگر در ظرف دو لیتری هر مقداری کمتر از ظرفیتش بریزیم توان آن ظرف را به نحو شایسته استفاده نکرده‌ایم.

پس ابتدا ظرفیت خود را بشناسید و بستری آرام برای ذهن خود ایجاد کنید. اگر همیشه در همان محدوده توانایی‌های خود باشید و سعی کنید آرام آرام به آن بیافزایید قطعا در انتهای مسیر مطالعاتی‌تان از گنجایش ذهنی خود شگفت‌زده خواهید شد و بلعکس اگر در ابتدای مسیر بیش از توان خود از ذهنتان کار بکشید هیچ‌گاه به انتهای مسیر نخواهید رسید.

 

۵. از تجربیات دیگران استفاده کنید

هیچ وقت استفاده از تجربیات دیگران و صحبت با گروه همفکران را دست کم نگیرید! هر شخص بر وجهی خاص از یک مطلب اشراف دارد، پس با صحبت کردن با دیگر افراد می‌توانید روند خود را بررسی کنید یا مشکلاتی که در راه مطالعه و مسیر حرکت به سمت آزمون دارید را به سهولت از سر راه بردارید.

اگر به دنبال مطالعه تجربیات و صحبت با دیگر افراد در خصوص آزمون استخدامی رشته حسابداری هستید، با کلیک بر روی کلید زیر می‌توانید با آنها به صحبت بپردازید:

 

 مشاهده نظرات کاربران

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کرده‌ایم، منابع مطالعاتی آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در رشته شغلی حسابداری در دو حیطه عمومی و اختصاصی را مورد بررسی قرار دهیم و بهترین منابع مطالعاتی این رشته شغلی و راه موفقیت در آن را بیان کنیم. شما نیز می‌توانید با ارائه نظرات خود در بخش «نظرات کاربران» که پیشتر به آن اشاره شده است به دیگر متقاضیان این آزمون کمک نمایید.


دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی استخدامی حسابداری

 

برای دانلود سوالات رایگان سایر سازمانها و رشته ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹۴ نظر برای دانلود بسته سوالات تخصصی استخدامی حسابداری

  • م
    مهدی
    ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۰
    سلام خسته نباشید لطفا نمونه سوالات تخصصی حسابداری برای معدن مولیبدن آذربایجان از جمله دروس حسابداری میانه1و2 و اصول حسابداری1و2و3 و اصول حسابرسی 1و2 محبت کنید تعداد سوالاتم بالا باشه ممنون میشم
    • پشتیبان سه
      ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۳
      کاربر عزیز
      در حال حاضر مجموعه سوالات تخصصی حسابداری موجود در همین صفحه قرار داده شده است، در صورت برزو رسانی این مجموعه توسط تیم آموزشی ای استخدام در همین صفحه قرار داده خواهد شد
      • ع
        علی
        ۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
        سلام آیا فایل حسابداری شما یک فایل به روز شده است یا چندین دوره هست که بدون تغییر است و به روز رسانی نشده است
    • ه
      هادی کرمی
      ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸
      سلام. باتوجه به منابع رشته حسابداری. سوالات شما که برای خرید گذاشتین متفاوت است لطفا سوالات خود را با منابع آزمون شهرداری تطبیق دهیدوسوالات مدنظر درسایت بگذارید تشکر
      • پشتیبان سه
        ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲
        کاربر عزیز
        برای مشاهده بسته سوالات تخصصی حسابداری اینجا کلیک کنید
      • m
        mayaa
        ۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۰۸:۴۳
        سلام
        کسی فایل درس بودجه و قانون مناقصات و معاملات دولتی رو نداره بی زحمت برام بفرسته؟؟ممنون میشم
        • م
          مصی
          ۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
          ادمین یه بسته حسابداری میخوام با پاسخنامه تشریحی باشه حتما.... حسابداری دولتی،اصول،حسابداری میانه و بودجه حتما داشته باشه
          • پشتیبان سه
            ۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
            کاربر گرامی
            بسته سوالات زیر شامل کامل‌ترین بسته حسابداری تخصصی موجود در سایت است:
            با کلیک بر روی لینک فوق می‌توانید عناوین موجود در این بسته را بررسی نمایید.
          • O
            Omran
            ۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۴
            سلام بچه ها تورو خدا نمونه سوالات اصول حسابداری هر کی داره بهم خبر بده چون یه آزمون دارم خیلی نزدیکه خدا خیرتون بده
            • پشتیبان سه
              ۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵
              کاربر گرامی
              بسته سوالات زیر شامل کامل‌ترین بسته حسابداری تخصصی موجود در سایت است:
              با کلیک بر روی لینک فوق می‌توانید عناوین موجود در این بسته را بررسی نمایید.
              • س
                ساناز
                ۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۰۰:۵۶
                سلام من این بسته رو خریدم ولی پی دی اف نیس .موقع باز کردن می‌نویسه استخراج وکپی.چکار کنم که باز شه؟
                • پشتیبان سه
                  ۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۰۱:۴۶
                  کاربر گرامی
                  فایل ارسالی با فرمت zip است. پس از استخراج فایل در یک فولدر در گوشی موبایل یا رایانه شخصی می‌توانید از محتواهای ارائه شده در بسته استفاده نمایید.
                • س
                  ساناز
                  ۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
                  ممنون از راهنماییتون .درسته فایلش زیپ بود .
                  • ک
                    کوثر
                    ۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶
                    فقط اصول میخوام نمونه سولات فراگیر های قبل
                • j
                  jero
                  ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۵۱
                  سلام بچه ها توروخدا هرکی نمونه سوال از گمرک رشته حسابداریشو داره بفرسته هزینشو میدم هنوز هیچی نخوندم.منابع:مدیریت مالی، مبانی سازمان و مدیریت، حسابداری دولتی، بودجه وقانون محاسبات عمومی، اصول حسابداری توروخدا بفرستید لطفا
                  • آ
                    آتوسا
                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
                    سلام میشه لطفا کسی جزوه رایگان نمونه سوالات بازاریابی برای آزمون بانک ملی رو بفرسته یا لینکشو بذاره؟
                    • ح
                      حسین
                      ۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
                      سلام کسی نمونه سوال تخصصی برای مامور تشخیص مالیات رو داره؟
                      • T
                        Tarlan
                        ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۱۵
                        سلام پیدا کردین اطلاع بدید ممنون
                      • آ
                        آراد
                        ۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
                        سلام و خسته نباشید ،ببخشید برا دروس عمومی همین فایل کفایت میکنه؟و در رابط با رشته حسابداری ،فایل دروس حسابداری برای استخدامی بانک ملی فقط سه تا از دروس تخصصی برا بانک رو داره دروسی مثل پول وارزبانکداری،بازاریابی و ریاضی کاربردی رو نداره آیا برا این سه درس منابعی دارین؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
                        • ب
                          بهار
                          ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
                          سلام. ببخشید شما میدونین که منابع تخصصی که توی دفترچه ثبت نام بانک ملی اومده فقط هموناست یا به تفکیک هر رشته بازم دروس اختصاصی داره تو آزمون ؟
                        • ش
                          شیدا
                          ۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷
                          سلام دوستان میشه لطفا سوالات هنر آموز حسابداری با جواب اگه دارید برام بفرستید
                          • A
                            Ali
                            ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
                            سلام کسی نمونه سوالات استخدامی ازمون حسابداری معدن زرشوران داره واسم بفرسه ممنون میشم
                            • ب
                              بنفشه
                              ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۷
                              سلام امکانش هست سوالات حسابداری روبرام بفرستین؟
                              • پشتیبان سه
                                ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۳۰
                                با سلام
                                کاربر گرامی برای مشاهده صفحه سوالات تخصصی رشته ها و مشاغل آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید
                                با تشکر
                              • ز
                                زهره عسگری
                                ۶ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸
                                سلام لطفا سوالات محاسبه تخصصی رشته حسابداری را برایم بفرستید
                                • ز
                                  زهره عسگری
                                  ۶ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۱۳
                                  سلام لطفا سوالات مصاحبه تخصصی رشته حسابداری را برایم بفرستید
                                  • م
                                    من دارم
                                    ۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۸
                                    خوب
                                  • س
                                    ساناز
                                    ۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۷
                                    سلام بچه ها شما واسه هنرآموز درس صنعتی رو خوندید؟صنعتی چندو خوندید؟
                                    • M
                                      Milad
                                      ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
                                      سلام واسه درس مبانی سازمان مدیریت ب نظرتون چه کتابیو بخونم ممنون میشم اگه یکی راهنمایی کنه
                                      • ر
                                        رویا
                                        ۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹
                                        سلام خسته نباشید من پارسال سوالات عمومی زو هریدم جدیدشو میشع برام بفرستید سوالات رو الان دادم ولی برای پارساله و سوالات تخصصی شغل حسابدار رو میخام
                                        • ش
                                          شنل قرمزی
                                          ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰
                                          حسابدارا دستا بالا
                                          آدم سرگیجه میگیره انقد سوال و تست هست،ولی یه چیز خوب وتضمینی نداره،
                                          • م
                                            محمد
                                            ۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰
                                            پیدا نکردی؟؟
                                            • ش
                                              شنل قرمزی
                                              ۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۱۷
                                              راستش هنوز نه
                                            • م
                                              مهدوی
                                              ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶
                                              سلام خسته نباشید میشه برای منم سوالات حسابداری رو بفرستین ممنون
                                          • پ
                                            پریا
                                            ۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۵۳
                                            سلام بچه ها
                                            لطفا منابع تخصصی حسابداری رو هر کی میدونه بگه
                                            ممنون
                                            • پشتیبان سه
                                              ۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۲
                                              با سلام
                                              کاربر عزیز برای مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی کاربران از این صفحه استفاده نمایید و یا از کاربران در قسمت دیدگاهها راهنمایی بگیرید.
                                              موفق باشید
                                              • j
                                                jero
                                                ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۴۷
                                                سلام ببخشید من منابع تخصصی گمرک رشته حسابداریشو میخوام البته فقط نمونه سوال دارید؟
                                                • پشتیبان سه
                                                  ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹
                                                  کاربر گرامی،
                                                  ضمن تشکر از حسن نظر و اعتماد شما به ای استخدام  ،از آنجا که تیم آموزشی و تدوین کتاب و جزوات سایت ، فایل سوالات مختص با خواسته شما را در دست تهیه و  اقدام دارد، خواهشمندیم تا آماده شدن و بارگذاری آنها بر روی وب سایت از لینکهای زیر که بی ارتباط با حوزه مورد درخواست شما نبوده و همپوشانی های قابل توجهی دارند، نسبت به مطالعه و کسب آمادگی نسبی اقدام فرمایید.
                                                  برای مشاهده اینجا کلیک کنید
                                                  بدیهی است تاکیدات لازم به گروه آموزشی، جهت تسریع در روند تهیه نمونه سوالات فوق  و عرضه آنها در فرصت آتی ،خواهد شد.
                                                  ضمنا لینک صفحه کلیه سوالات و جزوات  موجود در سایت ای استخدام نیز جهت مشاهده و بررسی و انتخاب تقدیم حضورتان  می گردد . برای مشاهده اینجا کلیک نمایید
                                            • ر
                                              رز
                                              ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷
                                              سلام بچه‌ها بانک ملت بهتره شرکت کنیم یا تجارت؟
                                              • 1
                                                1
                                                ۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۰۱:۱۴
                                                هیچکدوم

                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                              ثبت پاسخ