دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون های استخدامی

دانلود رایگان نمونه سوالات تخصصی آزمون های استخدامی

در این صفحه تیم آموزش «ای استخدام» مجموعه سوالات رایگان و ویژه، جهت آمادگی برای آزمون‌های استخدامی را تدارک دیده است. شما میتوانید با استفاده از فهرست مطالب تعبیه شده نسبت به دانلود رایگان سوالات اختصاصی و یا خرید سوالات اختصاصی اقدام فرمایید.

سوالات تخصصی رایگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کاربران محترم «ای استخدام» می‌توانند سوالات آزمون‌های استخدامی خود را به آدرس ایمیل سایت ارسال کرده، تا تیم آموزشی سایت این سوالات را به صورت رایگان در این بخش قرار دهند.
سوالات تخصصی رایگان آزمون‌های استخدامی (فراگیر، بانک‌ها و...)
کاربران محترم «ای استخدام» می‌توانند سوالات آزمون‌های استخدامی خود را به آدرس ایمیل سایت ارسال کرده، تا تیم آموزشی سایت این سوالات را به صورت رایگان در این بخش قرار دهند.
سایر بسته‌های تخصصی (غیر رایگان)

بسته‌های غیر رایگان «ای استخدام»، کامل‌ترین بسته آموزشی موجود در سایت جهت آمادگی و جمع‌بندی تست های چهار گزینه ای با پاسخ تستی و تشریحی جهت آزمون های استخدام است.

 دانلود رایگان جزوات و دفترچه‌های سوالات استخدامی

در این بخش به منظور تجمیع سوالات ارسالی کاربران شامل سوالات آزمون‌های برگزار شده توسط سنجش و یا سازمان‌های دیگر، جزوه‌های کاربردی و فایل‌های درسی و ... در یک صفحه، طراحی شده است. کابران محترم می‌توانند با ارسال فایل‌های سوالات، جزوات، دفترچه‌ها و... خود از طریق ایمیل وبسایت «ای استخدام» به بروزماندن این صفحه کمک نمایند.

بخش جزوات و دفترچه‌های رایگان

اهمیت مطالعه سوالات رایگان آزمون‌های استخدامی در چیست؟

از آنجایی که یکی از راه‌های آمادگی جهت شرکت در هر آزمون استخدامی، اهم از آزمون استخدامی بانک ها، آزمون های استخدامی دولت و فراگیر، آزمون های استخدامی پتروشیمی ها و وزارت نفت، آزمون استخدامی وزارت بهداشت و... مطالعه اصل سوالات تخصصی این آزمون‌ها است، تیم آموزشی «ای استخدام» با ایجاد این صفحه سعی در کمک به کارجویان محترم دارد. کارجویان و متقاضیان آزمون‌های استخدامی می‌توانند از طریق لیست‌های بالا، با انتخاب نام هر رشته که مد نظر دارند به صفحه دانلود سوالات آن رشته مراجعه کرده و نمونه سوالات تخصصی آن رشته در آزمون استخدامی و یا اصل سوالات استخدامی هر رشته را بررسی نمایند.

همچنین هر کارجویی که در آزمون‌های استخدامی شرکت می‌کند می‌تواند با ارسال سوالات آزمون استخدامی به آدرس ایمیل وبسایت «ای استخدام» در کامل شدن این لیست مشارکت نموده و راه پر پیچ و خم آزمون‌های استخدامی را برای دیگر متقاضیان محترم هموار نماید.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۵۶۱ نظر برای دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون های استخدامی

  • S
    Sh.p
    ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۰۸:۵۵
    سلام لطفا سوالات مربوط ب شغل کارشناس شهرسازی در آزمون قرارد کار معین شهرداری رو در سایت قرار بدین من کلی گشتم چیزی پیدا نکردم
    • اپراتور چهل و پنج
      ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲
      کاربر گرامی
      جهت بررسی نمونه سوالات رایگان شهرسازی در آزمون وزارت راه و شهرسازی، بر روی لینک زیر کلیک نمایید. با توجه به عدم امکان دسترسی به تمام سوالات تخصصی آزمون، بهترین منابع سوالات و کتب آمادگی کنکور ارشد خواهند بود.
    • م
      میلاد
      ۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۰۹:۰۳
      سلام من برای طرح زین الدین کارشناس امور تاسیسات و ساختمان شرکت کردم و هرچقدر سرچ کردم سوالات شغل مربوطه رو پیدا نکردم لطفا سوالات کارشناس امور تاسیسات و ساختمان رو در سایت خوبتون قرار دهید
      • م
        میلاد
        ۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۰۸:۵۸
        سلام لطفا سوالات کارشناس امور تاسیسات و ساختمان را قرار دهید
        • پشتیبان سه
          ۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
          کاربرعزیز
          این مورد با تیم آموزش سایت ، مطرح خواهد شد .

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ