۸۰ درصد داوطلبان آزمون استخدامی آموزشیاران بانوان هستند

رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: از مجموع شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی ۸۰ درصد خانم هستند و بیشترین شرکت‌کننده هم از استان لرستان است.


به گزارش بازارکار رییس سازمان نهضت سوادآموزی از حوزه برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی بازدید کرد.
شاپور محمد زاده به ‌اتفاق احمد شریفی‌زاده معاون هماهنگی و امور مجلس دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی، بیجندی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی به همراه تعدادی از مدیران از محل آزمون بازدید و با تعدادی از شرکت‌کنندگان از نزدیک صحبت کرد و در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: در این آزمون تعداد ۲۴ هزار ۲۰۰ نفر شرکت کردند که کمتر از ۳۰۰ نفر کارت آزمون دریافت نکرده و بقیه بر سر آزمون حاضر شدند.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی افزود: شرکت‌کنندگان پس از کسب ۵۰ درصد نصاب قبولی و پس از مراحل گزینش، به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند تا یک دوره یک ‌ساله را بگذرانند و پس از موفقیت به استخدام آموزش‌وپرورش به ‌عنوان معلم پیمانی درخواهند آمد.
محمدزاده پیشتر درباره آزمون آموزشیاران نهضت سواد آموزی اظهار داشت: تاکنون آزمون چندین مرتبه به تعویق افتاده است؛ این آزمون قرار بود در بهمن ماه سال ۹۸ برگزار شود اما به دلیل ارائه فرصت بیشتر برای مطالعه داوطلبان به ۲۲ فروردین موکول شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا قرار شد این آزمون ابتدا در سوم خرداد و سپس ۲۰ تیر ماه برگزار شود.
وی افزود: این آزمون ۲۰ تیرماه با اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام استان های کشور برگزار می شود و با تمامی استانداری های استان ها به صورت جامع هماهنگی ها انجام شده است.

منبع : بازار کار

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ