۴۹۴ معلم جدید جذب آموزش و پرورش قزوین می شود

۱ نظر

 مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب و استخدام ۴۹۴ معلم جدید در سال تحصیلی ۹۹ در سطح این استان خبر داد.

حسنعلی اصغری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جذب این افراد از دانش آموختگان دانشگاه‌های سراسر کشور و از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ خواهد بود.


وی اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش ۲۵ هزار معلم از طریق این آزمون، استخدام خواهند شد که سهمیه استان قزوین از این تعداد ۴۹۴ نفر است.
اصغری تصریح کرد: این معلمان در تمام مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هنرستان ها جذب آموزش و پرورش استان قزوین خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پذیرفته شدگان این آزمون پس از طی مراحل استخدامی به مدت یک سال دوره آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی کرده و از مهرماه سال آینده فعالیت خود را در آموزش و پرورش آغاز خواهند کرد.
اصغری یادآورشد: پارسال ۳۶۰ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش شدند که از امسال در کلاس های درس حاضر خواهند شد.
وی بهترین راه ورود به آموزش و پرورش را دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد و گفت: محدودیت استخدام نیروی انسانی باعث شده تا آموزش و پرورش به سمت جذب نیرو از طریق نیروهای خرید خدمات آموزشی برود.
وی اضافه کرد: استان قزوین امسال با ۶۰ هزار ساعت تدریس در هفته با کمبود معلم مواجه است که بخشی از این افراد را با دانشجویان تعهد دبیری و افرادی که در آزمون ماده ۲۸ قبول شدند، تامین می‌کنیم و بخشی دیگر از طریق معلمان حق التدریس جبران می‌کنیم تا سال تحصیلی پیش رو را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: زمان، رشته های مورد نیاز و نحوه ثبت نام در این آزمون استخدامی متعاقبا از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
استان قزوین دارای حدود ۱۶ هزار معلم در مقاطع مختلف تحصیلی است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۴۹۴ معلم جدید جذب آموزش و پرورش قزوین می شود

  • ح
    حمید
    ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱
    خدا کنه هنرآموز زیاد برداره

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ