۴۰ شرکت تعاونی امسال در استان زنجان تشکیل شده است

مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در شش ماهه ابتدایی امسال بیش از ۴۰ شرکت تعاونی با عضویت ۳۲۷ نفر و ایجاد فرصت شغلی ۳۵۵ نفر دراستان زنجان تشکیل شده است.


محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشکیل تعاونی‌های جدید در استان زنجان طی شش ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: از برنامه‌های مدیریت امور تعاون استان در سال جاری تشکیل ۹۴اتحادیه و شرکت تعاونی جدید است.
وی اظهار کرد: در شش ماهه سال جاری بیش از ۴۰ شرکت تعاونی با عضویت ۳۲۷ نفر و ایجاد فرصت شغلی ۳۵۵ نفر و با سرمایه ثبتی بالغ‌بر ۲۵۷۰ میلیون ریال تشکیل و به ثبت رسیده است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان از ثبت چهار هزار و۴۴۸ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها یک‌چهارم آنها فعال است.
یوسفی تاکید کرد: بیش از ۱۰ هزار شرکت غیرتعاونی در استان زنجان به ثبت رسیده که بخشی از آنها غیرفعال هستند و تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند بنابراین باید به آنها توجه ویژه شود.
یوسفی تصریح کرد: توجه و تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه و کاهش فقر می‌شود و طی سال‌های اخیر فعالیت تعاونی‌ها در استان زنجان تسهیل شده است.
یوسفی به تعاونی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: مشکل تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به‌زودی رفع می‌شود و در استان جلسات برای رفع مشکل تعاونی‌ها مسکن با مدیریت لازم با اعضای هیئت‌مدیره تعاونی‌ها انجام می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار ثبت تعاونی ها اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ