۳هزار سرباز وظیفه استان سمنان آموزش ضمن خدمت دیدند

 مسئول آموزش طرح سرباز مهارت جهاد دانشگاهی سمنان، از برگزاری آموزش‌های مهارتی برای سه هزار سرباز در استان ضمن خدمت سربازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا واعظی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید مسئولان وزارت ورزش و جوانان از مرکز آموزش شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه نظامی سمنان، با بیان اینکه طرح مهارت افزایی سربازان در استان اجرا می‌شود، تاکید کرد: طرح جامع سرباز مهارت، ارائه خدمات آموزشی به سربازان را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری آموزش‌های مهارتی برای سه هزار سرباز در استان سمنان ضمن خدمت سربازی انجام شده است، افزود: ارائه خدمات آموزشی به سربازان در قالب طرح سرباز مهارت از مردادماه سال جاری در استان آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

مسئول آموزش طرح سرباز مهارت جهاد دانشگاهی سمنان آموزش مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی را بخش‌های این طرح دانست و تاکید کرد: این دوره‌های آموزشی تا سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

واعظی با بیان اینکه اجرای طرح سرباز مهارت بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی و با همکاری ارتش صورت می‌گیرد، گفت: مرکز آموزش پدافند هوایی ارتش در سمنان هشت هزار نفر سهمیه در اجرای این طرح دارد که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ می‌بایست آموزش آنها انجام شود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ