۲ هزار و ۵۳۹ تعاونی خدمات بهداشتی و درمانی در کشور فعالیت دارند

مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت ۲ هزار و ۵۳۹ تعاونی خدمات بهداشتی و درمانی در کشور خبر داد.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،"علیرضا ناطقی" با اعلام این خبر گفت: این تعداد تعاونی خدمات بهداشتی ودرمانی با عضویت ۲۰ هزار و ۷۴۷ نفر توانسته اند برای ۳۲ هزار و ۱۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کنند .
وی افزود: این تعاونی ها با بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال سرمایه اولیه در سراسر کشور تشکیل شده است.
مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: از اقدامات این تعاونی ها می توان به کمک به سیستم درمان کشور، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، کنترل بیماری‌های واگیر از جمله در زمان فراگیری کرونا اشاره کرد.
وی با اشاره به نقش موثر تعاونی های خدمات بهداشتی و درمانی به خصوص در زمان همه گیری بیماری کرونا اظهار داشت: بخش خدمات یکی از مهمترین بخش‌های توسعه اقتصادی در کشور است که برای پایداری فرآیند رقابت پذیری جهانی باید به شکل مستمر به آن توجه شود و سرمایه‌گذاری در توسعه منابع انسانی، توجه و تمرکز بر مشتری‌مداری و استفاده موثر از فناوری از لازمه های رشد و توسعه پایدار آن محسوب می شود.
ناطقی گفت: شبکه‌های بهداشت و درمان درکشور به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درراستای هدف کلی و جهانی بهداشت برای همه طراحی و با اجرای طرح های گسترش واحدهای تعاونی خدماتی بهداشتی و درمانی از جمله ایجاد مراکز بیمارسـتانی، درمانگـاهی، موسسـات آمبولانس خصوصی، ویزیت در منازل، ارایه خـدمت پرسـتاری در منـازل و تاسـیس موسسـات پــاراکلینیکی و تولیــد و توزیــع و واردات و صــادرات دارو و تجهیــزات پزشــکی و ارایــه دارو و تجهیزات پزشکی و ارایه خـدمات مشـاوره‌ای آموزشـی، تشکیل شده اند.

منبع : بازار کار

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ