۲ هزار نفر جذب آموزش و پروش خراسان رضوی می‌شوند

۳ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از جذب ۲ هزار و ۳۸۰ نیروی جدید در این اداره طی سال جاری خبر داد.
قاسمعلی خدابنده سه‌شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان زاوه گفت: این نیروها از طریق آزمون استخدامی که به احتمال زیاد شهریور ماه برگزاری می‌شود، حذب آموزش و پرورش خراسان رضوی می‌شوند.


وی افزود: مجوز ما برای به کارگیری نیروهای جدید در قالب ماده ۲۸ در سال ۹۷ حدود ۴۶۰ نفر بود که این تعداد در سال گذشته به ۹۶۰ نفر افزایش یافت و امسال نیز با جذب نیروهای جدید، مشکل کمبود معلم تا حد بسیار رفع می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: امسال هزار و ۷۵۶ نفر جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد و با رایزنی صورت گرفته در صورتی که بتوانیم فضای مورد نیاز را تامین کنیم ۲۵۰ نفر دیگر نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.
وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس در ۱۵ شهریور ماه بازگشایی خواهند شد و این به معنای تشکیل کلاس به صورت حضوری نیست.
خدابنده افزود: در سال تحصیلی جدید بر اساس وضعیتی که پیش خواهد آمد و بر اساس روش‌هایی که پیش از این اعلام شده، آموزش‌ها به صورت نیمه حضوری یا مجازی خواهد بود.
استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که این تعداد، حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را تشکیل می‌دهد.
شهرستان زاوه در ۱۷۵ کیلومتری جنوب مشهد واقع است‌.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای ۲ هزار نفر جذب آموزش و پروش خراسان رضوی می‌شوند

  • ح
    حذف امتیاز بومی
    ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳
    خراسان رضوی دومین استان پرجمعیت کشور، انگار در این مدت مرده بوده در آزمونهای استخدامی و کلا گم بوده بسیار ظرفیت ناچیز.. ولی امسال اولین سالی هستش که خداروشکر مثل اینکه حق اش رو بهش دادند و سهمیه استخدامش نسبت به قبلا زیادتر شده.
    • ر
      ریحانه
      ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷
      نصفش که میره برای دبیرستانیها. خیلی دیگرش هم میره برای حق التدریس و نهضت.
      • ر
        ریحانه
        ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۴۸
        اما ببخشید مثل این که گفته از طریق ماده 28.
        خدا کنه ماده 28 باشه. دبیری را ظرفیتش را خیلی بیشتر کنند ما هم به نان و نوایی برسیم.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ