۲ هزار طلبه امسال استخدام آموزش و پرورش می‌شوند

۵ نظر

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: در تفاهم نامه منعقده وزارت آموزش و پروش با حوزه علمیه قم ۲ هزار نفر از طلاب در مدارس به عنوان معلم مشغول فعالیت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در اولین اجلاسیه مدارس علمیه فارس با بیان اینکه کرونا در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی به کشور آسیب زد، افزود: حوزه‌های علمیه هم از این آسیب مستثنی نبودند و مدارس علمیه تعطیل شدند و انتظار از مدیران حوزه این است که نگذارند این چراغ خاموش شود.
وی ادامه داد: خاموش بودن چراغ حوزه‌های علمیه علاوه بر اینکه ضربه به دین وارد می‌کند به امنیت کشور نیز ضربه میزند.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه در حکم اعضای شورای حوزه علمیه آمده است که، حوزه علمیه میراث نبوت و امامت است، افزود: باید به این میراث بها داد و بدانید اساسی‌ترین کار فرهنگی و ماندگارترین آن تربیت طلبه است.

آیت الله خاتمی به تحول مدیریتی در حوزه‌ها اشاره کرد و کفت: مدیری میتواند عالم پرور باشد که عاشق کار خود باشد و به لطف خدا در عرصه مدیریت نظم برقرار است.
وی همچنین به عنصر سیاست در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: ستون فقرات سیاست در حوزه همراهی با ولایت است و باید به طلبه‌های جوان این تذکر را داد که درس را فدای سیاست نکنند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵ نظر برای ۲ هزار طلبه امسال استخدام آموزش و پرورش می‌شوند

  • ث
    ثریامنفرد
    ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
    سلام علیکم
    عرض ادب و احترام
    اینجانب طلبه سطح سه حوزه علمیه سطح عالی معصومیه بوشهر در رشته کلام اسلامی هستم در حال اتمام (فقط پایان نامه)می باشم سال 98برای دبیری فلسفه ازمون دادم به خاطرنبود مدرک سطح سه رد شدم سپس مجددا سال 99در رشته مربی امورتربیتی مدارس شرکت کردم وقبول شدم در مصاحبه نیز نمره 70 کسب کردم اما به دلیل کمبود ظرفیت رد کردند لطفا در این مورد پیگیری لازم داشته باشید بنده با 4فرزند نمره علمی کسب کرده ام. در پناه حق مستد ام باشید.
    • .
      ...
      ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶
      آقا من خودم هم یه مذهبیه بسیار مقید هستم، اما رشته دبیری خواندم
      و با این قانون مخالفم.
      مگه آموزش ابتدایی و امور تربیتی کم نیرو میخواد؟ سایر رشته ها هم که میتونن شرکت کنند.
      اون وقت شانس ما این بود که یه بار هم که رشته ی ما را میخواست بومی گزینی شد و من و خواهرم که هردو نمره کتبی اول بودیم با اختلاف ناچیز رد شدیم.
      از هم دوره ایهای من که 90 نفر توی یک مدرسه بودیم و 30 نفرمون روزانه قبول شدیم هیچ کدوم به هیچ جا نرسیدیم جز یه نفرمون که پرستاری را انتخاب کرده بود. تازه مدرسه ی شاخص استان هم بودیم.
      • A
        Ayma
        ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹
        خدا بخیر کنه
        • د
          دبل
          ۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۱
          😂😂😜😂اره دیگ چون رتبه برتر کنکور هستن
          • ی
            یاسمین
            ۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۵
            نخبه هستن

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ