۲۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استخدام می‌شود

۱ نظر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تاکنون استخدام ۷ هزار نفر از فرزندان و جانبازان ۷۰ درصد انجام شده است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی استخدام ۲۷ هزار نفر دیگر از فرزندان شهدا و جانبازان در دستگاه‌ها فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در گلزار شهدا بوشهر با بیان اینکه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد بر اساس برنامه ششم توسعه باید زمینه استخدام آنان فراهم شود اظهار داشت: تاکنون استخدام ۷ هزار نفر از فرزندان و جانبازان ۷۰ درصد انجام شده است.

معاون رئیس جمهور، استخدام مابقی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را مورد اشاره قرار داد و گفت: استخدام ۷ هزار نفر فراهم شده و برای ۲۷ هزار مابقی این عزیزان مذاکراتی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان امور استخدامی انجام شده و با اجرایی شدن مدل تنظیمی و تامین اعتبار آن از قانون بودجه، زمینه اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد که امکان استخدام آنان در دستگاه‌های دولتی وجود دارد فراهم می‌شود.

وی به تبدیل وضعیت اشتغال خانواده شهدا در دستگاه‌های اجرایی پرداخت و خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمار سازمان اداری و استخدامی کشور حدود ۱۵۰ هزار نفر در کشور در فرایند تبدیل وضعیت هستند.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: در این راستا تبدیل وضعیت ۳۰ هزار نفر آنان به‌صورت کامل انجام شده مابقی هم کد لازم دریافت کرده‌اند و در حال انجام است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پرداخت مطالبات خانواده ایثارگران خاطر نشان کرد تا سال ۱۴۰۰ مطالبات جانبازان پرداخت شده و معوقه‌ای نداریم البته ممکن است افرادی که جدیدا جانباز شده باشد آخر سال جمع‌بندی و برای پرداخت مطالبات آنان اقدام می‌شود.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۲۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استخدام می‌شود

  • پ
    پیمان رنج جو
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
    تکلیف قبول شدگان در ازمون استخدامی فرزندان شهید 1400کی مشخص میشود کی دعوت به کار میشوند

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ