۲۶۰ نفر از فرزندان ایثارگران در آزمون آموزش و پرورش قبول شده‌اند

۳ نظر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اکثر فرزندان شهدا در این استان استخدام شده اند، گفت: در سه ماهه امسال ۳۸ نفر از فرزندان ایثارگران نیز استخدام شده و ۲۶۰ نفر نیز در آزمون آموزش و پرورش قبول شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد ناظری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان دارای ۳۵۵ گلزار شهدا و ۲ هزار و ۱۱۰ مزار شهید است که تاکنون ۳۴۱ گلزار و بیش از ۲ هزار و ۷۰ مزار شهید ساماندهی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر جامعه ایثارگری در سراسر استان از خدمات و حمایت‌های این نهاد برخوردار هستند، گفت: در سه ماهه اول امسال ۶ نفر در استان شهید شدند که مراحل اداری آنها برای ثبت در لیست شهدا در حال انجام است.

این مسوول گفت: ارتقا سطح علمی و آموزشی و توانمند سازی جامعه ایثارگری از اولویت های این نهاد است بطوریکه هم اینک این نهاد از ۲۱۸ نخبه برخوردار و یک هزار و ۱۵۹ نفر دانشجو و یکهزار و ۵۱۸ نفر دانش آموز شاهد و ایثارگر زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حال ادامه تحصیل هستند.

وی افزود: از مجموع ۱۰۵ مولفه خدمت به جامعه هدف ۲۵ مولفه به صورت الکترونیک ارائه می شود و با هدف حمایت های حقوقی و قضایی از ایثارگران و خانواده آنان، در سه ماهه امسال ۵۷ پرونده قضایی مربوط به جامعه ایثارگری پیگیری شده است.

ناظری گفت: ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با عضویت ۱۹ دستگاه اجرایی به ریاست استاندار و دبیری بنیاد شهید رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری را مورد توجه ویژه قرار داده است بطوریکه در ۱۰۰ روز گذشته ۱۵ موضوع مهم در این ستاد مورد بررسی قرار گرفته است.

وی واگذاری زمین و مسکن به ۳۰۱ نفر از ایثارگران و خانواده آنان، سرکشی و دیدار با یکهزار و ۱۹۰ خانواده شهید و دیدار چهره به چهره با ۲۴۳ نفر از جامعه ایثارگری را از جمله خدمات و حمایت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سه ماهه اول امسال ذکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به اقدامات این نهاد در جهت ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری اشاره کرد و گفت: اکثر فرزندان شهدا استخدام شده اند، در سه ماهه امسال ۳۸ نفر از فرزندان ایثارگران استخدام شده و ۲۶۰ نفر نیز در آزمون آموزش و پرورش قبول شده اند.

وی گفت: ۲۸ یادواره شهید از سوی این نهاد در سه ماهه امسال برگزار شده این در حالیست که یادواره شهدا از سوی سپاه، ارتش و سایر نهادها نیز برگزار شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای ۲۶۰ نفر از فرزندان ایثارگران در آزمون آموزش و پرورش قبول شده‌اند

  • ن
    ناشناس
    ۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۲
    سلام فرزند جانباز هستم متاهل هستم و یک فرزند دارم و متاسفانه قبول نشدم...
    واقعا گناه ما چیه مراکز استان به دنیا اومدیم و به مراکز استان بومی تعلق نمی گیره ..
    • خ
      خخخ
      ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
      خب نباید بگیره
      • ن
        ناشناس
        ۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴
        پس به شهرستانها هم نباید تعلق بگیره

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ