۲۵ هزار دانشجو معلم استخدام می شوند

رئیس دانشگاه فرهنگیان با توجه به هدف پرورش معلمان در تراز انقلاب اسلامی گفت: در گام نخست برای این مهم نسبت به موضوع تکمیل ظرفیت در دانشگاه گام برداشته و برای ۲۵هزار دانشجو معلم ردیف استخدامی دریافت کردیم.

به گزارش روز دوشنبه گروه دانشگاه ایرنا، حسین خنیفر در نشست اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه با اشاره به برداشت های متفاوت در خصوص روش های مختلف پذیرش دانشجو معلمان در دانشگاه، اظهار کرد: آیا روش های متنوعی که گفته می شود در جذب و پذیرش دانشجویان مسبوق به یک مطالعه ذهنی است یا یک مطالعه علمی؟ به نظر اینجانب این نظریات مطالعه ی علمی نبوده است و با توجه به مطالعه ۳۱ کشور مختلف، اکنون دریافته ایم که هیچ کشوری این مسیر را نه تجویز و نپیموده و آن را خوب هم ندانسته است. برخی کشورها هم که از آن استفاده کرده اند، فقط برای اضطرار و در یک مدت زمان کوتاه بوده و سپس آن را رها کرده اند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان یکی دیگر از مطالبات را تکمیل و استفاده از تمامی ظرفیت و توان دانشگاه دانست.
وی همچنین بر پیگیری و تلاش برای تعیین تکلیف پرونده های باقی مانده اعضای هیئت علمی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان همچنین با اشاره به بسته فرهنگی که توسط معاونت فرهنگی تهیه شده در خصوص اوقات فراغت مهارت آموزان ماده ۲۸ خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده کلیه اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ