۲۵ درصد؛ حداقل سهمیه استخدامی ایثارگران در آموزش و پرورش

۱ نظر

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: بر اساس قانون حداقل تاثیر سهمیه ایثارگری از ۲۵ درصد شروع می‌شود و ممکن است تا حداکثر میزان نیز تاثیر داده بشود.

زهرا مظفر گفت: سهمیه ایثارگران بر اساس قانون جامعه ایثارگران در آزمون استخدامی تمامی دستگاه‌ها حداقل از ۲۵ درصد برای خانواده‌های جانبازان، شهدا، آزادگان و فرزندان و وابستگان آن ها شروع می شود. رزمندگانی که به صورت داوطلبانه بالای شش ماه در جبهه حضور داشته اند نیز ۵ درصد سهمیه ایثارگری برایشان در نظر گرفته ایم.

به گفته مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران چون ۲۵ درصد میزان حداقلی است، پس دستگاه ها می‌توانند تا بالاترین میزان ممکن تاثیر را در نظر بگیرند.

زهرا مظفر گفت: بر اساس قانون، آموزش و پرورش نیز محدودیتی دارد؛ اما در آزمون استخدامی بیشترین جذب مربوط به آموزش و پرورش است. در آزمون استخدامی امسال از بین ۴۸ هزار نفر بیش از ۳۸ هزار نفر جذب آموزش و پرورش شده اند که از این ۳۸ هزار نفر بیش از ۱۱ هزار نفر مربوط به سهمیه ایثارگری بوده اند.

به گفته مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران شرط استخدام در آموزش و پروش همان مصوبه‌ای است که سازمان اداری و استخدامی ابلاغ می‌کند و به دستگاه‌ها اجازه جذب می‌دهد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۲۵ درصد؛ حداقل سهمیه استخدامی ایثارگران در آموزش و پرورش

  • ج
    جوا‌د حکم ابادی
    ۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳
    سلام فرزند جانباز 25درصدوسهمه آزادگی .اسیر .4سال اسیری.پدرم خدمت گذار بود 6سال هست بازنشست شده .تک فرزند هستم آیا با دیپلم بنده میتونم شرکت کنم خدمتگذاری یانه.جایگیزین ..موقع جذب کی ...خواهشن راهنمایی کنید...تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ