۱.۲ میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر و روستایی گیلان اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی این استان، گفت: اعتبارات اشتغال فراگیر و روستایی گیلان در سال جاری ۱.۲ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد احمدی بعدازظهر دوشنبه در نشست رفع موانع تولید رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه تولید و اشتغال استان گیلان طی سال جاری اختصاص‌یافته است.
احمدی با بیان اینکه سهم شهرستان رودسر از این اعتبارات ۶۲ میلیارد تومان است، افزود: تمامی دستگاه‌ها باید برای جذب حداکثری این اعتبارات تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی برای تولید نیازمند به جذب این اعتبارات هستند، گفت: باید برای رونق تولید تحرکات و اقدامات بیشتری انجام شود. یکی از مهم‌ترین وظایف ما حمایت از تولید است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم منابع موردنیاز تولید را به تولیدکنندگان برسانیم، تاکید کرد: بانک‌ها به‌جای نگاه سخت‌گیرانه در این حوزه‌ باید آموزش محور عمل کنند.
احمدی تشکیل شورای معادن و ساماندهی آب‌بندان‌ها در استان گیلان را دو اتفاق مهم برشمرد و ادامه داد: تشکیل این شورا با کار کارشناسی دقیق صورت گرفته و شیوه‌نامه‌های آن به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.
۲۱ میلیارد تومان تسهیلات فراگیر و روستایی در رودسر پرداخت شد
در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری رودسر به روند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: اقدامات خوبی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان انجام شده است.
علی وارسته با اشاره به فعالیت ۸۲ واحد صنعتی در شهرستان رودسر، افزود: در سال گذشته در قالب طرح کارا تسهیلات اشتغال‌زایی به نیمی از متقاضیان در شهرستان رودسر پرداخت شد.
وی با بیان اینکه از مجموع سهم شهرستان رودسر در اشتغال روستایی ۱۴ میلیارد تومان یعنی معادل حدود ۷۰ درصد پرداخت شده است، گفت: در اشتغال فراگیر نیز۷میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه استخدام استانداری گیلان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ