۱۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد شد

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در مدت ۱۰ ماه امسال یک هزار و۸۲۵ فرصت شغلی جدید با اعتبار ۳۳۷ میلیارد و ۰۷۳ میلیون ریال در استان فراهم شد.

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، از اجرای یک هزار و ۸۲۵ طرح اشتغال در استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتبار ۳۳۷ میلیارد و ۰۷۳ میلیون ریال در ده ماهه امسال محقق شد.
وی با بیان این‌که ۳۸۴ طرح به مبلغ ۵۷ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال از محل صندوق اشتغال نیازمندان و یک هزار و ۴۴۱ طرح به مبلغ ۲۷۹ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی محقق شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: ۶۹۴ طرح به مبلغ ۱۳۳ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال در نقاط شهری ویک هزار و ۱۳۱ طرح به مبلغ ۲۰۳ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال در نقاط روستایی اجرا شد.
حسینی افزود: تعداد ۶۱۸ طرح به مبلغ ۸۷ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال برای مددجویان زن و یک هزار و ۲۰۷طرح به مبلغ ۲۴۹ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال برای مددجویان مرد محقق شد.
وی اظهار داشت: ۴۱۲ طرح به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در قالب مشاغل خانگی، یک هزار و ۴۱۳ طرح به مبلغ ۳۰۹ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در قالب خوداشتغالی اجرا و در این مدت سه هزار و ۶۳۸ نفر با مبلغ سه میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال آموزش‌های لازم را فرا گرفته که از این میزان یک هزار و ۵۰۱ نفر دوره‌های مقدماتی، ۹۰۳ نفر دوره‌های پایدارسازی توسعه و یک هزار و ۲۳۴ نفر آموزش‌های مهارتی را آموختند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار داشت: در این مدت ۱۵ هزار و ۳۹۱ فقره نظارت بر طرح‌های اشتغال انجام شد و ۷۰۳ تخته فرش به میزان سه هزار و ۴۷۰متر به ارزش ۲۱ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال بافته شد.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ