۱۱۳ هزار فرصت شغلی جدید در خراسان رضوی ایجاد شد

۱ نظر

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: امسال باید ۱۱۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شد اما تعداد اشتغالزایی‌های ایجاد شده در امسال ۱۱۳ هزار فرصت شغلی بود.

محمدامین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد فعالیت بیش از ۳۹ درصدی در بخش صنعت خراسان رضوی هستیم، همچنین ۴۰ درصد از ساکنان خراسان رضوی در بخش خدمات مشغولند و سایر افراد نیز فعالیت خود را در بخش کشاورزی ادامه می‌دهند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تولید ناخالصی در بخش خدمات ۶۱.۴ درصد، در بخش صنعت ۱۲ درصد، کشاورزی ۱۵.۷ درصد و ساختمان نیز ۱۰.۹ درصد است.

وی با اشاره به فعالیت و ارائه خدمات مشاوره کارآفرینی تصریح کرد: این امر از ابتدای دولت یازدهم و با محوریت کارآفرینی آغاز شده و تاکنون ۱۷ مرکز مربوطه در استان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

 

بابایی با اشاره به وجود مشکلاتی برای کارگران ایرانی از جمله فعالیت کارگران خارجی به صورت غیرمجاز، ادامه داد: امسال شناسایی ۲ هزار و ۸۷۰ نیروی خارجی بدون مجوز صورت پذیرفت، همچنین ۶۵۷ نفر از کارفرمایان متخلف به دادگاه معرفی شدند، برای بهبود شرایط نیز هزار و ۳۵۸ نیروی ایرانی فعالیت خود را به جد آغاز کردند.

وی با اشاره به صدور هزار و ۷۹۲ مجوز مستقل برای افراد بیان کرد: تاکنون صدور هزار و ۱۰۸ مجوز پشتیبان مشاغل خانگی محقق شده است، امسال باید ۱۱۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شد اما تعداد اشتغال‌زایی‌های ایجاد شده در امسال ۱۱۳ هزار فرصت شغلی بود.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۱۱۳ هزار فرصت شغلی جدید در خراسان رضوی ایجاد شد

  • ن
    نصرابادی
    ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۲۸
    سلام من میخوام یک بوتیک بزنم چه قدر سرمایه نیاز هست ایا جزو مشاغل خانوادگی محسوب میشود یانه واگر میشود وام تعلق میگیرد واگر میگیرد سقفش چه قدر است

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ