اشتغال ۱۰ درصدی استان کرمان در حوزه تعاون

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: سال گذشته نزدیک به چهار هزار فرصت شغلی در تعاونی ها ایجاد شده و ۱۰ درصد اشتغال استان در حوزه تعاون بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اسماعیلی عصر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: در استان کرمان بیش از پنج هزار تعاونی وجود دارد و ما یکی از استان های مطرح در زمینه تعاونی در کشور هستیم.
وی افزود: در سال گذشته در استان کرمان ۲۱۹ تعاونی با پنج هزار و ۴۷۸ عضو و با سرمایه هفت میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان رتبه چهارم کشور را کسب کردیم.
اسماعیلی عنوان کرد: سال گذشته نزدیک به چهار هزار فرصت شغلی در تعاونی ها ایجاد شده که ۱۰ درصد اشتغال استان در حوزه تعاون بوده است و ۲۵ درصد تا ظرفیت اشتغال فاصله داریم.
وی با اشاره به اینکه سیاست کلی که وزارت تعاون دنبال می کند روستا تعاون است، بیان کرد: در سال جاری در سطح استان کرمان ۲۶ روستا تعاون و در نیمه دوم سال گذشته ۷۹ تعاون روستا در سطح استان تشکیل شده است.
دیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه روستا تعاون رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: از ابتدای طرح روستا تعاون تاکنون ۱۰۵ روستا تعاون در سطح استان تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار ثبت تعاونی ها اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ