یک هزار و ۱۳۰ عنوان شغلی با سه هزار و ۲۴۵ ظرفیت در دسترس جویندگان کار استان زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: یک هزار و ۸۰۰ طرح برای تحقق رشد اقتصادی ۸.۷ درصدی استان زنجان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: یک هزار و ۸۰۰ طرح برای تحقق رشد اقتصادی ۸.۷ درصدی استان زنجان پیش‌بینی شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، طیب جعفری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در محل استانداری زنجان، گفت: قانون ساماندهی و حمایت از مشاعل خانگی تاکید بر صدور مجوز به اشتغال‌های خانگی و شناسنامه‌دار کردن آن دارد.
وی اظهار کرد: شاخصه‌های بهبود شاخص‌های محیط کسب و کار استان زنجان نیز نسبت به میانگین کشوری وضعیت خوبی دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد یک هزار و ۸۰۰ طرح برای رشد اقتصادی ۸.۷ درصدی استان زنجان پیش‌بینی شده است، گفت: سامانه جستجوی شغل نیز در حال حاضر راه افتاده و کارفرمایان می‌توانند در راستای جست‌وجوی نیروی کار و متقاضیان اشتغال نیز در راستای جست‌وجوی شغل از این سامانه استفاده کنند.
جعفری تاکید کرد: در حال حاضر در استان زنجان یک هزار و ۱۳۰ عنوان شغلی با سه هزار و ۲۴۵ ظرفیت در دسترس جویندگان کار است که می‌توانند استفاده کنند.
وی افزود: اشتغال به صورت کلی و اشتغال جوانان به صورت ویژه همواره مورد توجه دولت‌ها بوده که دو رویکرد اساسی در این زمینه مطرح است،.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه یک دیدگاهی که درباره اشتغال وجود دارد، این است که اشتغال را به عنوان موضوع مستقل تعریف کنیم، تصریح کرد: در گذشته هم وجود داشته و برنامه‌هایی که در سطح کشور تامین مالی شده برنامه‌ای اشتغال‌زایی بوده و در کنار برنامه‌های اقتصادی اشتغال را به عنوان یک خروجی فرعی تعریف شده که خیلی مورد هدف نیست.
جعفری بیان داشت: برنامه‌ریزی برای رشد اقتصادی ذیل رشد اقصادی ۸.۷ درصد است که از دو حوزه، اشتغال و تولید را هدف‌گذاری کرده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ