کنکور دکتری ۱۴۰۰ در مهلت مقرر برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، از برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در تاریخ معین از پیش تعیین شده (۱۵ اسفندماه) خبر داد.
فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در ۱۵ اسفندماه ۹۹، اظهار داشت: کنکور دکتری ۱۴۰۰ بدون تعویق و در روز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ نفر برگزار می شود.

وی افزود: در کنکور دکتری ۱۴۰۰ از تجربیات به کار گرفته شده در کنکور دکتری ۹۹ در خصوص اعمال پروتکل های بهداشتی بهره می گیریم.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه درخواست خاصی مبنی بر لغو یا تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ دریافت نشده است، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور در زمینه برگزاری کنکور دکتری بر اساس روال قانونی و زمان معین شده آزمون پیش می رود، مگر اینکه مانند کنکور دکتری ۹۹ استثنائات به سازمان سنجش آموزش کشور ابلاغ شود.

به گزارش ایرنا، کنکور دکتری سال ۹۹ که قرار بود در اسفندماه ۹۸ برگزار شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا در تیرماه امسال برگزار شد.

سازمان سنجش آموزش کشور همه پروتکل های بهداشتی ناشی از شیوع این بیماری را در آزمون های سال ۱۴۰۰ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی رعایت می کند. برای این منظور، تعداد روزهای برگزاری ۲ آزمون کارشناسی ارشد و سراسری ۱۴۰۰ هم افزایش یافت.

بر این اساس، آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنجم تا هفتم خردادماه و آزمون سراسری در روزهای نهم تا دوازدهم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شوند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ