کمبود ۱۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در سال تحصیلی جاری براساس آمار و اطلاعات احصاء شده و با وجود تخصیص ردیف های استخدامی به استان ، هنوز هم قریب به ۱۰ هزار کمبود نیرو داریم.


به گزارش ایسنا حمیدرضا رخشانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: اگرچه ردیف های استخدامی تخصیص یافته در دوسال اخیر در نوع خود کم نظیر بوده ، اما رشد فزاینده آمار دانش‌آموزی در استان کار را در حوزه تامین نیروی انسانی مورد نیاز سخت می‌کند و سالانه شاهد افزایش ۲۵ هزار نفری آمار دانش آموزان هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با هدف ارتقاء وضعیت آموزش‌های مهارتی، طرح توسعه هنرستان‌ها در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد و تعداد ۷ هنرستان دارالفنون مهارتی در شهرستان‌های قطب کلنگ‌زنی و فرآیند احداث آنها به زودی آغاز خواهد شد.
رخشانی بیان داشت:توسعه رشته‌های ورزشی یکی از اولویت‌های حوزه تربیت بدنی است و در این راستا ایجاد هنرستان های شبانه روزی تربیت بدنی بمنظور تربیت نیروهای تخصصی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .
وی خاطرنشان کرد: اگر چه بیماری طاقت‌فرسای کرونا ، شرایط تحصیلی و آموزشی را برای همکاران و دانش آموزان سخت نموده ، اما فرهنگیان استان با عشق و مهرورزی هم بصورت حضوری و هم بصورت غیرحضوری مشغول فعالیت هستند که اقدامات و برنامه‌های آموزشی و تربیتی در این وضعیت ستودنی است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ