کمبود معلم اجتناب ناپذیر است

۲ نظر

وزیر آموزش و پرورش گفت: کمبود معلم اجتناب ناپذیر است اما حتما این مهم تامین می‌شود. همچنین او افزود: باید رویکرد فرهنگی-تربیتی دولت سیزدهم را آرام آرام در بودجه برجسته کنیم.

یوسف نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص  اینکه به عنوان وزیر آمورش و پرورش از بودجه‌ای که برای این وزارت‌خانه در نظر گرفته شده راضی هستید و اینکه با توجه به کمبود نیروی انسانی مخصوصا معلمان آیا در بودجه سال آینده ردیفی برای این موضوع اختصاص داده شده است، گفت: کمبود معلم اجتناب‌ناپذیر است که حتما تامین می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در جلسات دولت هم عرض کردم، رویکردی که بودجه را صرفا به عنوان یک سند مالی می‌بیند بیشتر رویکرد مالی است درصورتی که رویکرد دولت سیزدهم و مخصوصا خود آقای رئیس‌جمهور یک رویکرد فرهنگی-تربیتی است که باید آرام آرام شروع کنیم و این رویکرد را در بودجه هم به عنوان یک برش یکساله از برنامه پنج ساله توسعه دهیم و آن را برجسته و جدی کنیم که من هنوز احساس می‌کنم به این حد نرسیده‌ایم.

وی درباره رتبه‌بندی معلمان عنوان کرد: دوستان در حال کار هستند شما می‌توانید به مناطق مختلف بروید و ببینید.

منبع: ایلنا

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای کمبود معلم اجتناب ناپذیر است

  • ح
    حمید
    ۲۵ دی ۱۴۰۱، ۰۰:۳۶
    سلام ودرودبه تمام افراد حوزه اموزش وپرورش
    موضوع بابت اموزش دهندگان؛
    نیروهای باتجربه وبامدرک بالا(لیسانس،فوق لیسانس...)که سالها درشهرو وروستاها ...که به عنوان اموزش دهندگان نهضت سوادآموزی درس می دادند بدون امکانات ازجمله (حقوق،بیمه، جامکان،...)وحتی بهترین عمر جوانیشان راباجان ودل دراین راه گذاشتند به امید اینکه یه روزی استخدام بشوند واقعا حق این جوانان این نیست هنوز بی تکلیف باشندودر سال 1401که بامشکل کردن برداشتن کلاس نهضت اکثرا غیرفعال باشندپس بنده حقیرهم یکی از اموزش دهندگان نهضت سوادآموزی استان فارس هستم، ازطرف همه اموزش دهنگان نسبت به شما عزیزانی که درحوزه اموزش وپرورش ،برای تامین نیرو ودرقسمت های مختلف این حوزه زحمت وتلاش می کنیدازتک تک شماعزیزان خواهشمندیم نسبت به این اموزش دهندگان سال 92به بعد بی تفاوت نباشید
    کوچک تک تک شما عزیزان
    • ع
      علی یوسفی
      ۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
      خب ازمون برگزار کن ، معلم جذب کن

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ