کشور با کمبود نیروهای متخصص روبه‌رو است

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای با اشاره به اینکه ارائه آموزش صحیح از مهم‌ترین انتظارات ما در این سازمان است، گفت: کشور با کمبود نیروهای متخصص روبه‌رو است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان پاک‌سرشت پیش از ظهر شنبه در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فنی حرفه‌ای کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که در سالن جلسات سازمان تربیت مربی کرج برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی جویندگان کار برای ورود به بازار کار ازجمله فعالیت‌های مهم این سازمان است.
وی با تاکید بر اینکه حوزه فعالیت سازمان فنی و حرفه‌ای بسیار گسترده و قابل‌توجه است، گفت: امروز باز توانی معتادان بهبودیافته، زندانیان و ۱۳ گروه هدف را پشتیبانی می‌کنیم.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امروز فعالیت‌های اجتماعی از پربازده‌ترین فعالیت‌ها محسوب می‌شوند، گفت: جلسه امروز یک نوع فعالیت اجتماعی است.
پاک‌سرشت بابیان اینکه کشور با کمبود نیروهای متخصص روبه‌رو است، گفت: آموزش صحیح از مهم‌ترین انتظارات ما در سازمان فنی و حرفه‌ای است، باید بتوانیم با آموزش‌های درست و تخصصی نیروهای متخصص را روانه بازار کار کشور کنیم.
وی بابیان اینکه امروزه باید همکاری‌های بیشتری با دستگاه‌های مختلف در راستای برطرف کردن کم و کاستی‌های مراکز فنی و حرفه‌ای انجام شود، گفت: بنده اطمینان دارم انعقاد این تفاهم‌نامه آغاز همکاری‌های اولیه ما با چنین مراکزی است و استفاده از این تسهیلات بسیار قابل‌توجه است.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ