کرمانشاه در رتبه اول ایجاد اشتغال از محل تسهیلات کشور قرار گرفت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: این استان در رتبه اول ایجاد اشتغال از محل تسهیلات کشور در ۳۴ هفته اخیر قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عزیزی اظهار داشت: بر اساس سند اجرایی اشتغال شهرستانی، حوزه گردشگری کل اعتبارات تخصیصی با ایجاد ۲۷۳۲ فرصت شغلی را جذب کرده است.

وی افزود: در این زمینه با توجه به ظرفیت های ایجاد اشتغال در استان، برای سرمایه گذارانی که در این حوزه فعالیت و سرمایه گذاری نمایند، مشوق هایی از محل یارانه ها در نظر گرفته می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: براساس آمار ارائه شده از عملکرد ۱۱ استان مرزی ابلاغ شده توسط وزارت تعاون استان کرمانشاه از نظر روند رشد اشتغال حاصل از پرداخت تسهیلات در ۳۴ هفته اخیر رتبه اول کشور را کسب کرده است‌.
وی گفت: طبق آمار ارائه شده، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان با ایجاد ۲۶۰۰ فرصت شغلی از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷ ویژه دستگاه های حمایتی در استان پرداخت شده است‌.
عزیزی عنوان کرد: تعداد ۲۹۷۶ فرصت شغلی از محل جذب تسهیلات مشاغل خانگی سهمیه ۹۶ ایجاد شده و از محل پرداخت اعتبارات ۲۸ میلیارد تومانی تخصیصی مشاغل خانگی سال ۹۷ تاکنون تعداد ۷۸۸ فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری تاکنون مبلغی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان با پیش بینی ۴۶۱۰ فرصت شغلی توسط بانک های عامل پرداخت شده است .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: از محل اعتبارات ویژه مناطق زلزله زده استان، ۶۹ درصد اعتبارات ابلاغی به مبلغ ۲۰۶ میلیارد تومان با پیش بینی ۱۳۶۵۸ فرصت شغلی جذب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ