پیگیر مصوبات دیگری برای استخدام فرزندان ایثارگران هستیم

۱ نظر

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر مصوبات دیگری برای استخدام فرزندان ایثارگران هستیم.

 حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به موضوع طرح استفساریه تبصره یک بند «ذ» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه اظهار کرد:‌ مشکل ایثارگران و فرزندان آنها مدت‌ها بود که در مجلس بحث می‌شد و افرادی که به عنوان شرکتی و قرارداد خرید معین در خدمت دستگاه‌های اجرایی بودند و طبق قانون ایثارگران باید در برنامه ششم توسعه به استخدام رسمی دربیایند.

وی بیان کرد: مشکلاتی در خصوص استخدامی فرزندان رزمندگان داشتیم که اخیرا کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوبه‌ای را تصویب کرد و با شورای نگهبان هم هماهنگ شد و در مجلس نیز رای آورد که خوشبختانه امروز مشکل قسمت عمده‌ای از آنها حل شده اما قسمت دیگری باقی مانده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای با بیان اینکه در این راستا مشکل نیروهایی شرکتی هم مطرح است که به دنبال این هستیم آن را هم حل کنیم خاطرنشان کرد: موضوع استخدام افرادی که بعد از برنامه ششم توسعه بودند یعنی از یکم فروردین سال ۹۷ به بعد هم وارد ادارات شدند مطرح است که در حال پیگیری آن نیز هستیم‌.

وی یادآور شد: پیگیری موضوع استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز در دستور کار است که رئیس جمهور هم اعلام کرده ۱۲ هزار نفر از این افراد را استخدام و به کار گیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجموعه اقداماتی که توسط مجلس و دولت با هم انجام گیرد بخش قابل توجهی از مشکلات فرزندان ایثارگران حل خواهد شد و ما نیز در حال حاضر در کمیسیون تلفیق این موضوعات را پیگیر هستیم تا مصوبات خوبی در مورد رزمندگان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تعیین تکلیف فرزندان ایثارگران که از پایان سال ۹۶ هم وارد ادارات شدند مورد توجه است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که مشکلات این افراد در کنار سایر رزمندگان حل شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پیگیر مصوبات دیگری برای استخدام فرزندان ایثارگران هستیم

  • ی
    یاسر
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۲۵
    سلام تکلیف شرکتیهای ایثارگرچه شد

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ