پیگیری بنیاد شهید نیشابور برای اشتغال فرزندان شهدا

امضاء تفاهم نامه های مشترک با شرکت های خصوصی برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران نیشابور از مهم ترین اقدامات بنیاد شهید این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور امروز گفت: به همین منظور کارگروه اشتغال بنیاد شهید نیشابور نشست های هم اندیشی مشترک با مدیران شهرک های صنعتی عطار و خیام این شهرستان برگزار کرده است.پیگیری بنیاد شهید نیشابور برای اشتغال فرزندان شهدا

محمدرضا ستوده افزود: این نشست ها با هدف برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان شهداء و ایثارگران شهرستان نیشابور برگزار شد.

وی گفت: جامعه هدف جویای کار، افرادی فرهیخته و توانمند هستند که عللی نمی توانند در دستگاه های اجرایی و دولتی مشغول به کار شوند.

رئیس بنیاد شهید نیشابور افزود: مسئولان این بنیاد همه توان خود را بکار گرفته اند تا بتوانند تفاهم نامه هایی را با شرکت های خصوصی منعقد کنند تا اندکی از مشکلات اشتغال این گروه از جوانان برطرف شود.

ستوده گفت: هم اکنون ۱۳۳ نفر از فرزندان شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در شهرستان نیشابور جویای کار هستند.

او افزود: همچنین ۲۹۱ نفر از فرزندان جانباز بالای۲۵درصد و ۱۷۰ نفر از فرزندان جانباز زیر ۲۵ درصد در شهرستان نیشابور همچنان جویای کار هستند.

ستوده گفت: به تازگی ۱۰ نفر از این افراد برای استخدام در رشته های پرستاری، کارشناس حقوقی و علوم آزمایشگاهی به دانشکده علوم پزشکی معرفی شده اند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما 

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ